25.Bölüm

986 66 108
                                    

Medya: Stray kids: On track ( hem benim çok sevdiğim bir şarkı, hem de sözleri size büyük spoiler değerinde, bu şarkıyı da Felix'in bir sonraki bölüm düşünceleri olarak düşünebilirsiniz )

Ev

Yazar'dan devam

Mia eve geldi ve odasına çıktı. Şu an kimseyle görüşmek ya da konuşmak istemiyordu. Kendisiyle yüzleşmeye ihtiyacı vardı. Felix'e verdiği değerin aynısını görmemek canını yakmıştı. Eunwoo yokken Felix'in yanında olması ise Mia'yı daha da içinden çıkılmaz bir hale sokmuştu. Yemek yemek istemiyor, dans edip şarkı söylemek istemiyor, gülümsemek istemiyor, uykuyu sevmesine rağmen uyku bile uyuyamıyordu. Yatağında ayaklarını kendine çekerek otururken, odasının kapısı çaldı. Gördüğü kişinin gözlerine uzun uzun bakarken, Felix konuşmaya başladı.

Felix: Seni yemeğe çağırıyorlar

Mia: Tamam geliyorum

Mia sessizce cevap verip gözlerini Felix'ten ayırdığında Felix birkaç dakika daha Mia'ya bakmaya devam etti. Verdikleri karar ikisininde canını yakıyordu fakat bu Felix'in kararıydı. Mia hiçbir şeyin böyle olmasını istemezdi. Kapı kapandığında Mia birkaç damla gözyaşı döktü, üzülmekten bıkmıştı. Eski Mia'dan uzaklaşmak onu daha mutlu biri yapsa bile canını yakıyordu. Mia daha fazla üzülmekten korkuyordu ve üzülmeyi engellemenin tek yolu tekrar eski haline geri dönmekti. Duvarlarını tekrar örecekti, hem de hiç çıkmamak üzere. Aşağıya indiğinde herkes sessizce yemek yiyordu. Mia her zaman oturduğu Felix'in yanına oturdu. Buraya oturması için Felix çok ısrar etmişti, Mia ise her zamanki gibi onu kırmamış ve yanına oturmayı kabul etmişti. Eski Mia olsaydı hayatta kabul etmezdi diye düşündü Mia, madem eski Mia olmayı istiyordu eski Mia'nın kurallarına göre oynamalıydı.

Mia: Bundan sonra Felix'in yanında oturmak istemiyorum

Bütün masadaki gözler Mia'ya dönerken, Felix ise şaşkınca bakıyordu. Bu kadarını Mia'dan beklememişti.

Felix: Burayı oturmak için birlikte seçmiştik

Mia: Sürekli hatırlatmak istemediğim için bir kez söyleyeceğim. Artık biz diye birşey kalmadı Felix, bunu sen istedin

Herkes sessizce yemeğini yedi ve masadan kalktı. Aralarındaki gerginlik ev halkını da etkiliyordu. Ikisinin de bu evde yaşaması ise tabiki de olayların çok daha gergin bir hal almasını sağlıyordu.

Mi rae: Bir şeyler yapmak ister misiniz? Mia ya da Felix eğlenceden uzak kalmak isterseniz anlarım

Kapı çaldığında Mia kimin geldiğini zaten biliyordu. Kapıya gitti ve sahte gülümsemesini takınarak kapıyı açtı.

Mia: Hoşgeldin Chaewon

Chaewon: Hoşbuldum Mia

Mia: Sormana gerek yok ezberledim zaten, Felix içeride

Chaewon içeriye girdi ve Felix'in yanına oturdu. Er ya da geç bu oyunu bitirecekti zaten, sadece Mia'nın duygularını tamamen kaybettiğinden emin olmak istiyordu.

Mia uzunca bir süre baktı gözlerinin inkar ettiği o ikiliye, burada durması herkes için gerginlik yaratacaktı. Sanırım buradan gitmesi şu anlık en doğru karardı. Kapıdan paltosunu aldı ve içeriye seslendi

Mia: Ben çıkıyorum

Seungmin: Tamam Mia noona görüşürüz

Mia: Görüşürüz Seung-

Mia karşısında gördüğü kişiyle donakaldı. Suga elinde kocaman bir gül buketiyle karşısında duruyordu.

Chaeyoun: Oha!

IDOL 《 Stray Kids 》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin