9.Bölüm

2K 90 162
                                    

Medya: 6 saniyede nasıl ölünür sorusunun temsili cevabı kdkdldlmdkx

Mia'dan devam

Felix yanımda beklentiyle bana bakıyor, ben ise sadece önüme. Karar vermek cidden zor, en azından benim için. Ama sanırım bir karar verdim ve umarım doğru kararı vermişimdir.

Mia: Felix... Ben, seninle yemeğe gelmiyorum

Gözlerindeki hayal kırıklığı o kadar büyüktü ki kendimden nefret ettim.

Felix: Neden peki, ben de mi bir sorun var? Seni incitecek birşey mi yaptım?

Mia: Sorun benim Felix, sorun bu teklifi bana yapmış olman. Beni birazcıkta olsa tanıyorsun. Ben böyle biri değilim, üzgünüm Felix

Bu sözleri söylerken dolan gözlerimi engelleyemezken " 1 gün" dedi. Kafamı kaldırıp ona baktığımda

Felix: Bu senin için zor olabilir fakat teklif etmek inan benim için daha zordu. Sana hayran biri olarak, seninle bir yemeğe gitmek sizin ilk çıkışınızdan beri hayalimdi. Senden bu teklifi düşünmeni istiyorum 1 gün sonra teklifin halen olumsuz ise pes edeceğime emin olabilirsin.

Mia: Tamam. Düşüneceğim ( şu an, şu kızın yüzüne maaaaallllll diye bağırmak isteyen tek kişi olamam değil mi? ) Bana zaman verdiğin için teşekkürler.

Felix yanımdan ayrıldığı sırada, Doni ile Coni gelmişti ve programa devam etmeye başladık.

Coni: Eveet sırada son oyunumuz olaylar örgütü var

Doni: Bu oyun daha önce hiç oynanmadı. Seyircilerimiz ilk defa sizinle oynarken görecekler.

Coni: Ilk soru @salyasümükağlayan adlı bir kullanıcıdan geldi. En çok ağladığınız olay ( bu arada aralardan en garip olanları seçilecek. )

Yazar'dan dewamkee ( özlediniz mi beni? Pek zannetmiyorum ama neyse)

Medenise takımı anlatması için Yuna'yı, Stray Kids'te Bang Chan'ı seçmişti. Ilk olarak anlatma sırası Yuna'daydı.

Yuna: Birgün evde otururken Chaeyoun uzun zamandır dizi izlemediğini düşünüp televizyondan Moon Lovers açmıştı. Mia'da büyük bir Baekhyun hayranlığı beslemesine rağmen hiç kore dizisi izlememişti. School 2015 izledikten sonra kore filmi izlemeyi bırakmış ( ben az kalsın bırakıyordum. O kız nasıl Sungjae'ye bakmadı anlamıyorum. ) Chaeyoun tam Baekhyun'un ölüm sahnesini izlerken Mia geldi ve gerçekten vurulduğunu zannedip hüngür hüngür ağlamaya başladı. Nasıl gerçek zannettiğini bilmiyoruz. O ağlayınca biz de ağladık zaten duygusal sahne... neyse işte bu Mia saat 3'te Baekhyunu arayıp ölüp ölmediğini sorduktan sonra uyudu. Hepimiz yorgunluktan ölmüştük.

Bang Chan: Bizim Han bir gün Lee Know hyung ile iddiaya girip içinde kapak olan bir su içmiş ( niye yani niye bu kadar garip olmak zorundasınız ) sonrada boğulmuş. Az kalsın geberip gidiyordu da son anda kurtardık o gün hepimiz çok korkmuştuk ve bayağı bir ağlamıştık. Ama hastaneden çıkınca da Han'ı dövmeyi unutmadık.

Coni: Hayatımda hiç bu kadar garip üzülme sahneleri görüp, duymamıştım fakat bence Medenise'nin hikayesi daha ilginç. Bu yüzden ilk kazanan Medenise!

Kızlar teşekkür ettiler ve 2. Olayı dinlemeye başladılar. ( oyun 3 tur olacak şimdi 2. Tur )

Doni: Eğer berabere kalırsanız bir tur daha oynayacaģız. Fakat eğer 2. Turuda Medenise kazanırsa oyun burada bitmiş olur.

Coni: sıradaki sorumuz @antileryanarinş adlı kullanıcıdan geliyor. En korktuğunuz an

Yuna: Biz şimdi uyuyamamıştık ve Mia uyurken diğerleriyle uzaylı çağırmıştık. Kızla korkup çığlık atacakları sırada ağızlarını kapadığım zaman beni uzaylı zannetmişler ve çok korkmuşlar. Açıkçası ben de kendimden korktum.

IDOL 《 Stray Kids 》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin