43. Bölüm

888 52 83
                                    

Medya: Jeongin ( Not: Yazar hicbir kalp krizinden ya da UwU krizinden sorumlu değildir) kxkdkkxkx

Herkes şirkete geldiğinde, kızlar kendi pratik odalarına, Stray Kids kendi pratik odalarına gitmişti. Yarın 2 grubunda konseri vardı ve kızlar aynı zamanda solo şarkılarını da söyleyeceklerdi. Idollerin de onları dinleyecek olması daha fazla stres yapmalarına sebep oluyorlardı. Gruptayken yaptıkları bir dans hatası kapatılabilecek durumda olurken, solo şarkılarda tek oldukları için gözler onların üzerinde olacaktı. Bugün çok fazla çalışacak ve yarın da sabah 5-6 gibi şirkette olmaları gerekecekti. Pd kızların pratik odasına geldiğinde kızlar çalışmayı durdurup Pd'ye döndüler.

Pd: Konserde aynı zamanda bu senenin en iyi performans sergileyen grubu ve en iyi kpop grubu seçilecek bu yüzden en ufak bir hata bile olmamalı. Konserde Hate, Starry Night, Ddu du ddu du şarkılarını grupça sergileyeceksiniz. Daha sonra hepiniz sırayla solo şarkıları sergileyeceksiniz. Başarılar dilerim. Umarım güzel şeyler olur, bu ödülü alabilirseniz, çoğu büyük grupla rakip bile olabilirsiniz.

Yuna: Elimizden geldiğince çalışacağımızdan emin olabilirsiniz

Pd: Size güveniyorum. Hadi bakalım

Pd odadan çıkarken, kızlarda çalışmaya devam ettiler. Saat gece 1'e gelirken kapının çalması ile çalışmaya ara verdiler.

Jeongin: Noonalarım hadi eve gidiyoruz

Chaeyoun: Tamam geliyoruz

Kızlar eşyalarını topladılar ve hep birlikte şirketin kapısına doğru gitmeye başladılar. Arkalarından gelen ses ise durmalarına sebep oldu.

Bambam: Hey, Mi rae!

Mi rae hafifçe arkasını döndü ve gülümseyerek Bambam'a baktı.

Mi rae: Evet, bir sorun mu var?

Bambam: Eh ee şey, uzun zamandır sana bunu vermeyi düşünüyordum, fakat pek karşılaşma fırsatımız olmadı

Bambam elindeki kutuyu Mi rae'ye uzattığında, Mi rae şaşkın bakışlarını Bambam'dan çekerek kutuyu açtı.

Bambam elindeki kutuyu Mi rae'ye uzattığında, Mi rae şaşkın bakışlarını Bambam'dan çekerek kutuyu açtı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Mi rae: Ahh bu gerçekten çok güzel

Bambam elini ensesine götürerek konuşmaya devam etti.

Bambam: Beğenmene sevindim, beğenmeyeceksin diye çok korkmuştum

Mi rae: Gerçekten çok beğendim ama ne gerek vardı?

Bambam: Benden hatıra olsun istedim, takmamı ister misin? Tabii takmak istiyorsan

Mi rae: Olur, tabii ki

Bambam Mi rae'den kolyeyi nazikce aldı. Mi rae arkasını döndü ve saçlarını toparladı, Bambam kolyeyi taktı ve konuşmaya başladı.

Bambam: Yakışacağını düşünmüştüm ama bu kadar harika duracağını hiç düşünmemiştim

IDOL 《 Stray Kids 》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin