Medya: Baekhyun ( biasım )
Changbin'den
Kapı çaldığında, koşarak kapıyı açmaya gittim. İçeriye Medenise grubu girdi. Bugün geç geleceklerini söylemişlerdi ama neyse.
Hepsi gelip oturduklarında dayanamayıp konuştum.
Changbin: Siz geç geleceğinizi söylemiştiniz bir sorun mu çıktı?
Mi rae: Hayır aksine işimiz erken bitti o yüzden erken geldik hem daha tam olarak sizinle oturup konuşamadık sonucta artık aynı yurttayız
Hepimiz hem eğlenip hem birbirimizi tanımanın kısa yolu olarak doğruluk mu cesaret mi oynamaya karar vermiştik.
I.N şişe bulup getirdi ve hepimiz yerde toplandık. Şişeyi ilk Mia çevirdi, şişenin cevap kısmı Mia'ya soru kısmı Felix'e geldi. Felix neşeyle sırıtarak klasik soruyu sordu.
Felix: Doğruluk mu? Cesaret mi?
Mia: Madem birbirimizi tanıyacağız doğruluk diyorumFelix: Hmm... acaba ne sorsam... Bir kişide sevmediğin 2 özellik nelerdir?
Mia: Çok ısrarcı ve sürekli temas eden kişilerden hoşlanmam
Felix biraz üzülmüştü. Bu muhtemelen kendisinde bulunan özelliklerin söylenmiş olmasıydı.
Han hemen şişeyi tutup heyecanla çevirdiğinde zafer kazanmış gibi gülümsedi. Yuna'ya heyecanla bakarak konuştu.
Han: Doğruluk mu? Cesaret mi?
Yuna biraz düşündükten sonra cesaret dediğinde Han sinsice gülümsedi
Han: Park Pd-nim'i ara ve "tavuklar çiçek açmış, ellerinde poğaça, madem yüzme bilmiyon, neden çıktın ağaca?" de
Hepimiz şaşkınca Yuna'nın cevabını beklerken, Yuna ayağa kalktı ve eline telefonunu aldı.
Yuna: Tamam yapacağım ama kovulursam sizi de kovduracağım
Hepimiz başımızı onaylar anlamda salladığımızda Park Pd-nim'in numarasını buldu. Derince bir nefes alıp telefonu kulağına koyduğunda Park pd-nim ilk çalışta açmıştı.
Pd: Ne oldu Yuna bir sorun mu var?
Park Pd-nim'in yorgun sesi Yuna'nın kulaklarını doldurduğunda sertçe yutkundu ve konuşmaya başladı
Yuna: Park Pd-nim size bir şey söylemek istiyorum
Biz gülmemek için kendimizi zor tutarken, hoparlördeki Park Pd-nim'in sabırsız sesini duyduk.
Pd: Çabuk söyle lütfen bugün çok yoruldum dinlenmem gerekiyor beni oyalama
Konuşması bu sefer hepimizi tedirgin etmişti. Han ise kovulursak yiyeceği dayakları hesaplar gibi dalgın dalgın etrafa bakınıyordu.
Yuna büyük bir cesaretle konuştu.
Yuna: Tavuklar çiçek açmış, ellerinde poğaça, madem yüzme bilmiyon, neden çıktın ağaca?
Büyük bir sessizlik, kovulmayı bekleyen çaresiz biz ve Park pdnimin kahkahaları... Ne! Bir dakika... Park Pd-nim'in tam bu sahnede bizi kovması gerekirdi ya da bizi kovmak istediğini ama şirkete iyi para kazandırdığımız için kovmayacağını söyleyip gururumuzu okşaması gerekiyordu ama tam aksine kahkahalarla gülüyordu.
Uzun bir gülüşmeden sonra Park Pd-nim konuştu.
Pd: Ahh bu benim en sevdiğim hobi. Kafiyeli sözleri yan yana getirip komik cümleler oluşturmak. ben de bunu bir tek ben yapıyorum zannediyordum. Hatta bir dakika bende bir tane yapacağım! Hmm... hangisini yapsam... tamam! Buldum hazır mıyız?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
IDOL 《 Stray Kids 》
FanfictionHer şey JYP Entertainment'in MEDENISE adında 4 kişilik bir kız grubuna çıkış yaptırmasıyla başladı. Stray Kids Fanfic B×G -Düzenlenecek-