Medya: Stray Kids Get Cool
Mia'dan
Şirkete geldiğimizde Pd'nin odasında oturup stres ve merakla beklemeye başladık. Sanırım pd de birilerini bekliyordu.
Kapı açıldığında odaya giren grupla gözlerim fal taşı gibi açıldı. Stray Kids'i gerçekten sevmenin yanında, bu saatte bizimle birlikte burada olmaları fazlasıyla garipti. Saygıyla onları selamladığımızda, aynı şekilde bize selam vererek oturdular.
Hepimiz Pd'ye bakarken, Bang Chan konuştu.
Bang Chan: Pd-nim bizi buraya neden çağırdınız?
Pd: Çocuklar siz Medenise grubuyla aynı yurdu paylaşacaksınız. Bak öyle hayal et kitaplarındaki gibi yok işte sizi sahte sevgili yapalım yok siz çok izleniyorsunuz falan diye sizi aynı eve koymuyoruz. Stray Kids'in evi gayet büyük ne gerek var yeni ev masrafına girmeye. Bu yüzden birlikte kalacaksınız
Biz şaşkınlıkla Pd'yi dinlerken gülmemek için zor duruyordum. Gülmemin sebebi ise pd'nin hayal et kitaplarını bilmesiydi. Acaba ne tür okuyordu?
Chayeoun ondan beklenmeyen bir sakinlikle ne zaman taşınmamız gerektiğini sorarken Pd 2 hafta sonra taşınacağımızı, ona göre bavullarımızı hazırlamamızı söyledi. Pd'nin bizi buraya niye çağırdığı ise hala merak konusuydu. Madem itiraz edemiyorduk söyleseydi bavulları toplasaydık ne gerek vardı uykumu kaçırmaya...
Aklımdaki soruyu sormaya karar verip boğazımı temizledim.
Mia: Pd-nim peki siz bizi niye çağırdınız? Söyleseydiniz eğer biz direkt bavulları toplardık. Buraya gelmemizin başka bir sebebi var mı?
Pd: Ne bileyim ben hani hayal et kitaplarında böyle önemli konuları konuşurken herkes böyle odada toplanır ya ondan şey ettim ben... Neyse hadi çıkabilirsiniz işlerim var benim
Gülmemek için dudaklarımı öyle bir ısırıyordum ki kanasalar hiç şaşmazdım. Odadan çıktık ve kapıda kahkahalarla gülmeye başladık. Daha fazla diğer çalışanların garip bakışlarına maruz kalmamak için ciddi olmaya çalışarak Stray Kids üyelerine veda ettik. Kimse bu konu hakkında tek kelime konuşamıyordu çünkü konuşmayı düşünmek bile hepimizde kahkahalarla gülme isteği uyandırıyordu. Onlar yurtlarına giderken biz de kızlarla kendi evimize gitmek için yol aldık.
Jisung'dan
Eve geldiğimizde, kendimi koltuğa atıp kafamı koltuğa yaslayarak konuştum.
Han: Hayran olduğum grup bizim yurdumuzda kalacak... Bu mükemmel bir haber!
Hyunjin: Kesinlikle! Keşke imza isteseydim heyecandan imza da isteyemedim. Daha yeni çıkış yaptıkları için elimizde imzalatabileceğimiz albüm ya da fotoğraf da yok.
Üyelerle bu konu hakkında 15 dakika kadar konuştuktan sonra, yarın erken kalkabilmek için hepimiz odalarımıza dağıldık.
Sabah
Yatağımdan Felix ve Seungmin'in hazırladığı pankek kokusu ile kalktım mutfağa doğru yürüdüğümde bütün grubun uyanmış olduğunu fark ettim. Demek ki en son ben uyanmıştım.
Seungmin'in " yemek hazıır! " diyen sesini duyduğum gibi masaya oturdum. Bugün pazar, yani tek tatil günümüz ve biz yorgun olduğumuz için genellikle bu günü ya oyun oynayarak ya da instagramda dolaşıp uyuyarak geçirirdik.
Tam yemek yediğimiz sırada telefonuma bir bildirimin gelmesiyle, öksürmeye başlamam bir oldu.
I.N ve Hyunjin bana el sallarken, Changbin bana su getirdi. Suyu içip gözlerimi olabildiğince açtım ve heyecanla konuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
IDOL 《 Stray Kids 》
FanfictionHer şey JYP Entertainment'in MEDENISE adında 4 kişilik bir kız grubuna çıkış yaptırmasıyla başladı. Stray Kids Fanfic B×G -Düzenlenecek-