16 dalis

756 68 10
                                    

16 dalis

*Ari P.O.V.*

Atvažiavome į Vandresc apdovanojimus (a/n neieškokit, nes tokie neegzistuoja :D cj :D ).

Labai jaudinaus, nes turėsiu atlikti savo dainą per juos.

Nuėjome į persirengimo ir makiažo kambarį. Ten jau buvo mano stilistė ir grimerė. Jos jau buvo viską paruošusios.

Stacy (stilistė), išrinko pilką, trupą suknelę su blizgučiais ir kreminės spalvos aukštakulnius.

Lena (grimerė) jau buvo išsitraukus visko ko reikės mano makiažui.
Kai persirengiau ir pasidažiau, atsistojau prieš savo komandą, kad jie įvertintų mano įvaizdį.

Stacy nužvelgė mane labai įtariu žvilgsniu ir pasakė:

- Kam tas raudonas siūlas ant tavo rankos? Nusiimk, čia jis visiškai ne prie ko...

Daugelis pritariamai linktelėjo.

- Ne! Apyrankė liks ant mano rankos! Aš jos NIEKADA nenusiėmu. Nesvarbu, kur esu, ar kaip vilkiu. Tai man neša laimę ir dar.... Kai ką,- užsiplieskus aiškinau, kol neprisiminiau Harry. Harry. Per tuos metus taip ir nesusitaikiau, kad jo nebėra mano gyenime. Vos tik apie jį pagalvoju, pradedu verkt.
Taip atsitiko ir dabar.Mano skruostais nepaliaujamai bėgo ašaros.

Prie manęs pribėgo Lena ir bandė pataisyt makiažą, bet viskas buvo veltui.

Mane apkabino mama, žinodama dėl ko verkiu.

Kai buvau visiškai nusiraminus, man pataisė makiažą ir mes ėjome atsisėsti.

Daugelis jau buvo atsisėdę savo vietose ir laukė.

Tik klausimas ko? Renginys jau turėjo prasidėt prieš 15 min.
Prieš mus buvo keletą laisvų vietų. Matyt visi laukia tų, kurie čia sėdės, nes visos kitos vietos buvo užimtos.
Tik klausimas - kas jie tokie? Juk jie tikrai yra garsūs, nes visi jų čia laukia.

Tikriausiai tai kažkokia grupė, nes vietos tai kelios laisvos.

Mama kumštelėjo man į šoną ir pasakė:

- Nesijaudink. Tu viską gerai padainuosi.

- Tikiuosi, tu teisi.

Po šių mano žodžių pradėjo groti muzika, kuri reiškia, kad renginys prasidėjo.

Vadinasi, jie jau čia.

Pasisukau į jų pusę ir pamačiau, tai ko tikrai nesitikėjau pamatyti.

Tai buvo Harry. Ir jis žiūrėjo tiesiai man į akis.

*Louis P.O.V.*

- Dabar į sceną pakvieskime talentingają Ariana Grande!- kai vedėjas tai pasakė, visa salė pradėjo ūžti ir ploti.

Mes su vaikinais atsisukome į ją ir palinkėjome sėkmės.

Aišku, išskyrus Harry. Jis vis dar sėdėjo, lyg sustingęs po mano žodžių. Kas jam blogai?!

Įpusėjus jos pasirodymui, mes su Zayn sugalvojom nueiti į užkuliusius pasveikinti Ari po dainavimo.

Greitai pasakėm likusiems, kur žadam eiti ir jie nusprendė eiti su mumis.

Kai jau stojomės iš savo vietų Harry paklausė:

- Galiu eit su jumis?

Mes susižvalgėm ir Niall pasakė:

- Dėl manęs tai gali, bet nemanau, kad ji nori tave matyti.

Po tų žodžių Harry sugriuvo kedėje, o mes išėjom.

Užkulisiuose atsiradom pačiu laiku, nes Ari kaip tik tada ėjo iš scenos.

