6.Bölüm

2.4K 128 63
                                    

Medya: Hate dansının kareografisi

Lee Know'dan devam

Hepimiz merakla Mia' ya baktığımızda o sadece binaya girmekle yetindi. Arkadan kızların gülüşme sesleri geliyordu, demek ki onlar kutunun içindekini biliyor ya da tahmin edebiliyorlardı.

Bütün Stray Kids olarak Mia'nın peşinden gittiğimizde sahne arkasında beklediğini fark ettik. Yanımıza gelen sunucular ile kızlar ne olduğunu şaşırmışlardı. Muhtemelen ne olduğundan haberleri yoktu.

Lee Know: Merak etmeyin Weekly Idol'e yeni katılacak olanlar için özel bir şeydir bu. Sizi rahatlatmak için sunucular idollerle önceden konuşup kaynaşırlar

Kızlar gülümseyerek anladıklarını ifade edercesine başını sallayınca bende Stray Kids'in yanına gittim.

Sunuculardan biri herkesin merak ettiği soruyu sorunca içimdeki merak duygusu daha da arttı.

Heong-don:  Mia, elindekiler ne?

Hepimiz merakla Mia'ya bakarken Mia, Heong-don ve Defconn'un yanına gitti, afiyet olsun diyerek hediyeleri verdi. Demek ki kutuların içinde yemek vardı.

Heong-don ve Defconn üçe kadar sayarak kutuları açtı ve içinden çıkan tatlılarla Chaeyoun'un suratı asıldı.

Chaeyoun'dan devam

Hayır Mia bana bunu yapmış olamaz, gözlerim yanlış görüyor kesin... baklavayı ve künefeyi benim yiyor olmam gerekirdi.

Jeongin: Chaeyoun noona iyi misin?

Chaeyoun: Haa iyiyim... dalmışım

Önümü döndüğümde bana baklava uzatan Defconn'u gördüm. O sırada Yuna ve Mi rae'nin de baklava, Mia'nın ise künefe yediğini fark ettiğimde, nasıl baklava yemeden durduğunu anlamasam da hızlıca baklavayı alarak ağzıma attım.

Baklava yemeğe daldığım sırada arkamdan hissettiğim nefes alış-veriş sesiyle irkildim. Kalbim delicesine atarken arkama döndüm ve gördüğüm yüz biraz hayal kırıklığına sebep oldu. Bir an daha heyecan verici bir olay yaşanacağını düşünmüştüm...

Mia'ya ne olduğunu sorgularcasına bir bakış attığımda, fısıldayarak konuştu.

Mia: Merak etme evde bir tepsi daha var. Gidince daha fazla baklava yiyebilirsin

Teşekkür etmek için sarıldığımda, başta duraksamış olsa da hafifçe sarıldı.

Mia: Sarılmaya gerek yoktu ama... her neyse

Ona göz devirirken, diğerlerinin yanına ilerledim.

Mia'dan devam

Kızlara bakarken, hafifçe gülümsedim. Ne kadar geçmişim sebebiyle onlara cok yakın davranamasam ve güven sorunları sebebiyle her şeyi anlatamasam da şu an hayatımda bulunan ve en değer verdiğim kişiler onlardı.

Programın başlamasına dakikalar kalmıştı, Mi rae herkesi komik hareketler yaparak güldürüyordu ona gülerken birbirinin üzerine düşen Chaeyoun ve Yuna'nın komik halini saymıyorum bile.

Yuna'dan devam

Hepimizin yüzünde tarif edilemez bir heyecan vardı, hepsine destek olmak istercesine ellerini sıktığımda heyecanlarının biraz daha azaldığını fark ettim. Lider olmak gerçekten zordu, bir grupta liderseniz eğer gruptaki yanlışlar, kurulan yanlış cümleler, gruptaki kavgalar, grubun düzeni, hepsinden siz sorumlu tutulurdunuz.

Yine de kızlar yanımda olduğu sürece üstesinden gelebiliyordum.

Program başladığında Defconn ve Heong-don'un sesi duyuldu.  Grubumuzun ismini duyduğumuzda yavaşça içeriye girip sıraya dizildik ve kendimizi tanıttık.

IDOL 《 Stray Kids 》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin