Medya: Skz Easy
Han: Mia, bunu yapmamız gerektiğine emin misin?
Mia: Emin değilim ama seçebileceğimiz başka bir seçenek yok
Changbin: Madem tek seçeneğimiz bu, o zaman kapıyı aç
Yazardan devam (hello beni özlediniz mi? Ben sizi çok özledim)
Han tereddütle anahtarı çevirdi ve kapının kolunu tuttu. Mia'nın emin olup olmadığını kontrol etmek için arkasını döndüğü sırada yerde bir şey farketti. Kapı kolunu bırakıp yere uzandı ve yerdeki aleti aldı.
Mia: Han ne oluyor? Elindeki ne?
Han: Bu bir telsiz, iyi ama bizim evde hiç telsiz yok ki?
Mia&Felix: Bu demek oluyor ki,
Ikisi birbirine baktılar ve kısa süre sonra Felix konuşmaya devam etti.
Felix: O zaman bu demek oluyor ki, evde 1 den fazla kişi var
Mia: Bekleyin! Eğer evde 1 den fazla kişi varsa ve bu elindeki bir telsizse o zaman içerideki kişi bizim söylediklerimizi biliyor olabilir
Han: Ama kapı şuan açık
Yuna: Ne!?
( Tam burda bitiriyormuşum kkkkk ama çok kısa ben bu kadar kısa yazamam doğamda yok kkkk )
Herkes arkasını döndü ve şok, herkesin yüzünde bir şok ifadesi var. Yerdeki anahtar yok, kapı kapalı ve aralarından bir kişi eksik
Bangchan: Mi rae nerede?
Changbin: Ne yani simdi ismini bilmediğimiz şahıs Mi rae'yi kaçırdı mı?
Mia: Kapı kitliyse ne yapacağız ya ona zarar gelirse?
Felix Mia'ya güven vermek istercesine gözlerine baktı.
Felix: Merak etme, Mi rae'ye hiçbir şey olmayacak
Seungmin: Ne yani böylece duracak mıyız?
Mia: Tabi ki hayır, sadece zarar görmeden nasıl girebileceğimizi düşünüyorum.
Bangchan: Ama Mi rae biz burada düşünüp dururken acı çekiyor olabilir, annesi onu bana emanet etti. Zarar görmek umrumda değil, onun zarar görmesinden iyidir.
Bang chan omzuyla kapıya vurup kırdı ve omzunu tutarak yerde ağlayan Mi rae'nin yanına gitti.
Bangchan: Hey, iyi misin? Sana birşey yaptılar mı?
Mi rae: Kolum.... acıyor
Bang chan, Mi rae'nin koluna baktı. Kolu kanıyordu, hemen Mi rae'yi kucağına alıp salona götürdü ve koltuğa yatırdı. Diğerleri endişeli bir şekilde Mi rae'nin başına toplanırken Bang chan ise evde kimin olup olmadığını umursamadan mutfaktan ilk yardım çantasını aldı. Mi rae ağlamaya devam ederken Bang chan yavaşça Mi rae'nin kolunu sardı.
Bangchan: Daha iyi misin?
Mi rae: Sayende daha iyiyim, ama sen omzunu tutuyordun önemli bir şey yoktur umarım
Bangchan: Beni merak etme ben iyiyim ( yeme bizi Bangchan )
Mi rae'ni kolunu sardıktan sonra açamadıkları ışığı tekrar açmayı denediler. Işık açılmayınca bu sefer bilgi alabilmek için Mi rae'nin yanına gittiler.
Mia: Mi rae, bize neler görebildiğini anlatabilir misin?
Mi rae: Hiçbir şey göremedim. Tek bildiğim hatta emin olduğum onlar kız ve sasengler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
IDOL 《 Stray Kids 》
FanfictionHer şey JYP Entertainment'in MEDENISE adında 4 kişilik bir kız grubuna çıkış yaptırmasıyla başladı. Stray Kids Fanfic B×G -Düzenlenecek-