Medya: Mükemmel kitap kapağıyla "Uzaktan Eğitim" kitabının ilk bölümü yayında! ( Medenise üyeleri de olacak. Çünkü neden olmasın.) Bölümü okuduktan sonra panomdaki linkten kitaba kolayca ulaşabilirsiniz ❤
100'e son 10!
Sabah
Chaeyoun Hyunjin'in odasına girip çığlık atmasıyla aniden kalkarken, Hyunjin ise bağırmaya devam ediyordu.
Hyunjin: Mv'ler çıktı! Sonundaaaa! Çıktı mvler! Kalk hadi izlemeye geç kaldık! Chaeyoun kalk!
Chaeyoun: Ne?
Chaeyoun anlamamış bir şekilde Hyunjin'e bakarken, Hyunjin konuştu.
Hyunjin: Siz idolsünüz ya Chaeyoun, hani şarkı çıkarıyorsunuz, Mv diyorsunuz biz de izliyoruz ya onları. Hadi kalk!
Chaeyoun aceleyle kalkarken, Hyunjin ise onun hazırlanabilmesi için odasından çıkıp diğer Stray Kids üyelerinin yanına gitmişti.
Chaeyoun odasından çıkıp üyelerin yanına gelirken, kaşlarını çatarak konuştu.
Chaeyoun: Diğerleri nerede?
Yuna: Buradayız, sen de ekmek arası domates falan ister misin?
Chaeyoun onaylar biçimde kafasını sallarken, kızlar uykulu gözlerle heyecanla mvleri izlemeyi bekleyen Stray Kids üyelerine baktı.
Kızlar bir şeyler atıştırdıktan sonra, hep birlikte canlı yayın açmak için toplanmışlardı.
Chaeyoun: Pijamalarla karşınıza çıkmak istemezdik. Hepsi onlar yüzünden
Chaeyoun Stray Kids üyelerini işaret ederken, üyeler ise gülmeye başlamıştı.
Yuna: Çok garip durduğumuzun farkında mısınız? Siz günlük, canlı yayına uygun giyinmişsiniz, biz ise pijamalarla duruyoruz
Yuna gözlerini Chaeyoun'un kırmızı balonlu, Mi rae'nin uzay gemili, Mia'nın kedili pijamalarında gezdirirken, son olarak kendi köpekli pijamasına baktı.
Chaeyoun: Bu arada, bu pijamaları yeni aldım, IT filmindeki balonlarla aynı!
Üyeler bir süre yorumlara göz gezdirirken, sonunda Mv'leri izlemeye başlıyorlardı.
Han: İlk mv ile başlıyoruz! Bu ana mv değil mi? Diğerleri de albümdeki şarkılar fakat mv'li şekilde
Yuna: Evet
Han heyecanla şarkıyı başlatırken, herkes heyecanla bakıyordu.
( Mia= Monday Yuna= Zoa, Soeun Mi rae= Soojin, Jaehee Chaeyoun= Jiyoon, Jihan )
Felix: Waoh! Siz... fazla şirin görünüyorsunuz...
Üyeler şaşkınlıkla izlerken, Han konuştu.
Han: Yuna'nın şirinliğine bakın! Bu şarkı onun için varolmuş gibi
Jeongin: Nakarat bölümü aşşırı güzel
Herkes nakarat bölümünü övmeye devam ederken, rap bölümü geldiğinde, Seungmin konuştu.
Seungmin: Yuna ve Mia'nın rap yapabildiğini bilmiyordum
Changbin: Şarkı çok güzel
ŞİMDİ OKUDUĞUN
IDOL 《 Stray Kids 》
FanfictionHer şey JYP Entertainment'in MEDENISE adında 4 kişilik bir kız grubuna çıkış yaptırmasıyla başladı. Stray Kids Fanfic B×G -Düzenlenecek-