12.Bölüm

1.6K 90 151
                                    

Medya: Bts'in yeni şarkısı

Yazardan devam

Mia: Ne! Ne dediğinizin farkında mısınız?

Pd: Ben Bülent Ersoy'a aşık oldum

Herkes Pd'nin dediklerini şaşkınlıkla dinlerken pd bir soru daha sordu

Pd: O kadın şimdi nerededir?

Mia: Bilmiyorum muhtemelen Türk-

Mia'nın lafını bölen şey kapının çalmasıydı. Changbin hızla gidip kapıyı açtı ve kapıda gördüğü kişiyle kaşları çatıldı.

Changbin: Çıkaramadım kimsiniz?

Bülent Ersoy: Ben Bülent Ersoy

Mia: Ne? Nasıl!

Mia hızlıca ayağa kalktı ve kapıya doğru ilerledi. Gördüğü yüzle şok oldu ve konuşmaya başladı.

Mia: Buraya nasıl geldiniz?

Bülent Ersoy: Ilk önce para verip hapishaneden çıktım. Bu ibo saseng biliyonuz, o yüzden burayı bulabildim. O cimrilik yapıp para vermediği için ülkeye geri gönderildi. Hapishaneye girdiğim için kimse beni oteline almıyor, bende size iyilik yaptım karşılığı olarak ta 1-2 gün burada kalmak istiyorum.

Felix: Ne?! Ama nasıl?

Bülent Ersoy: Yavrum ben deminden beri kime ne anlatıyom acaba, burada kalmak istiyorum diyorum.

Herkes Bülent Ersoy'u nasıl yollayabileceğini düşünürken, Chaeyoun Seda Sayan aklını kullanarak daha iyi bir çözüm buldu.

Chaeyoun: Bizim yurtta yer yok. Çok küçük zaten her oda 4-5 adımlık tam 12 kişi aynı yerde yaşıyoruz. Yemekler bile zar zor yetiyor, yani sizi geri çevirmekte istemiyoruz ama... hmm biz en iyisi şöyle yapalım. Bizim başkan var Pdmiz işte o size güzel bir yer bulur hatta kendi evini bile açabilir. Biz sizin için onunla konuşuruz değil mi Mia?

Mia: Haa ee şey elbette siz iki dakika bekleyin ben Pd'yi arayayım

Mia hemen cebinden telefonu çıkarttı ve Pd'yi aradı. Sahte bir gülümsemeyle Bülent Ersoy'un yanına gitti.

Pd: Alo Mia, Bülent Hanımı buldun mu?

Mia: Ben de iyiyim Başkanım.

Pd: Iyi ol da buldun mu diyorum niye arıyorsun?

Mia: Bizi düşündüğünüz için teşekkürler Pd'nim. Ben sizden bir iyilik isteyeceğim, bizim bir iyilik borcumuzun olduğu arkadaşımız var, eve ihtiyacı varmış rica etsem bir ev ayarlarmısınız?

Pd: Ne evi yavrum Hayır Kurumu falan mıyım ben?

Mia: Ismi mi? Haa şey ismi Bülent Ersoy

Pd: Nee! Tamam gelsin ben ona hemen ev ayarlarım.

Mia: Yardımlarınız için teşekkürler ben nerenin adresini vereyim?

Pd: Sen benim telefon numaramı ver ben ona konum atarım. ( Senden hızlısı mezarda Pd amca kddnxkdk )

Mia: Tamamdır görüşmek üzere Pd'nim

Mia telefonu kapattı ve gülmemeye çalışarak Bülent Ersoy'a Pd'nin telefon numarasını verdi. Bülent Ersoy teşekkür ederek uzaklaştığında ise hızlıca kapıyı kapatıp içeriye geçti.

I.N: Ee noona ne konuştunuz?

Mia: Çok önemli değil ama Pd cidden çok iyi U dönüşü yapabiliyor.

IDOL 《 Stray Kids 》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin