11.Bölüm

1.7K 83 216
                                    

Medya: Pentagon takımının yeni çıkan şarkısı ( ben çoookk beğendim )

Yazardan ( ev halkı )

Herkes Mia, Felix, Han ve Yuna'yı beklerken Pd'nin gelmesiyle oldukça şaşırmıştı. Pd içeriye girdi ve Yuna nerede diye sordu. Kimseden çıt çıkmazken, kapıdan gelen sesle herkes o tarafa döndü. Mia, Felix, Han ve Yuna eve girerken Pd soru soran bakışlarını onlara yöneltti. " Neredeydiniz bu saatte? "

Han: Hayvanat bahçesindeydik!

Pd: Ya Han atıyorsun bari düzgün at bu saatte açık hayvanat bahçesi mi olur?

Felix: Yemeğe gitmiştik!

Herkes Felix'e naptın abi sen bittik biz bakışı atarken ( böyle bir bakışın varlığından şüpheliyim jxkxnx ) Hyunjin konuşmaya başladı ( Drama Queen time jxkdn )

Hyunjin: Aman Allahım başımıza gelenler, simdi siz kesin onları reytingler artsın diye sahte sevhili yaparsınız, sonra aramızda kavgalar olur biri birini kıskanıp döver, sonra bunlar tam birbirine aşık olurken siz ayırırsınız biz butün gece Jisung ve Felix'in dırdırlarıni depresyonunu çekeriz. Ama iyi yönden bakılırsa birsürü çikolata yeriz, ayy sonrada kilo alır linçleniriz ayy bana birşeyler oluyor ambulans çağırın şekerim duştü mezar taşıma Pd baskısı yazarsınız. Ayy ben bunları yaşayacak insanmıydım ( bayılır )

Pd: Günde 10 hayal et bitiriyom bu kadar dramatiğini ne okudum ne dinledim. Ben sizi durduk yere niye sevgili yapam ayrıca ne reytingi film mi çekiyoz burada, nereye giderseniz gidin beni ilgilendirmez birde o kadar işimin arasında sizin sevgililik oyununuzla triplerinizle falan uğraşçaktım falan aman uzak olsun. Ister sevgili olun ister olmayın beni ilgilendirmez hayranlar zaten sizi fazlasıyla shipliyo, olsanız da linçlenmezsiniz yani, ama sevgili olmasanız bile hayranlar sizi zaten seviyo sıkıntı yok yani. Hyunjin sende kalk yerden yavrum üşütücen yerlerde

Hyunjin: Tamam yaa kalktım canım Pd'miz

Pd: Neyse ben başka bir şey için geldim. Yeni bir gelinlik ve damatlık tasarımı yapan markadan reklam çekimi teklifi aldık. Özellikle Medenise grubu istendi, biz de kabul ettik. Gelinlikler Medenise üyeleri ile çekilecek fakat damatlık içinde dört üye gerekli bu yüzden aranızda karar verin. Bence siz dörtlü olarak kalın diğer iki medenise üyesi de iki kişi belirlesin ona göre bakarız çekimler yarın sabah, erkenden şirkete gelin ( dört kişi derken  Felix, Mia, Han ve Yuna'dan bahsediyor )

Pd Mi rae ve Chaeyoun'a bakarken, Mi rae zaten kararını vermişti. Daha doğrusu vermek zorundaydı.

Mi rae:  Bang chan diyorum zaten başka şansım yok

Bang chan: Tamam bana da uyar ( soran olmadı ama neyse )

Hyunjin: Ben Chaeyoun'la fotoğraf çekinirim

Herkes şaşkınca Hyunjin'e bakarken, Hyunjin duruma açıklik getirmesinin gerektiğini farketti

Hyunin: Diğerleri zaten uyuyor hic uyandırmaya gerek yok diye düşündüm. ( ben ikna oldum jxozlz ikna olmayanı dövüyoruz ixkxox )

Herkes onayladıktan sonra

Pd: Tamam o zaman bu gece fotograf çekimlerinde bulunacak kişiler olarak haberleri yayınlarız. Yarın da görseller yayınlanır.

Yuna: Tamam Pd'nim bilgilendirmeniz için teşekkürler.

Pd gidince herkes içeriye gecip oturdu

Mia: Bu pd de bir değişik ya niye telefonla aramıyorsa

Hyunjin: Pd'nin faztezileri iste boşver ( fantezi kdldmxl )

IDOL 《 Stray Kids 》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin