15 dalis

770 73 12
                                    

*Harry P.O.V.*

*po 4 metų. Jiems 21. Dabartis*

Taigi. Kas atsitiko per šiuos metus? Na, galima sakyti nieko.

Aš esu pasaulinio garso grupės narys, o dėl manęs alpsta milijonai merginų.

Na, kaip ir sakiau, beveik nieko nenutiko.

Aš nieko neatsiminiau. Kiekvieną kartą, kai bandau kažką prisimint, man siaubingai pradeda skaudėti galvą.

Vieną kartą bandžiau nepasiduoti skausmui, bet baigėsi tuo, kad aš vos nepatekau į komą.

Ačiū Dievui žiniasklaida dar nesužinojo apie šį mano "atminties sutrikimą", bet tai tik laiko klausimas...

Šiuo metu važiuojame į kažkokius apdovanojimus.

Tiesą sakant, net nesidomėjau į kokius, nes jie nebuvo labai svarbūs.

- Mes jau atvažiavome?- Zayn paklausė, nes mes sustojom.

- Ne, Zayn. Eik toliau miegot,- iš priekio sušuko mūsų sargybinis Paul.

- Aš net nemiegojau!- sušuko atgal jam Zayn.

- Papasakok bobutei!

- Urghhh... - Zayn jau norėjo atsakyt, bet jam atėjo žinutė.

Vos jis ją perskaitė, ant jo veido atsirado šypsena.

- Umm, vaikinai, atsimenat Arianą?- paklausė jis.

- Taip, žinoma!- kiti grupės nariai šaukė viens per kitą.

Tik aš vienintelis nežinojau kas ji tokia. Vardas girdėtas, bet niekaip negalėjau prie jo pridėti veido.

Kuo ilgiau mąsčiau, tuo labiau skaudėjo galvą, lyg aš bandyčiau kažką prisiminti. Gal ir bandau?

- Harry, tau viskas gerai?- Niall susirūpino

- Taip... Tik skauda galvą. Ką ten sakei apie tą Arianą?- pamažu skausmas mažėjo.

- Tu jos neprisimeni?- nustebo Zayn

- Ne, o turėčiau?- tai tikrai mane trigdė. Kas ji ir kodėl aš turėčiau ją prisiminti?

- Kaip tu gali jos neprisiminti?! Juk jūs buvot geriausi dr..- Louis rėkė ant manęs kol ant jo užšoko Liam bandydamas jį nutildyt.

- Kas per velnias?!- šaukė ant jo Louis.

- A-ant tavo galvos buvo uodas,- bandė pasiteisint Liam. Mes visi į jį pasižiūrėjom, kaip į nesveiką.

- Koks skirtumas. Tai kas ten dėl Ari?- keitė temą Liam.

- Ji irgi bus tuose apdovanojimuose, kur mes važiuojam!

Visi vaikinai pradėjo džiūgaut.

Tikiuosi, kai susitiksim aš ją atpažinsiu.

*apdovanojimuose* (pzdc koks ilgas žodis :D)

Mes su vaikinais ėjome raudonuoju kilimu.

Paparacai kaip pamišę fotografavo ir rėkė kažkokius klausimus, kurie susilieję skamba maždaug taip:

-Ar... Direction... patinka... Mus...
Na, žodžiu nėjo nieko suprast.

Kai įėjome į vidų, daugelis žmonių jau sėdėjo savo vietose. Paul mus tempė prie mūsiškių.

Kai pagaliau įtaisėm savo šiknas į patogias kėdes, renginys prasidėjo.
Renginį vedė kažkoks aktorius iš komedijos, kurią mes su vaikinais žiūrim, kai nuobodžiaujam.

Apsidairiau aplinkui. Priešais mane sedėjo aktorių grupelė. Tiesą sakant, nei vieno iš jų nežinojau.

Nekaltinkit manęs! Aš esu tikrai užsiėmęs vyras!

Kadangi aš sėdėjau prie krašto, man iš dešinės niekas nesedėjo. Iš kairės Louis.

Pažvelgiau sau už nugaros.

Ten sedėjo nerealaus grožio mergina. Nežinau iš kur, bet man ji matyta.

Ji į mane pasižiūrėjo, lyg į vaiduoklį.

Aš pasilenkiau prie Louis ir paklausiau:

- Ta mergina už mūsų. Kas ji tokia?
Jis akimirksniu pasidarė piktas.

- Tu, debile! Ten Ariana!

---------

Hiiiii!
Srr, kad taip senai kėliau, bet tiesiog per tą mėnesį nutiko lb daug. Pvz: pradėjau filmuotis seriale ir netgi mokiaus! (Kam tos rožės XD)
Na, o jei be išsipisinėjimų, tiesiog tingėjau rašyt :D

#ikurejamochi

Red bracelet (hariana) (LTU)Where stories live. Discover now