*po 2 metų* (jiems 14)
*Ari P.O.V.*
Praėjo du metai. Du metai, kai nesulaukėm jokios žinios iš Harry. Du metai kažkokios keistos tuštumos mano viduje. Du metai ilgesio. Du metai verkimo naktimis. Harry, ką tu man padarei? Aš beveik nebevalgau, nebesišypsau. Vienintelis dalykas, kuris nepasikeitė per tuos du metus yra noras dainuoti. Tik prie to dabar pridėtas ir noras vaidinti. Tai vieninteliai dalykai galintys atitraukti mano mintis nuo jo.
Mūsų šaika nebe tokia artima. Niall persikraustė atgal į Airiją. Su Liam susipykom, nes jis bandė mane pabučiuoti. Lou ir liko Lou. Toks pats šposininkas, tik dabar kiek liūdnesnis. Na, o su Zayn viskas gerai. Jis man padeda nesielvartaut.
Prieš kelias dienas internete radau kastingą (a/n aktorių rinkimus) į kažkokį serialą pavadinimu ,,Victorious''. Yra keturi pagrindiniai moteriški vaidmenys.
Tori- pagrindinė veikėja, kuri visada viską įveikia ir randa išeitis iš visokių situacijų.
Trina- Tori įkiruolė sesuo, kuri neturi nei talento, nei proto.
Jade- pikta mergina, kurios visi bijo. Ji yra gan keista.
Cat- kvailutė mergaitė, kuri paverčia šį serialą kominiu. Ji kiek primena mane seniau. Linksma, kvaila, mėgstanti dainuot. Viskas kuo aš buvau.
Tori man pasirodė, kaip per daug pasipūtus.
Trina- hahaha. Tikrai ne.
Jade- nuo kada aš blogiukė?
Ir Cat- man ji patiko. Manau eisiu į jos vaidmens atranką. Aš žinau, kad manęs nepriims, bet pabandyti verta. Ar ne?
*atrankoje*
Labai jaudinaus. Rankos buvo šlapios nuo prakaito, o visas kūnas drebėjo.
Laukiamajame buvo dar gal 10 žmonių neskaitant manęs. Gal 20 žmonių jau perėjo atranką.
Panašu, kad tie kurie žiūri kaip mes vaidinam yra labai griežti, nes vos ne pusė žmonių išbėgo verkdami ir lydimi filmavimo grupės riksmų. Tai nei kiek nepadėjo atsipalaiduot.
Iš kambarėlio išėjo kažkokia moteris. Tikriausiai prodiuserė. Ji apžiūrėjo žmones sėdinčius laukiamajame. Ji pasakė:
- Ar yra Ariana Grande?
Mano delnai dar labiau pradėjo drebėti.
- Taip. Aš čia,- atsistojau. Atrodo keletas peroksidinių blondinių norėjo mane nužudyti žvilgsniu.
Ta prodiuserė parodė, kad sekčiau paskui ją.
Kambaryje, kuriame vyko atrankos buvo keturi teisėjai.
Toks vyras, kuris jau buvo susiėmęs už galvos. Duočiau jam gal 50 m.
Šalia jo moteris irgi gal 50m. Ji atrodė kaip labai pikta matematikos mokytoja. Brrr...
Toliau sedėjo jauna moteris. Jai gal 20. Ji maloniai šypsojosi. Į ją pažiūrėjus truputį nusiraminau.
Tada sedėjo vaikinas. Jam kokie 15. Jis man mirktelėjo ir nusišypsojo akinama šypsena. Aš jam atsakiau tuo pačiu. Jis buvo kiek panašus į Haz... Ne, Ariana! Tu negali apie jį galvoti, nes vėl apsižliumbsi ir negausi vaidmens.
- Kaip suprantame tu pretenduoji į Cat vaidmenį? Kodėl?
- Na taip, nes... Hm... Ji yra lyg man skirtas vaidmuo. Ji yra kiek kvailoka, linksma ir dievinanti dainavimą. Tai yra viskas kuo aš buv...esu.
Jie palinkčiojo ir paklausė:
- Sakai dievini dainuot? Bet ar turi talentą?
- Daugelis sako, kad turiu.
- Tada padainuok.
- Ge-gerai. Bet ką?
- Tą ką moki geriausiai.
Mintyse ieškojau kažkokios dainos, kuri man labai patiktų ir tiktų šiai atrankai. Galvoje buvo tik vienas variantas. Tai yra daina, kurią mes su Harry parašėme prieš 3 metus. Aišku nuo to laiko aš ją dar labiau ištobulinau.
Tai buvo vienas iš paskutiniųjų dalykų, kurie man priminė Harry. Pasukiojau apyrankę ant savo rankos ir pasakiau:
- Ši daina pavadinta daydreamin'. Aš ją parašiau su savo draugu prieš kelis metus. Gal turite pianiną?
-Ne, neturime. Teks dainuot acapella.
Aš linktelėjau ir pradėjau dainuot.
"You walked in
Got my attention
I've never seen
A man with so
Much to mention
It's the way
You walk
The way
You talk
The way you
Make me feel inside
It's in your smile
It's in your eyes
I don't wanna wait
For tonight
So I'm daydreamin'"
Nejučia pradėjau galvot apie jį. Urgh, Harry.. Ką tu man padarei?
Man baigus dainą visi pradėjo ploti. Aš tikrai nesuprantu kodėl, nes padainavau tikrai nelabai gerai.
- Tai buvo fantastika! Jei vadini taip pat gerai kaip ir dainuoji, tikrai gausi vaidmenį.
- Ehmm.. Na.. Ačiū,- aš vos sugebėjau kažką išlementi.
- Dabar duosim tau scenarijų. Ten bus trumputė ištrauka iš pirmosios serijos.
Aš tiesiog linktelėjau, nes visa tai jau žinojau.
Man padavė tą scenarijų. Eilutės buvo tikrai trumpos, bet turėtų būt sunku tai suvaidinti.
Tada ta jauna moteris pradėjo tos pagrindinės veikėjos žodžius.
- Ehm.... Atsiprašau, gal žinote kur rasti teatro klasę?- ji visiškai nesistengė vaidinti, todėl buvo tik sunkiau.
- Oh, labas. Aš kaip tik einu ten. Pala. Ar tik ne tu vakar dainavai vietoj Trinos?- aš visiškai nesupratau apie ką eina kalba, bet stengiuos vaidinti kuo geriau.
- Taip, tai buvau aš,- ji visiškai nepakeitė tonacijos. Tai mane kiek išmušė iš vėžių, bet vaidinau toliau.
- Tu dainavai nuostabiai! Beje, mano vardas Cat,- vos susilaikiau nepasakius Ariana.
- Ačiū. Cat. Tai kaip tas gyvūnas- katė?- ughhh, kaip mane nervina, kad ji šneka lyg per miegus.
- Ką tai turėtų reikšti?- aš jau dievinu šią vietą, nes atsiminiau kaip prieš kelis metus mano dažniausiai vartojamas sakinys buvo lygiai toks pats.
- Ne, nieko. Man patinka katės!
- Taip, man irgi. Jos tokios mielos!- gerai. Net man tai pasirodė keista.
Su šia eilute mano atranka baigėsi.
-------
Hiii!!! Srr, kad taip seniai nebuvo dalies, bet aš buvau Škotijoj ir tikrai neturėjau laiko rašyt. Taip pat srr dėl tos vietos iš victorious. Tiesiog aš jį žiūrėjau prieš gerus 2 metus ir tai angliškai. Tikiuosi patiko. Rašykit į komentarus ar norit Harry P.O.V. ;) p.s. stengsiuos kelti dažniau.
#ikurejamochi
YOU ARE READING
Red bracelet (hariana) (LTU)
FanfictionRaudona. Daugeliui ši spalva asocijuojasi su krauju, kančiomis.... Bet kai kuriems, ši spalva reiškia gryną, tyrą meilę. Žinoma, šios emocijos gali susimaišyti. Taip ir buvo. Tik kaip išsirinkti vieną iš šių jausmų, kai net neatsimeni iš kur jie at...