Medya: Okula giden minik V'nin dramı ( buna nedensizce baktıkça gülüyorum kxkxkd )
Yazar'dan
Chaewon sinirle eve giderken, Mia hızlıca içeriye girdi ve garsondan özür diledi. Kızları kollarından tutup kaldırdı ve kenara çekti. Felix ise hesabı ödemeye gitmişti.
Mia: Delirdiniz mi? Niye garsonla kavga ediyordunuz?
Chaeyoun: Ona kavga değil de yemeği sabote etmek diyelim.
Mia: Siz niye yemeği sabote ediyorsunuz? Bir de burayı nereden biliyorsunuz?
Mi rae: Felix çağırdı.
Mia: Felix sizi yemeği sabote edin diye mi çağırdı?
Chaeyoun: Bazen cidden saf olabiliyorsun, Felix bizi yardım için çağırdı fakat ben açıkçası sabote etmekte bir sakınca görmedim. Ortam tam sabote etmelikti
Mi rae: Ben o kızı sevmiyorum, Felix'e başkasını bulalım. Kız resmen yapıştı çocuğa
Chaeyoun: Bu arada sen neredeydin Felix gitti, Baekhyun falan birşeyler dedi ama anlayamadım.
Mia: Tamam anlatacağım
Mia, Felix gelmeden hemen olayı hızlıca anlattı.
Mia: İşte bana arkadaş olmak istediğini söyledi biraz dertleştik falan
Chaeyoun: Kızım sen salak mısın?
Mia: Niye ya?
Mi rae: Insan hiç açıklama yapar mı? Arkadaşça bir davet der mi?
Chaeyoun: Bir de minik demiş ya, bir de minik davet demiş. Sanane, seni ilgilendirmez, özel falan diyecektin ya da o soru sormaya kalmadan hızlıca gidecektin. Maksat kıskansın
Mia: Benim onu kıskandırmak gibi bir niyetim yok
Felix: Hadi, gidelim
Felix'in yüzündeki kızgın ifade, herşeyi açıklıyordu. Sanırım evde ufak bir sorgudan geçeceklerdi. Eve geldiklerinde Felix hızlıca aşağıya indi. Kızlarda arkasından indiler ve hep birlikte eve girdiler. Eve girmeleriyle gözlerin Felix'e dönmesi bir oldu.
Felix: Mi rae ve Chaeyoun! Niye geceyi mahvettiniz?
Han: Sakin ol abi, niye bağırıyorsun
Bang chan: Han'a katılıyorum
Chaeyoun: Felix olaylara tek açıdan bakıyorsun, çoklu bir açıdan bakarsak biz geceyi batırmış olabiliriz, fakat sen de o karmaşadan cesaret bulup Chaewon'u yanağından bile olsa öptün yani, bence bize teşekkür etmelisin.
Felix: Güzel bir şeye vesile olmuş olabilirsiniz ama, lütfen bir daha böyle birşey yapmayın.
Mi rae: Tamamdır biz artık sahneden çekilelim. Sorgumuz bitti sonuçta
Kızlar yavaşça Skz ve Yuna'nın yanına giderken Felix sakince konuşmaya başladı.
Felix: Mia, niye beni bırakıp gittin?
Mia: ( Niye acaba sen beni hiçe saydığın için olabilir mi? ) Gayet sakin görünüyordun, bende bir sorun olmadığını düşündüm.
Felix: Ben sakin göründüğüm için mi Baekhyun'un yanına gittin?
Mia: Baekhyun benim arkadaşım Felix, ayrıca Baekhyun'un yanına dostça bir davet için gittiğimi söylemiştim. Niye bu kadar abartıyorsun ki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
IDOL 《 Stray Kids 》
FanfictionHer şey JYP Entertainment'in MEDENISE adında 4 kişilik bir kız grubuna çıkış yaptırmasıyla başladı. Stray Kids Fanfic B×G -Düzenlenecek-