Medya: Jimin: Filter ( bölümü yazarken dinlediğim şarkı. Gercekten bu şarkıyı çok seviyorum. Jimin'in sesi harika )
???: Hah! Katil değilmiş! Sen arkadaşının ölümünü izleyecek kadar vicdansız bir katilin tekisin! Burada olmayı, etrafındaki insanları hatta yaşamayı bile haketmiyorsun sen!
Karşılarındaki adam sinirle Mi rae'ye bağırdığında. Mi rae ise hiçbir şekilde konuşmuyordu.
Bang chan: Sevgilime bunları demeye hakkın yok! Çık bu evden
???: Ahh demek sevgiline de anlatmadın
Herkes şaşkınca Mi rae'ye bakarken, Mi rae hala sessizdi. Ağzını aralayıp konuşmaya başladığında, herkes dikkatle ve sessizlik içinde söyleyeceklerini dinliyordu.
Mi rae: Min kyung... lütfen bağırma, sana kaç kere söyledim. Ben katil değilim
Min kyung'un gözleri dolmaya başladığında, konuşmaya başladı.
Min kyung: Sen... sen katilsin! Ablamı öldürdün. Onun tüm hayatını çaldın sen! Sevgilisi olacaktı, ağlayacaktı ve ben ona sarılacaktım. Evlenecekti, düğününü görecektim. Anne olacaktı, çocuklarına bakacaktım. Buna rağmen eskisi gibi kavgalar edecektik. Sen, sen benim tüm anılarımı, ablamın gençlik hayatını, geleceğini hepsini çaldın sen!
Min kyung bağırdığında Mi rae konuşmaya başladı.
Mi rae: Bağırma!
Mi rae bağırdığında Min knyung konuşmaya devam etti.
Min kyung: Sana noona derdim, ailem seni ailesi gibi görürdü. Niye yaptın? Ablamı bu kadar mı kıskanıyordun? Senin böyle biri olduğunu asla düşünmezdim! Hala da aklım almıyor. Ambulansı çağırmayacak kadar mı sevmedin ablamı? Ölümünü izleyecek kadar alçak bir insan mısın? Keşke o araba sana çarpsaydı! Hastanenin kapısında ne kadar ağladım haberin var mı senin? Keşke o arabanın çarptığı kişi sen olsaydın! Gerçi ablam seni kurtarırdı, çünkü sana değer veriyordu!
Mi rae: Yeter! Şoktaydım, benim kucağımda öldü! Ben ben ellerim kan içinde öylece kaldım! Ambulansı aramak aklıma gelseydi aramaz mıydım? Öldüğünde ben ağlamadım mı zannediyorsun? Vicdan azabından kaç kez öldüm haberin var mı? Keşke onun yerine ben ölseydim diye kaç kez yalvardım biliyor musun sen?
Min kyung: Sana inanmıyorum! Bu söylediklerinin hepsi yalan! Bunlar senin yüzünden başımıza geldi! Sen pis bir katilin tekisin! Bunu hiçbir şey değiştirmeyecek!
Min kyung sinirle evden çıktığında, kızların ise kafası karışmıştı. Changbin kapıyı kapatıp salona geçtiğinde Chaeyoun konuşmaya başladı.
Chaeyoun: Mi rae, neler oluyor burada?
Yuna: Konuşsana noona
Mi rae: Ben... böyle olsun istemedim, ben katil değilim, kimse bana inanmıyor, ben katil değilim
Mi rae konuşurken, bir taraftan da titriyordu. Sanki kriz geçiriyor gibiydi. Sürekli bir şekilde "Ben katil değilim" diyerek sayıklıyordu. Kızlar ise ilk defa Mi rae'yi böyle görüyorlardı. Bang chan kollarını Mi rae'nin etrafına sararak güven vermek istercesine sıkıca ona sarıldı. Mi rae ise hala sayıklamaya ve titremeye devam ediyordu.
Bnag chan: Mi rae, tamam o gitti sakin ol. Sana güveniyoruz, sen katil değilsin Mi rae. Sana güveniyorum nolur sakin ol
Mi rae'nin hızlı nefes alışları yavaşlarken, sayıklamayı da bırakmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
IDOL 《 Stray Kids 》
FanfictionHer şey JYP Entertainment'in MEDENISE adında 4 kişilik bir kız grubuna çıkış yaptırmasıyla başladı. Stray Kids Fanfic B×G -Düzenlenecek-