Medya: Everglow: Adios
Mi rae elleri titrerken, kağıdı aldı ve odasına götürdü. Çekmeceye koyduktan sonra ise bir süre oturup kendi kendine konuşmaya başladı.
Mi rae: Hayır bu olamaz, olamaz, ben katil değilim bunları hak etmiyorum
Mi rae'nin elleri titrerken, aynı zamanda gözünden yaşlar süzülüyordu. Tam odasından çıkıp su içeceği sırada masasının kenarında bulduğu bir kağıt daha da fazla gerilmesine neden oldu.
Ağlıyor musun? Neden? Bunca yaptığın kötülükten sonra ağlamayı hakediyor musun? Sen kötü bir insansın ve kötülüklerinin bedelini ödeyeceksin, senin peşini bırakmayacağım. Zihninde sürekli kardeşimin yardım çığlıklarını duyacaksın, delireceksin, belki rüyalarında onu görmemek icin hap kullanmak zorunda kalacaksın ama brn yine de senin peşini bırakmayacağım. Yavaş yavaş üşüyüp ölünceye kadar asla...
Mi rae titreyen elleriyle bu kağıdı da diğerinin yanına koydu ve ayaklarını kendine doğru çekip kafasını ellerinin arasına aldı. Titremesi durmazken, sakinleşmeye çalışıyordu. Birkaç saatten sonra hala titremeye devam ettiğinde eline telefonunu aldı ve Bang chan'ın numarasını tuşladı. Tam arayacakken aklına gelen şey ile duraksadı. Bang chan yorgun olduğunu söylemişti ve Mi rae onu yormak, bıktırmak istemiyordu. Telefonunu aldığı yere geri koyarken, ağlamaya devam etti. Bir süre sonra ağlamaktan yorulan ve kapanmaya başlayan göz kapakları ile uykuya daldı.
Sabah
Mia tüm kızları uyandırdığında Mi rae biraz daha iyi hissediyordu. Dün olanları unutmaya çalışarak aşağıya inip kahvaltı etti. Yuna'nın telefonu çaldığında, Yuna oflayarak telefonu açtı.
Yuna: Alo pd'nim ne istiyorsunuz?
Pd: Şirkete gelin, bazı gelişmeler var ayrıca çalışmanız gerek
Yuna: Tamam geliyoruz
Kızlar aceleyle kahvaltı etmeyi bırakıp şirkete gitti ve pd'nin odasına girdi. Pd önceki günlere göre daha sakin görünüyordu.
Chaeyoun: Ne oldu pdnim?
Pd: Iyi haber, iddiaları yalanladık, elimizde Mi rae'nin suçsuz olduğunu gösteren çok fazla kanıt var ve biz hepsini kullandık. Ayrıca elimde kanıt var diyen kişiden bir daha haber alınamadı ve insanlar yalan haber olduğuna inanmaya başladı. Bu haberin sizin yükseliş zamanlarınıza denk gelmesi de iftira olduğunu kanıtlamamızda yardımcı oldu. Şu an insanlar daha sessiz muhtemelen 3-4 hafta sonra bu olay tamamen unutulacaktır. Ama hala nefret yorumları alıyorsun. Davranışlarına dikkat et Mi rae, bir tane daha skandal kaldıramayız
Mi rae sessizce başını salladı ve konuştu.
Mi rae: Teşekkür ederim pd'nim, bu konuyla ilgilendiğiniz için
Pd: Bana değil Bang chan'a teşekkür et. Kaç gündür uyumadan bu iş ile ilgileniyor. Onun sayesinde bu kadar hızlı bir şekilde yalanlamayı başardık. Yoksa bu iş 1 ayda anca halledilirdi
Mi rae duyduğu şeyler ile şaşkınca dururken, pd'nin odadan çikın demesi ile kızlarla birlikte pratik odasına gitmişti. Tam pratiklere başlayacakları sırada kapının çalması ile kızlar o tarafa döndü. Bang chan içeriye hizlıca girdi ve mutlulukla Mi rae'ye sarıldı. Bu sarılma Mi rae'yi de gülümsetirken, Bang chan konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
IDOL 《 Stray Kids 》
FanfictionHer şey JYP Entertainment'in MEDENISE adında 4 kişilik bir kız grubuna çıkış yaptırmasıyla başladı. Stray Kids Fanfic B×G -Düzenlenecek-