Prisiekiu, kad istorija taps geresnė. Plyz, kantrybės.
*Ari POV*
Staiga pasigirdo durų skambutis. Mama paprašė manęs atidaryti duris. Už jų stovėjo moteris ir mano klasiokas vardu Zayn lygtais.
- Labas, mes girdėjom, kad neseniai atsikraustėt ir kad jūs su Zayn klasiokai. Gal galėtum pakviesti mamą?
- Taip, žinoma. Prašom, užeikit.
Jie įžengė pro duris ir apžiūrėjo vidų.
- Einu pakviesti mamą,- Palikau juos koridoriuje, nuėjau į virtuvę ir pasakiau:
- Mam, koridoriuje stovi mūsų naujieji kaimynai, kurie nori susipažint.
- Tikrai? Nuvesk juos į svetainę, o aš tuoj ateisiu.
Aš nuėjau atgal į koridorių ir pakviečiau juos į svetainę. Būdama mandagi paklausiau:
- Arbatos, kavos, sulčių ar vandens?
Zayn pasakė, kad nieko nenori, o jo mama pasakė, kad norėtų arbatos. Kaip tik tą akimirką į kambarį įėjo mama.
- Laba diena, jūs tikriausiai Malik šeima. Na va. Aš esu Joan. Čia - Ariana. Vaikai, eikit į žaidimų kambarį pažaisti.
Mes abu iškart sutikom. Toliau negirdėjom apie ką šnekėjo mūsų mamos, nes nubėgom į minėtąjį kambarį.
Zayn kažko pradėjo ieškoti kišenėse. Tikriausiai nerado, nes jo veidas buvo lygiai toks pat kaip Frankie, kai jis kišenėje neranda telefono. Zayn pradėjo bėgiot po visą kambarį kažko ieškodamas. Tada jis išbėgo į koridorių, vis kažko žvalgydamasis. Aš paklausiau:
- Ar kažką pametei?
- Taip! Mano veidrodėlis! Aš negalėčiau be jo išgyventi. Kur jis? Veidrodėli, veidrodėli!
- Zayn, kas atsitiko?- paklausė jo mama.
- M-mano v-veidr-rodelis. J-jis d-dingo!Ką aš be jo darysiu?- jis kūkčiojo.
- Nusiramink. Veidrodėlį turiu aš. Pats jį man padavei ir paprašei pasaugoti. Negi neatsimeni?- ji iš savo rankinės išsitraukė mažą, juodą atlenkiamą veidrodėlį. Zayn pagriebė jį ir pabučiavo. Greit jį atsidarė ir pažiūrėjo kaip atrodo.
- Na va, dabar galit bėgti atgal į kambarėlį pažaisti.
Mes taip ir padarėm. Jis apžiūrėjo mano žaislus ir susižavėjęs pažvelgė į karaokės įrenginį.
- Tu turi Sing pro 6790N?
- Ehmm taip, gavau jį iš tėvų gimtadienio proga.
- Wooooooow! Ar galim jį išbandyti? Prašau?
- Žinoma. Ką norėsi dainuoti?
- Žinai dainą Stay? Ją galėtumėm padainuot kartu!
- Taip, žinoma. Tuoj viską nustatysiu.
Kai viską nustačiau, atsistojome dainuoti. Turiu pripažinti, jis dainuoja labai gražiai! Dar padainavę kelias dainas ištroškome, todėl nuėjome į virtuvę pasiimti sulčių. Eidami pro svetainę pasiklausėm, apie ką šneka mamos.
- Man atrodo Zayn ir Ari bus graži pora,- prašneko kažkurio mama....
-
Dabar skaitau ir taip grn cringe'inu (garantuoju, kad šita isto ne su Zayn. Na bent jau pagrindinis nebus jis.)
KAMU SEDANG MEMBACA
Red bracelet (hariana) (LTU)
Fiksi PenggemarRaudona. Daugeliui ši spalva asocijuojasi su krauju, kančiomis.... Bet kai kuriems, ši spalva reiškia gryną, tyrą meilę. Žinoma, šios emocijos gali susimaišyti. Taip ir buvo. Tik kaip išsirinkti vieną iš šių jausmų, kai net neatsimeni iš kur jie at...