Pribėgau prie jos ir apsikabinau. Buvau labai jos pasiilgęs, kaip ir kiti grupės nariai, nes jaučiau kaip jie paseka mano pavyzdžiu ir irgi ją apsikabino.

Kai mes atsitraukėm, pamačiau, kad Ari kažko ieško.

- O.. Ar Harry čia?-Ji pažvelgė į mus vilties pilnomis akimis.

- Ne, tiesą sakant, turiu jums kai ką pasakyt,- tyliai pratarė Liam.

Mes klausiamai pasižiūrėjom į jį.

- Ką jums sakė tėvai, kai jis išsikraustė?- paklausė Liam.

- Na, man pasakė, kad Gemma sirgo kažkokia liga, o tos ligos gydimui specialūs aparatai yra tik Holmes Chapel,- pirmas pasakė Niall.

- Man sakė, kad jie laimėjo loterijoje ten namą,- pareiškė Louis.

- O man aiškino, kad Harry dėdė sirgo, todėl jie nuvažiavo ten jo slaugyt,- įsiterpė Zayn.

- O tau, Ari?- paklausė Liam.

*Ari P.O.V.*

- Man nepasakė nieko. Tiesiog išsikraustė ir tiek,- kiek nuliūdus pasakiau.

Tiesą sakant, vos nepravirkau. Zayn tai pamatęs priėjo prie manęs ir apsikabino.

- Na, nei viena iš šių teorijų yra tiesa. Tiesa yra ta, kad.... Atsimenat, kai Harry pasakodavo, kad jo tėvas geria?- Liam paklausė, o mes visi linktelėjom,- Na, vieną vakarą, kai Harry grįžo namo, jo tėvas, nežinia kodėl įsiuto ir trenkė jo galvą į sieną,- Liam padarė pauzę, o mes aiktelėjom.

- Bet tai vistiek nėra gera priežastis išvažiuot ir palikt mus visus!- nesusilaikiau ir išrėkiau.

- Ne. Jis išvyko ne tik dėl to. Jis išvyko dėl tavęs, Ari,- sėdėjau šoko būsenoj. Kokio velnio jam dėl manęs reikėjo išsikraustyti?!

- Na, dalinai dėl tavęs. Jo smegenys buvo pažeistos. Harry pamiršo kaip jis susitrenkė galvą ir.... - jis reikšmingai pasižiūrėjo į mane,- ir tave. Jis pamiršo kiekvieną akimirką praleistą su tavimi. Jis pamiršo, ką jūs vienas kitam jautėte.

- B...bet vistiek! Kodėl! Jis! Išsikraustė?!- pabrėžiau kiekvieną žodį.

- Nes jei Harry bandytų prisimint, jis tiesiog mirtų. Tiesiogine ta žodžio prasme.

Sėdėjau sustingusi, kol galvoje pynėsi mintys. Negi viskas taip ir baigsis? Tikriausiai, kažkur giliai viduje dar turėjau vilties.

- Kodėl jūs man to nepasakėt?- iš už sienos išlindo Harry.

---------

Tadaaaaaaaam!! Nauja dalis! Nesitikėjot, ane? Na, kadangi jau vasara, turėčiau bent vieną dalį į savaitę įkelt. Vėliau gal dažniau, bet nežinia...
Labai labai labai labaiiiiiii atsiprašau, kad tiek laiko neįkėliau.
P.s. dėkokit už dalį Godai ir Emilijai. Tikriausiai, jei ne jos, bučiau trynus lauk šitą isto.
P.s.s. labai ačiū už jūsų komentarus ir like!! Tikriausiai, tai yra dalykas, kurį labiausiai dievinu rašydama istorijas:*
Gerai, žinau, kad jau užknisau, bet..... P.s.s.s. turiu idėją naujai isto, bet jos promo įkelsiu tik kai baigsiu šią istoriją. Ji nebus nei su Ari, nei su Harry, nes man būtų per daug skaudu suvesti juos su kitomis poromis.
Ok. Db rmt baigiu. Ačiū, kad skaitot!!!!

#ikurejamochi

Red bracelet (hariana) (LTU)Where stories live. Discover now