5 dalis

973 72 7
                                    

*Zayn P.O.V.*

Ėjau valgykloje ieškodamas savo geriausios draugės Ari. Juk mes BFF, ar ne? Juk vakar ganėtinai gerai sutarėm.... O! Štai ir ji. Su kažkuo. Manyje kažkodėl atsirado kažkoks keistas jausmas.... lyg būčiau piktas ar..... ar pavydus? Taip, tikriausiai tai pavydas. Net nepajaučiau, kaip priėjau prie jos ir tariau:

- Ari! Aš maniau, kad mes geriausi draugai!

- Mes ir esame draugai, bet kas sakė, kad geriausi?- atsisukus tarė ji.

- Na... aš... aš maniau.... kad mes vakar... na gerai susidraugavom, tai.... taip ir pamaniau,-nuliūdęs tariau.

- Klausyk, Zayn. Sėsk prie mūsų, susipažinsi su Harry.

- Na, ahmmm, gerai....

- Labas, aš Harry!- linksmai tarė berniukas, sėdėjęs su Ariana.

- Labas, aš esu Zayn,- tariau sėsdamasis,- kaip jums maistas čia?

- Fui,- jie abu vienu metu pasakė, o tada mes visi nusijuokėm. Netrukus prie mūsų priėjo trys berniukai.

- Ar galim prie jūsų atsisėsti? Kitur vietų nebėra.

- Taip, žinoma!

- heh, ačiū. Aš esu Liam.

- Aš Niall.

- Louis.

*po ~5 metų, kai jiems buvo 12,13.*

*Ari P.O.V.*

 

Per tuos metus daug kas pasikeitė. Dabar mes jau baigiam 6 klasę. Mes t.y. aš, Harry, Zayn, Liam, Niall ir Louis esame geri draugai. Na, mano BFF yra Harry, kiti tik geri draugai. 

Dabar sėdžiu dailėje. Ji man nelabai sekas, bet oh well. 

Šią pamoką mes darėmė draugystės apyrankes. Tiesiog mokytoja nesugalvojo ką mums užduoti piešti, tai viena mūsų klasiokė pasiūlė daryti tai. Mokytojai ši idėja patiko, todėl mes darome tas apyrankes, kurios bus išmestos jau po savaitės. Ne, juokauju, už 15 min. 

Galvojau kam ir kokią apyrankę padaryt. Aišku, sugalvoti kam padovanot buvo labaaaaiii lengva. Of course Harry. O kokią tai jau sunkiau. 

Mokytoja sudėjo ant stalo siūlus ir karoliukus. Pasiėmiau raudonus siūlus ir 10 baltų karoliukų.

Susukau dvi apyrankes ir nusišypsojau, nes man jos išėjo tikrai neblogos. Suskambo skambutis. Pagaliau. Šiandien dailė man paskutinė pamoka, tai ėjau namo. Beeidama paskambinau Harry, kad šiandien galėtumėm susitikti. Žinoma, aš jam apie apyrankę nesakiau, nes tai bus staigmena. Tikiuosi jam patiks...

------

Dvi fainos merginos patarė peršokt laiką tai taip ir padariau. (Pagaliau)

Red bracelet (hariana) (LTU)Where stories live. Discover now