Jonghyun
Gülüşüyle, kahkaha atışıyla, konuşmasıyla, bakışlarıyla içimizi ısıtan Kim Jonghyun... Mekanın Cennet Olsun...
Cidden seni öldükten sonra tanıdığım için üzgünüm. Senin gibi güzel kalpli bir insan bunları yaşamayı hak etmiyordu Jonghyun. Hala ölümüne inanamıyorum sanki birgün bir şey paylaşıp "heyy ben buradayım ölmedim" diyecekmişsin gibi hissediyorum. Keşke öyle olsa be Jonghyun. Kalbin o kadar temizdi ki bu dünyanın kirliliği, yükü sana ağır geldi. Dünya ne kadar kirli ise sen de o kadar temizdin Jonghyun. Hiçbir şey senin o güzel kalbini kirletemedi, sen hep temiz kaldın, Dünyanın ve ünlülüğün zor şartlarına ve kibirine rağmen iyi bir insan olarak anılabildiğin için mutluyum... belki de tek tesellim bu... Hiçbir zaman kötü biri olarak anılmadın adın skandallara karışmadı. Haksız yere suçlansan da biz hep arkandaydık Jonghyun. Hala da arkandayız. Umarım gittiğin yerde mutlusundur. Seni hep sevdik sonsuza kadar da seveceğiz. Ölmene inanamıyorum çünkü sen hala kalbimizdesin. Şimdi keşke yaşıyor olsaydın be Jonghyun. Senin sesini duymamayı, gülümsemeni görememeyi, seni tanıyamamayı bile ölümüne tercih ederdim. Bu kadar temiz kalpli birinin bu dünyadan göçüp gitmesi çok acımasızca. Keşke senin yakın bir arkadaşın olabilseydim, dertlerini dinleyip çare bulabilseydim, keşke Jonghyun, keşke seni ölümün pençesinden kurtarabilseydim. Umarım gittiğin yerde de bir meleksindir...
İsmini her arattığımda bu yazının çıkması beni o kadar derinden sarsıyor ki bu duyguyu tarif etmek imkansız hale geliyor. Seni seviyorduk, hala da seviyoruz, sonsuza kadar da seveceğiz bundan hiç şüphen olmasın... Mekanın Hep Cennet Olsun...
18.12.2017...
Şimdi söyleyin bana antiler!!! Bu meleğe nasıl kıydınız?
Güzel gülüşü sizi çok mu rahatsız etti? Dünya'daki varlığı size fazlalık mı geldi? Ne istediniz ondan, bana sadece biriniz onun ölümüne neden sevindiğinizi söylesin, benim onun olümü hakkında yazı yazarken bile gözlerim dolarken siz nasıl gülerek ölüm mesajları yazdınız?
Onun öldüğüne inanamıyorum belki de inanmak istemiyorum bilmiyorum, tek bildiğim kalbimde yaşıyor ve her zaman gülümsüyor olduğuydu. Söylediği son sözler bizlere bıraktığı son satırlar o kadar canımı acıttı ki keşke diyebildim sadece, keşke seni bu cehennemden cıkarabilseydim. Bazen diyorum ki keşke idol olmasaydı biz onun o güzel sesini duyamasaydık tanımasaydık ama o hala bu dünyada gülseydi, yaşasaydı.
Seni özledim Jonghyun...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
IDOL 《 Stray Kids 》
FanfictionHer şey JYP Entertainment'in MEDENISE adında 4 kişilik bir kız grubuna çıkış yaptırmasıyla başladı. Stray Kids Fanfic B×G -Düzenlenecek-