"No tak Jess vstávej!" snažila se Hermiona vzbudit spící dívku a když jí došlo že je to marné přešla k druhé posteli a pokusila se vzbudit její sestru. "Anne? No tak vzbuď se!" zatřásla s ní. "Já nejsem Anne." zamumlala a otočila se na druhou stranu. "Tak a dost... VSTÁVAT SAKRA!!" zařvala tak nahlas že obě dívky vystřelili do sedu a začali se rozhlížet po zdroji zvuku.
"Co se děje Hermiono?" zeptala se Anne, když se snažila poslepu najít budík. "Musíte vstát pro-je pět ráno proč nás sakra budíš?!" skočila jí do řeči Ann a zalehla zpět do postele. "Cedric na vás čeká před společenskou místnosti. Včera mě poprosil ať vás probudím ráno v pět a pošlu vás za ním. Takže mazejte dolů." vysvětlila jim situaci a sedla si na postel s knížkou do které se ihned začetla.
Dvojčata se malátně vyhrabaly z postele, ani se neobtěžovaly se převléci z pyžama které se skládalo z velkého volného trička a kraťasů a šouravým krokem šly dolů.
Došli do společenské místnosti a přešli k místu kde je z druhé strany obraz. Otevřeli a zjistili že měla Hermiona pravdu, stál tam Cedric a vedle něj Thomas oblečeni do sportovního oblečení. "Co tady děláte?" zeptala se ospale Anne a zívla si. "Jdeme trénovat. Musíme teď protože pak má hřiště zamluvený Nebelvírský tým." vysvětlil jim Cedric a stejně jako Thomas je sjel pohledem od hlavy až k patě.
"No mazejte se převlíct, v tomhle přeci běhat nebudete" řekl po chvilce Thomas, "Běhat? Chcete nás zabít?" zděsila se Jessica. "Na hraní Famfrpálu je fyzička důležitá takže běžte a do deseti minut ať jste zpět." vysvětlil Diggory. Obě protočili oči a zmizeli za obrazem.
Po nějaké té chvilce přišli už více probuzené a v teplém sportovním oblečení. Všichni čtyři se rozešli chodbami kde jim Cedric začal vysvětlovat plán na dnešek: "Teď si půjdeme trochu zaběhat abychom viděli jak na tom jste s fyzičkou. Doběhneme na Famfrpálové hřiště, které si párkrát oběhneme a poběžíme zase zpět. Budete mít čas do snídaně u které si dobře pohlídáme co budete jíst a stejně tak u oběda a večeře. Dopoledne si dělejte co chcete jestli budete chtít odpočívat odpočiňte si jestli budete chtít jít někam ven jako vždy půjdeme rádi s vámi. Odpoledne si půjdeme trochu za posilovat."
Anne se trochu uchechtla "Mám pocit že jsme se tou sázkou vzdali veškeré svobody" její sestra se na ní podívala a dodala "Spíš ty jsi nás připravila o svobodu. Já se nesázela." "Hmm možná máš pravdu."
Jakmile všichni vyšli ven Cedric a Thomas se rozeběhli a tak dívkám nezbylo nic jiného než je následovat. Prvních pár metrů se jim zdálo v pohodě ale asi po třech minutách běhu už funěli jako býk když se chystá rozběhnout proti červenému šátku.
"Hej já už nemůžu..." stěžovala si Anne v půlce cesty k Famfrpálovému hřišti, "já taky ne" přidala se k ní její sestra a obě už se chystali zastavit, když v tom je ruce obou kluků na zádech donutili běžet dál. "Žádný takový hezky běžte dál" nenechal je Thomas, a tak obě s velkým úsilím doběhli až na hřiště, kde se svalily do trávy a ani se nehnuly.
"Páni tohle bude těžší než jsem čekal," podivil se Cedric, když viděl unavené dívky hluboce oddechovat na zemi. "Jak je pak možné že mají takovou postavu když absolutně nesportují?" podivil se Thomas. "Náš jediný sport byl tělocvik ve škole a dobíhání autobusu a tramvaje." řekla Anne, když se ji podařilo uklidnit svůj dech.
"Co je to autobus?" zeptal je zmateně Cedric. "Něco jako vlak, jen jezdí častěji a nemusí jezdit po kolejích." shrnula to jednoduše Jessica, protože neměla sílu na vysvětlování.
"Tak vstávat a pojďte se protáhnout." tleskl rukama Thomas a pomohl dívkám vstát. Postupně se protáhli, a pak ještě párkrát oběhli hřiště. Když dobíhali poslední všimli si že Nebelvírské družstvo stojí u kraje hřiště, všichni je pozorují a čekají až přiběhnou. Po chvíli unaveného běhu se tak stalo. Tedy unaveného z pohledu Anne a Jessicy, Cedric i Thomas vypadali že se ani nezapotili.
"Teda nečekal jsem že to vezmete až tak vážně-" začal mluvit Fred,
"-ale vypadáte jako Filch když běhá." dokončil za něj větu George a skoro celý tým se tomu zasmál. Anne byla rudá vzteky, ale nebylo to moc poznat protože byla zpocená a červená z běhu. "To odvoláte!" vykřikla, ale hlas ji na konci vyskočil o oktávu výš. Zpustila se další vlna smíchu. "Proč bychom měli?" zeptal se posměšně Fred. Všichni mlčeli a Anne se snažila najít dobrou odpověď. Když ji nic nenapadlo, založila si ruce na hrudi a vztekle zamručela.
"Máme zamluvený hřiště na trénink" oznámil Oliver Wood a pohlédl na Cedrica. "Jo my víme už mizíme," odpověděl mu Ced a společně s Thomasem se rozběhl směrem k hradu.
"Nechcete to už vzdát?" promluvil Fred při pohledu na udýchané dívky stojící před ním. "Nikdy!" řekla rázně Anne a společně s Jess rozběhla se co nejrychleji mohla, aby doběhla kluky kteří měli menší náskok. "Už se těším až budete mít oranžový vlasy!" křikl za nimi a otočil se zpět na svůj tým který na něj tázavě hleděl. "Ále jen taková menší sázka" "Jaká?" zeptala se ho Angelina, "To se jednou dozvíš neboj" odpověděl a šli trénovat.
Mezi tím čtveřice "běžců" doběhla až k hradu. Po cestě se rozloučili a rozešli se každý ke své koleji.
💠💠💠
"Jsem totálně mrtvá," svalila se do postele Anne doprovázena svou sestrou. "Co jste prosím vás dělali?" zeptala se jich Hermiona, když viděla jejich zpocené vlasy, oblečení a červené obličeje. "Běhali." řekla jednoduše Jessicaa. Když viděla že už je půl sedmé zavrhla možnost jít spát a rozhodla se něco nakreslit. Vytáhla si skycák a tužku a sedla si. Začala načrtávat krajinu, kterou viděla z okna. Její sestra si lehla vedle ní a pozorovala ji.
Zatím uvidíme jak to budeme stíhat aby kapitoly vycházely dvakrát týdně, protože nám ty předepsané docházejí. Konec konců nejsme stroje ale budeme se snažit. Náš příběh bude mít 7 dílů (nejspíš) tak se dopředu omlouváme ale tento první bude kratší, nebo spíš krátký. (Alespoň doufáme že bude o dost kratší než ty následující 😅)
Děkujeme za hlasy a přečtení ❤️
ČTEŠ
Nejste jediní (Fred Weasley, George Weasley)
FanficJistě znáte dvojčata Weasleyovi, Freda a George. Dva naprosto stejné kluky se zrzavými vlasy a zálibou v žertících. Co když se ale objeví někdo kdo by se jim dokázal vyrovnat? Anne a Jessica Taylorovi, dvojčata s hnědými vlasy a černými oči. Budou s...