Píše se nám krásné poklidné ráno. Dnes jsem neměla žádné noční můry a spala jsem krásně celou noc. Podívala jsem se na hodinky a skoro se zděsila.
"To už je čtvrt na devět?!" Hned jsem vstala a začala hledat nějaké oblečení. Holky vstaly hned za mnou.
"A to jsem se chtěla umýt." Bety se ospale přehrabovala v šuplíku s ponožkami.
" To jsme všechny spali tak tvrdě?" Kat už byla skoro oblečená.
"Očividně." Snažila jsem si zapnout bílé tričko s límečkem. Poslední dva knoflíčky jsem urvala.
" No ty jsi tomu dala." Pansy se mi začala smát. Byli mi vidět klíční kosti a velká část hrudníku.
"To snad ne! To je moje nejoblíbenější tričko." rychle jsem na sebe nandala sukni a přes to si hodila hábit. " Jak moc je to hrozný?"
"Řekněme, že vypadáš jako kočka." Zabini se na mě usmíval ze dveří. " Čekáme na vás už půl hodiny a vy tu řešíte rozbité knoflíčky..." Chystala jsem se po něm mrsknout nějakou věc, ale Pansy mě stihla zastavit. Společně jsme se vydali na snídani. Velmi rychlou snídani. Tentokrát jsem si sedla mezi Adriana A Pansy. Za posledních pár dní jsme se hrozně moc sblížili a dozvěděli o sobě spousty věcí. Také jsme ho přibrali do naší party.
"Ty ťuňťo. Koukej na svojí kravatu." Pomalu jsme se zvedali k odchodu, ale Adrian měl úplně špatně zavázanou kravatu. " To jsi se to za ty dlouhý čtyři roky ještě nenaučil?"
"Pravděpodobně ne." Stoupla jsem si k němu a kravatu mu správně převázala. " nebýt zmijozelské princezny jsme všichni v háji."
"Svou zmijozelskou princeznu si odpusť to je Malfoyovo slovo." Uchechtla jsem se a přidala k ostatním. První hodinu jsme měli s McGonagallovou, měla pro nás něco připraveného. V sálu byli dvě podlouhlé lavice. Jedny pro holky a jedny pro kluky.
"Jak jistě víte, letos pořádáme ples a jako hostitelé se musíme aspoň při nejmenším rovnat naším hostům. Na ples přijdete velmi formálně oblečení a s tím největším nadšením k tanci." Na to jí Ron něco zamumlal a ona si to k němu nakráčela a vyzvala ho. Byl to tak hrozně vtipný pohled. " Tak utvořte páry a pusťte se do tance."
Holky se zvedli, ale kluci se k tomu moc neměli. Jako první vykročil Neville a tím upoutal velikou pozornost. Vyzval nějakou holku z nebelvíru. Spousty kluků se také zvedlo a šlo si pro své partnerky. Pansy zašla za Blaisem a Bety za Dracem. Kat vyzval Flint a ta na mě jen mrkla ke svolení, které však nepotřebovala. Pro mě si do chvilky přišel Adrian, protože viděl Olivera kráčet si to mým směrem. Omluvně jsem se na něj usmála a nechala se unášet Adrim.
"Raddlová! Ty, ale vůbec neumíš tancovat!" Oba jsme se strašně smáli, protože jsem mu už tak po sto padesáté dupla na nohu. " Dlužíš mi nové nohy."
"Pardon, ale za těch čtrnáct let mě to ještě nenaučili." Oba jsme se uchechtli ale v tom nás pobídla McGonagallová.
"Slečno Raddle jste dáma, máte v sobě mít labuť ne nějakého slona. Ramena dozadu, hlavu nahoru. Pane Pucey chyťte slečnu za bok ne za záda." Oba jsme se snažili ze všech sil nevybouchnout smíchy. Adri sjel rukou níž a mě úsměv ztuhl na tváři. Nikdo na mne nikdy nesahal a teď mě tu drží jeden z nejhezčích kluků Bradavic za bok... No tak Ariel je to jen tanec. " A otočka." když jsem se snažila otočit zakopla jsem o vlastní nohu a oba jsme se sesypali k zemi. "U Merlina jak vy budete tancovat první tanec to opravdu nevím." McGonagallová se chytla za čelo a šla opravovat další studenty.
" Můžete mi říct co tady vy dva vyvádíte?" Pansy mi pomáhala na nohy a Blais zas Adrimu.
"Promiň, že to říkám Ari, ale tančíš jak slon." Blaise se zakřenil a já po něm hodila vražedný výraz.
ČTEŠ
Neboj se | HP ff
FanfictionZnámá 13ti letá kouzelnice Ariel E.C. Raddle Gaunt poprvé objevuje kouzlo školy v Bradavicích. Konečně vyšla vstříc světu a nemusí se schovávat doma kvůli svému jménu a strýci lordu Voldemortovi. Co si pro ní ale připravil její osud? Dokáže se posta...