27.Bölüm

954 71 198
                                    

Medya: Stray Kids: Felix caps ( her gördüğümde güldüğüm galerimdeki bir fotoğraf daha kdkskdodks )

Felix eve geldi ve öylece oturdu. Beyni işlevini yitirmiş, Mia dışında hiçbir şeyi düşünemiyordu, sanki kalbini de Mia ile birlikte Paris'e göndermişti. O bunları düşünürken odaya birden Chaeyoun girdi.

Chaeyoun: Ulan Felix şuncacık kızı kapıp getiremedin ya bir dayağı hakediyorsun! Bak iste gitti kız, aferin sana neyse hadi kalk şirkete gidiyoz söyle o kuyruğunada bizden uzak biryerlerde dursun. Artık Mia'da yok 1 ay boyunca sıkılmadan döverim de işte sebep bulmak lazım

Felix: Tamam, gidelim

Felix halsizce kalktı ve üzerini giyindi. Şirkete geldiğinde Chaewon'u orada beklerken gördü. Chaewon onlarla birlikte gelirken, Medenise ise kendi pratik odasına gitmişti.

5 saat sonra

Yuna: Yok bu idollük bana göre değil, ben istifa mektubumu şuraya bırakıyorum

Chaeyoun: Kanka sen idollüğü bırakırsan Han'a kim bakacak? Biraz mantık pls

Mi rae: Onu bunu bırakında Star Wars izlemeye gidelim

Chaeyoun: Durun ben bir şu Stray Kids'e bakıp gelem, Hyunjin aşağıya inmemişti

Yuna: Ooooo sen git hadi biz de kantina gidelim

Chaeyoun: Gözlerini oyacağım Yuna!

Chaeyoun sinirle yukarı çıktı ve dans odasının kapısını araladı. Gördüğü şey ise vücudunun sinirden kasılmasına sebep oldu.

Chaeyoun: ( Içinden ) La bu kız Felix'i sevmiyor muydu? Niye Hyunjin'e kıkırdayıp duruyor. Ay bide saçıyla oynuyor. Bu kız resmen Hyunjin'e yürüyor hatta yürümüyor koşuyor, tabi bizim saf Hyunjin hiçbir şeyin farkında değil, ama ben bu kızın Hyunjin'e yürüyen ayaklarını kırmazsam bana da Chaeyoun demesinler.

Chaeyoun yavaşça içeriye girdi ve ikiliye doğru yürüdü.

Hyunjin: Hoşgeldin Chaeyoun, birşey mi oldu?

Chaeyoun: Birşey olmadı sadece... ben bu Chaewon'u çok pis yolarım

Chaeyoun, Chaewon'un saçlarından tutup yere savururken, ( hepinizin bu sahneyi beklediğini biliyorum nsksk ) bir yandan da kendi kendine söyleniyordu.

Chaeyoun: Sen, Hyunjin'e he! Sen kim köpek oğlum Hyunjin'e yürümek! Aklını alırım zaten minnacık olan beynin de tamamen yok olmuş olur. Sen nasıl Hyunjin'e sarkıntılık yaparsın, Felix neyine yetmiyor. Ayy cok güzel dövdüm elime sağlık ama daha fazla dövmeyi planlıyorum.

Chaeyoun, Chaewon'u bir güzel yolunmuş tavuğa çevirirken, Hyunjin ise şaşkınlıkla izliyordu. ( aslında Hyunjin'de Chaewon'un dövülmesine seviniyor halktan jojuk nskssj )

Chaeyoun: Ayy nasıl da rahatladım var ya böyle içimin yağları eridi, hep bu anı beklemiştim. Yuppi sonunda ben de Chaewon'u yolabildim

Chaewon: Yeter! Tamam bir daha olmayacak söz

Chaeyoun: Heh! Şöyle yola gel bakalım, bir daha seni Hyunjin'in yanında görürsem o gülen ağzını biryerlere sokuştururum şimdi git!

Chaewon kalkıp üzerini düzeltti ve sinirle saçlarını düzeltmeye çalışarak aşağıya indi.

Chaeyoun: Kac gündür döveceğim bir neden arıyorum, acaba Chaewon'u neden dövebilirim diye. Sonunda buldum hem de bir güzel yolunmuş tavuğa döndürdüm. Oh bee benden mutlusu yok

IDOL 《 Stray Kids 》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin