Vztek na první pohled

868 39 8
                                    

Bylo ráno a Anne Jessica už byli dlouho vzhůru. Nemohli se dočkat, dnes v 10:00 jede vlak do Bradavic a oni ještě v rychlosti házeli do kufru vše potřebné i nepotřebné.

"Jess, neviděla jsi někde mou hůlku?!" Ptala se ve spěchu Anne své sestry. "Jo, máš je v prvním šuplíku, a prosím tě nevišiluj tolik. "Odpověděla jí Jessica s úšklebkem "Ale, co když si tady něco zapomenu, už se sem nebudu moct vrátit!" Oponovala Anne, "Neboj se, určitě sebou máš vše co budeš potřebovat "zasmála se právě příchozí babička. Obě dívky se na ni otočili. "A teď, už pojďte obě na snídani, než vám to vystydne." Otočila se a směřovala do kuchyně. Jessica se vydala hned za ní. Anne si ještě rychle vzala hůlku, hodila ji do kufru, ten zavřela a běžela za nimi.

Když všichni dorazili do kuchyně dívkám spočinout pohled na té dobrotě byla připravená na stole. "Palačinky?" " To je pro nás?" Vyptávali se dvojčata své babičky. "No jistě. Dnes odjíždíte do Bradavic. Tak jsem si řekla že to chce nějakou dobrou snídani."

Dívkám se rozlil úsměv v na tvářích. Silně objal i svou babičku a poděkoval jí. Hned se pustili do jídla, jehož už neměl jelikož už neměli moc času. Cesta na nádraží King's Cross trvá přibližně 30 minut, aby tam byly o něco dříve měli by za chvíli vyrážet.

Hned po snídani se dívky běžely do pokoje pro své věci naházeli do auta, nastoupili a jeli.

Cesta ubíhala rychle, protože se celou dobu smáli A vymýšleli vtípky kterými budou trápit spolužáky a učitele. "hele, a co ten Percy? Jsem podkopnout nohy až bude nastupovat do vlaku?" Napadlo Anne a škodolibě se usmála. "To je výborný nápad Ann,"přidala se k ní Jessica. "No ták holky! Toho už jste snad potrápili dost ne?" Přerušila jejich domlouvání plán na perfektní (Prefektní) ztrapnění percyho "Ale babi vždyť my jsme s ním teprve začali." Protočila oči Jessica. "Jo přesně, máme pro něj naplánovaných ještě spoustu vtípků" kyvala hlavou Anne.

Babička zastavila a otočila se na děvčata. "Tak už jsme tady. Hele a já vím že od toho aby jste si tam z někoho vystřelili vás neodradím." Holky se na sebe usmáli "ALE!... Z Brumbála si legraci nedělejte! Je to opravdu výjimečný čaroděj." Řekla trochu důrazněji babička. Dívky jen kývali hlavami.

Když vystoupili z auta a nandali si své věci na vozíky, vydali se na nástupiště. Babička jim po cestě podala lístky a oni si je přečetli. "Z Londýna do Bradavic" začala číst nahlas Anne "nástupiště 9 3/4." Pokračovala Jessica. "Počkat nástupiště 9 3/4?" Řekli Anne i Jessica najednou. Babička se na ně podívala, usmála se a řekla "uvidíte."

Dorazili na nástupiště 9 a 10 "A co teď?" Zeptala se Jessica. "Máme to nástupiště rozčtvrtit?" Vtipkovala Anne "Pojďte! Tamhle to je." ukázala babička kus dopředu.
"Samozřejmě tam bylo plno mudlů" zaslechli hlas Molly Weasleyové.

"Jé dobrý den paní Weasleyová." Pozdravila Molly babička. "Dobrý den, to jsem ale ráda že se znovu vidíme."

"Tak to jste vy!" Rozkřikl se Percy, dívky se ho lekli, ale jakmile si uvědomili kdo to řekl, podívali se na sebe a zasmáli se. "To by jste si že mě udělali srandu tehdy v Příčné ulici!" Pokračoval dál. "Možná" odvětila Jessica. "Ale to už nám nikdy nikdo nedokáže" podívala se na něj posměšně Anně.

"Tak to jsou ty holky co si vystřelili z našeho Percánka? Musím uznat že to bylo docela dobrý ale." Ušklíbl se nějaký vysoký kluk s zrzavými vlasy "máte se ještě hodně co učit." Dokončil větu druhý kluk který vypadal úplně stejně jako ten první. Dívky si chvíli mysleli že vidí dvojmo, pak si ale uvědomili že jsou to doopravdy dva lidi.

"Myslíš? A co bychom se mohli od někoho jako jste vy naučit?!" Řekla s úšklebkem Anne a přistoupila blíže ke klukovi co promluvil jako první. "No třeba to aby na tebe někdo znovu nespadl," přistoupil zase o krok blíže on. Teď od sebe byli asi půl metru a vzájemně se propalovali pohledy. "T-to bylo schválně" snažila se svou chybu Anne nějak odůvodnit. "Jo ták, schválně jo?" Pousmál se, "tak uvidíme jak si povedete v Bradavicích" " jo v Bradavicích, tam ti to teprve osolím" řekla sebejistě Anne. "No tak se zase uklidníme." Zastavila je babička.

Nejste jediní (Fred Weasley, George Weasley)Kde žijí příběhy. Začni objevovat