4 dalis

1K 70 15
                                    

*Ari POV*

- Man atrodo Zayn ir Ari bus graži pora,- prašneko kažkurio mama.

- Ką? Ką tai reiškia?- jau nebesislėpdama paklausiau. Zayn stovėjo prie manęs ir žiūrėjo klausiamu žvilgsniu į mamas.

- Na, hmmm, tai... tai reiškia....-pradėjo Zayn mama

- Kad mes manome, kad kai būsit didesni, būsit labai geri draugai.

- A, aišku,- žvilgtelėjau į Zayn, o jis tik trūkelėjo pečiais ir paklausė:

- Einam toliau žaisti, Ari?

- Tiesą sakant, mums su Zayn jau laikas eiti. Juk ryt į mokyklą,- įsiterpė Zayn mama

- Na taip, žinoma. Mes suprantam. Juk ir Ari reikia ruoštis rytojui,- šyptelėjo mano mama.

Tada mes juos palydėjome iki durų. Zayn mane apsikabino atsisveikindamas. Tai miela.

*mokykloje*

Dabar yra 8 ryto. Aš sėdžiu klasėje, kurioje nėra garbaniaus. Arba jis vėl vėluoja arba jis susirgo. Tikiuosi jam viskas gerai.

- Labas rytas, vaikai. Aš vardysiu vardus, o kai išgirsite savo vardą pakelkite ranką,- pasakė mokytoja ir pradėjo vardint. Išgirdus savo vardą, pakėliau ranką.

Mokytoja vardino vardus toliau.

- Gvendolina Shepard?- mergaitė pakėlė ranką. Pro duris įsiveržė Harry.

- Nagi ponaiti Styles. Ir vėl vėluoji! Ir koks tavo pasiteisinimas?

- Mano sesė naktį ištiesino mano plaukus. Mama pamačius mane nualpo, tai reikėjo palaukt kada ji atsibus. Per tą laiką mano sesė išplovė mano galvą, kad vėl būčiau garbanotas. Tada mama atsigavo ir nuvežė į mokyklą.

- Aišku, nepervargink mamos labai, nes ji vėl gali nualpti.

- Žinoma, mokytoja,- pasakė jis, atsisėdo šalia manęs ir šnipštelėjo:

- Labas.

- Labas. Ar tai tiesa, ką pasakei mokytojai?

- Na, ne viskas. Mama buvo per silpna vairuoti, tai vairavo mano 12-metė sesuo, vadovaudamasi mamos nurodymais.

- Nesudaužė mašinos?

- Ne, bet vieną kartą beveik įvažiavo į parduotuvės sieną, tačiau spėjo pasukti vairą ir taip išsisukome nuo smūgio.

- Ponaiti Harry ir panele Ariana. Baikit kalbėtis!

- Taip, žinoma, mokytoja.

Taip ir prasėdėjome tyloje visą pamoką.

*per pietų pertrauką*

Ėjom su Harry susikibę už rankų į valgyklą. Mokytoja liepė sustoti poromis, todėl mes ir esam susikibę. Valgykla yra didelė, su daug stalų. Jie buvo jau padengti maistu.

- Prie kurio stalo sėdamės?- paklausė Harry.

- Ehmm, gal prie to?-parodžiau į stalą pačiame valgyklos kampe.

- Gerai, einam.

Mes ten ir atsisėdom. Pradėjom valgyti. Tiesą sakant maistas nėra labai skanus, bet valgomas. Staiga už mūsų pasigirdo balsas:

- Ari, aš maniau, kad mes geriausi draugai!

-----------------------

Just kill me now, please.

Kokį šūdą aš čia sumaliau....

Red bracelet (hariana) (LTU)Where stories live. Discover now