Prohození identit

396 28 8
                                    

Po té se sestry vydali do velké síně na hostinu. Vládla tam pokojná atmosféra, Cedric s Thomasem a Terrym tam už byli. Jídla na stolech bylo opravdu požehnaně takže si tam každý vybral co měl rád. Společně se bavili o dárcích co dostali, vzájemně si děkovali a přáli bylo to opravdu hezké.

Když dojedli chtěli se jít společně projít po zasněžených Bradavických pozemcích. Cedrica však po cestě smetla skupina Mrzimorských dívek které mu chtěli popřát k Vánocům, i když se to nezdálo byl hodně oblíbený obzvláště v jeho koleji, všichni ho tam měli rádi. Thomas se k němu jako správný kamarád přidal. Sestry měli spíše pocit, že chce sbalit nějakou holku.

Byli už na cestě zpátky když si všimli že na jednom ze svahů se strhla koulovačka mezi dvojčaty Weasleyovými, Ronem a Harrym. To by samozřejmě nebyly Anne a Jessica aby si nechali ujít příležitost plácnout sníh někomu do obličeje, obzvlášť když ten někdo jsou Fred s Georgem. A tak čapli Terryho a se sněhem v ruce vzali útokem Weasleyova dvojčata. Terry se jako většinou moc zapojovat nechtěl, neměl rád konflikty, ale když první sněhová koule zasáhla Freda přímo do obličeje nebylo cesty zpět. Spustila se tím palba ze všech stran jak se všichni začali koulovat nedbaje na to, kdo to schytá. Po dalekém okolí se rozléhali jejich hlasy, výkřiky typu - "Au! Kdo to hodil?!" a nebo "To si odskáčeš!"

Skončilo to porážkou všech... Všichni byli promočení, Harry s Ronem unaveně oddychovali, Terry klečel a v ruce ještě držel svou tašku kterou se předtím kryl. Anne a Jessica leželi rozplácnuté ve sněhu opodál a Fred s Georgem se opírali jeden o druhého a smáli se na celé kolo.

"Jestli tu budu sedět ještě minutu, bude ze mě ledovec." oznámila všem Anne a společně se svou sestrou se začala pomaličku zvedat. "Jako bys nebyla už teď dost chladná" uchechtl se Fred a pomohl svému dvojčeti na nohy. "Ha.Ha.Ha. jsi vtipnej" protočila očima Anne jakmile se všichni zvedli. "Já vím," usmál se na ni ten z dvojčat, který ji už opravdu lezl a nervy. Na štěstí pro všechny měla v tu chvíli Anne tak dobrou náladu, že se nedokázala naštvat a tak nad ním jen zakroutila hlavou.

"Bylo by fajn kdybychom šli dovnitř. I mě už je dost zima." promluvil Ron a koukl po ostatních, kteří se na to rozešli směrem k hradu.

💠💠💠

"Jsem úplně promočená" spadla Jessica do vyhřáté postele, když se převlékla do čistého a hlavně suchého oblečení. "Ale stálo to za to ne?" posadila se vedla ní Anne a přes hlavu si přetáhla Jessičin svetr od Paní Weasleyové. "Jo máš pravdu" uchechtla se Jess a své zmrzlé tělo přikryla dekou.

"No tak, přeci tu neproležíš celý den. Pojďme dolů za Harrym a Ronem." zatřásla se svou sestrou Anne, ale ta se jen převalila na druhou stranu zády od ní. "A Fredem a Georgem a taky Percym." zamumlala Jessica s hlavou schovanou pod peřinou. "To je jedno, alespoň budeme moct konečně vzít Percymu ten jeho Prefektský odznak." přemlouvala ji Anne dál. Tato myšlenka Jessicu zaujala, a tak se rychle vymrštila do sedu, natáhla na sebe svetr své sestry totožný s tím co měla Anne na sobě, akorát s velkým A a rozešla se směrem ke dveřím. "Tak jdeš?!" otočila se na Anne, která stále seděla na posteli. "Jo jasně" řekla a rozběhla se za Jessicou.

Když vběhli do společenky Anne se zarazila po spatření jejího dění. Na její tváři se objevil vražedný úsměv typu - zavraždím všechny v okruhu deseti kilometrů Fredem a Georgem počínaje, protože nikdo absolutně nikdo neměl právo jí brát skvělé nápady. "Fredericku Weasley!" Zahřměla Jessica odhodlaná neprozradit výhodu jejich vyměnění. "Zdravím, Anne Liliano Taylorová a Jessico, jejíž druhé jméno jsem už zapomněl," ušklíbl se Fred dál utíkajíc před Percym který se ještě před chvílí hnal za svým znakem Perfekta. Ten se teď usmíval na Ann v Jessičině svetru a tím se zapsal na seznam nejdříve zavražděných.

"Vzít mu odznak byl náš nápad!" vykřikla Jessica a založila si ruce na hrudi. "Pak jste to měli udělat dříve než my." usmál se vítězně Fred a zamával Percyho Prefektským odznakem nad hlavou. "Jsi ten nejotravnější, nejnamyšlenější a nejzlomyslnější člověk kterýho jsem kdy potkala," řekla Anne, která už nedokázala být zticha. V tu chvíli se Fred s Georgem zatvářili překvapeně, ale jejich výraz hned nahradil chápavý úšklebek. "Vy nám prostě musíte krást všechny nápady co?" promluvil jako první George a Fred zakýval hlavou na znamení souhlasu. "Co tím myslíte?" zatvářila se hraně nechápavě Anne v roli Jess. "Někdy by ses měla naučit být zticha, jestli chceš hrát přesvědčivě svou sestru Anne." Zakroutil nad ní hlavou Fred a všichni přihlížející, včetně Harryho a Rona se zatvářili nanejvýš nechápavě. 


Omlouváme se že je dnes kapitola kratší, ale v pondělí jdeme do školy a je toho ještě hodně co musíme dodělat, a tak už nezbylo moc času. Proto taky kapitola vychází, až dnes v sobotu a ne v pátek. Snad se vám příběh líbí, budeme rádi za každý komentář a každé přečtení. 

Ještě jedna malá otázečka. Mohli byste nám napsat kolik vám je? Zajímalo by nás v jaké věkové kategorii přibližně lidi náš příběh čtou.

Nejste jediní (Fred Weasley, George Weasley)Kde žijí příběhy. Začni objevovat