8. Bölüm

2.2K 109 208
                                    

Medya: BTS Min Yoongi ( Biasım olur kendileri )

Yazardan devam

3. Oyun olan bil bakalım kime geçildiğinde herkes heyecanlıydı. Özellikle Mia kendisine bir daha kalp krizi geçirtebilecek bir olayın yaşanmaması için dua ediyordu. Chaeyoun ise yine etrafta kim kime bakıyor acaba diye gözetlemekle meşguldü. ( ya bu kız niye böyle ben anlamış değilim ) Doni konuşmaya başladığında ise herkes onu dinlemeye başladı.

Doni: Evet oyunumuz bil bakalım kim başlıyor. İlk olarak Medenise'nin maknae-lider'ini sahneye alalım.

Yuna heyecanla ayağa kalktı ve kutudan en sevdiği renk olan kırmızı renkte bir kağıt çekti. Kağıdı eline aldı ve jürilere gösterdi. ( kendi grubuna ya da Stray Kids'e göstermek yok. Sadece biz yani seyirciler ve jüriler görebilir. Diğerleri en son bilecekler ) kağıdın içerisinde şunlar yazıyordu " En eğlenceli kişilik " Yuna biraz düşündükten sonra gidip Han'a sarıldı. Han bunu beklemediği için başta şaşırsa da içinden başkasına sarılmadığı için şükürler etti. Yuna hemen geri çekildi ve yerine oturdu. Sonra da üyelerin tahminlerini dinlemeye başladı.

Coni: Evet sizce bu özellik nedir?

Mi rae: Bence en sıkıcı üye

Han: Nee! Sana göre sıkıcımıyım aşk olsun Mi rae noona

Mi rae: Yok canım Estağfirullah ben ondan demedim, bu Yuna'nın arada ne yapacağı belli olmuyo ben ondan şey ettim.

Han: Kesin öyledir kesin.

Chaeyoun: Bence en eğlenceli üye

Yuna: Ahh! Chaeyoun unnie doğru bildi

Doni: Nasıl tahmin ettiğini açıklarmısın

Chaeyoun: Han her zaman, hiçbir şekilde ciddi olmayı beceremez ciddiyken bile eğlenceli bir yüz ifadesi vardır. Mia ne zaman bize bir Stray Kids videosu ile gelse Yuna bunu söyler.

Doni: Anlıyorum. Sırada grubun Rapçisi Chaeyoun var. Chayeon seni sahneye alalım.

Chaeyoun ayağa kalktı ve turuncu bir kağıt aldı. Içinde yazanı önce jürilere sonra da kameraya gösterdi. İçinde yazan şu şekildeydi " En havalı üye" Chaeyoun biraz düşündü ve gelip Mia'ya sarıldı. Mia hiç şaşırmadı ve " sanırım özellik hakkında bir fikrim var"
Dedi.

Coni: Woah cidden hızlı bir tespit ( ne sandın Coni abi, yollar hızımıza hayranlar sesimize hasta)

Mia: En havalı üye özelliğidir. Çünkü sürekli benim kendime has bir havam olduğunu söylüyor.

Chaeyoun: Doğru ama sende cidden ego fazlalığı var onu şu an farkettim.

Mia Chaeyoun'a gözlerini devirdi ve Coni'yi dinlemeye devam etti.

Coni: Evet sırada en ilginç üye ünvanını alan Mi rae var. Mi rae seni sahneye alalım.

Mi rae ayağa kalktı ve tabiki de başından beri gözüne kestirdiği yeşil kağıdı aldı. Bi taraftan da Bang Chan ya da kızlardan birinin özelliği çıkabilmesi için dua ediyordu, çünkü eğer bu kişiler dışında biri çıkarsa annesi Mi rae'yi öldürebilirdi. ( Anneye bak be xkkxl bize elin gavuru jkdldkdk ) Korkarak kağıdı açtı ve içinde yazan şeyle derin bir nefes aldı. Kağıdı önce jürilere sonra da keraya gösterdi. Kağıtta şu yazıyordu " En tatlı aegyolara sahip kişi " hemen gidip Bang Chan'a sarıldı ve geri çekildi. Yerine oturduğunda ise tahminler yürütülmeye başlamıştı.

Hyunjin: Lider ruhlu kişi olabilir mi?

I.N: Bence en gözlemci kişi olabilir?

Changbin: En dark kişi diyeceğim ama burada benden başka dark yok

IDOL 《 Stray Kids 》Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin