87. Bölüm

593 25 297
                                    

Medya: Güzel Türkiye'min güzel haberleri kxkxkxkxmxmmdmdmdkdmxmxmxkxkk

Sabah

Mi rae gözlerini açtığında, yanında uyuyakalan Bang chan'a bakarak gülümsedi. Bir süre Bang chan'ı izlemeye devam ederken, Bang chan gözlerini açtığında Mi rae hızlıca gözlerini kapattı.

Bang chan Mi rae'ye bakarken, gülerek konuştu.

Bang chan: Uyanık olduğunu biliyorum

Mi rae gülerek gözlerini açarken, konuştu.

Mi rae: Tamam, şimdi sarılmaya devam edelim

Bang chan: İşe gitmemiz gerekiyor

Mi rae telefonunu alıp saate bakarken, konuştu.

Mi rae: Saat sabah 5, 2 saat daha uyuyabiliriz

Mi rae Bang chan'a sarılırken, ikisi bir süre sessiz kaldı. Aniden birinin bağırma sesini duyduklarında, ikisi de korkuyla arkalarını döndü.

Mia: Feliiix!

Mia elindeki tavayla Felix'i kovalarken, Felix ise kaçmaya çalışıyordu.

Felix: Yemin ederim yemeği yakmak istemedim! Mia sakin ol biraz

Mia: Felix, 1 saatte zor hazırlanan bir yemeği yakmak ne demek? Jeongin istiyor diye 4'te kalktım ben! Sadece yemeği karıştır dedim ya! Onu bile beceremiyorsun! Gel buraya geberteceğim seni!

Felix: Mia, sanki benim suçum gibi konuşma! Bir dinle

Mia aniden durduğunda, sakince konuştu.

Mia: Anlat Felix hadi, dinliyorum

Felix: Bak şimdi, ben karıştırıyordum yemeği, sonra sen çatal almak için arkamdan uzandın, baya yakındık. Ben de etkilendim işte. Sabahları fazla güzel görünüyorsun. 2 gündür düzgünce sarılmama izin vermiyorsun sonra yemek yakmak benim suçum oluyor. Bak zaten dün akşam rüyama girdin, beni terk ediyordun uyuyamadım korkudan. Kabahat bende mi şimdi?

Mia: Felix! Bu tavayı kafanda parçalarım senin! Ben de salak gibi dinliyorum seni! Bu gidişle sinir hastası yapacaksın beni! Gel buraya! Felix gel buraya dedim!

Felix kaçmaya devam ederken, Mi rae ve Bang chan ise onları izliyordu.

Mia: Felix! Gel buraya dedim!

Felix: Mia bağırmasana!

Mia: Felix, yanıma gelmezsen bir daha asla seninle oyun oynamam. Ne kadar ciddi bir insan olduğumu biliyorsun

Felix korkuyla Mia'nın yanına geldiğinde, konuştu.

Felix: Gerçekten beni tavayla dövmeyeceksin değil mi?

Mia elindeki tavayı bir kenara koyup Felix'in koluna vururken, Felix acıyla bağırdı.

Felix: Biraz yavaş olsana!

Mia Felix'e bir tane daha vururken, aniden Mi rae ve Bang chan'ı gördüğünde, sessizleşti.

Mia: Siz... ne yapıyorsunuz bu saatte burada?

Bang chan: Uyuyakalmışız

Mia: Birlikte uyuyakalmışsınız... ben bu anı bozdum, muhtemelen sinirlisiniz... anlıyorum... neyse, bana yani bize ihtiyacınız olursa mutfaktayız. Yemek yapmakla uğraşıyoruz, siz rahatınıza bakın, uyumaya devam edin. İyi uykular. Yürü Felix

Mia Felix'in saçından çekerek mutfağa götürürken, Felix ise acıyla yüzünü buruşturmuştu.

Bang chan ile Mi rae Mia ve Felix'e gülerken, Mi rae konuştu.

IDOL 《 Stray Kids 》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin