Lektvar

389 30 3
                                    

I když Fred s Georgem a stejně tak Anne s Jessicou připravili Nebelvír už o dost bodů, 150 bodů o které je připravil Harry, Ron a Hermiona najednou bylo moc. Anne a Jess to tolik nevadilo, když se od nich dozvěděli pravdu, že pomáhali Hagridovi bezpečně převést dráčka na Astronomickou věž, kde si ho vyzvedl Ronovo bratr Carlie. Všichni tři byli hodně odtažití a s nikým se nebavili. Hodně se učili a vždy byli jako duchem nepřítomni.

"Hej,-" vmáčkl se jednou o obědě Fred s Georgem vedle Anne a Jess.

"-ve čtyři ve společence,"

"A to jako proč?" otočila se jejich směrem Anne a stejně tak i Cedric a ostatní.

"Prostě tam buďte, nebo najdete sami záchody, kde je Ufňukaná Uršula?" ušklíbl se Fred.

"Kdo že?" zeptala se nechápavě Jessica.

"Tak vidíš," vstal George a se svým dvojčetem si přesedli vedle Leeho a ostatních z jejich ročníku.

"Co myslíte že chtějí?" optal se Terry, když už byli zrzavá dvojčata dost daleko, aby ho neslyšeli.

"Myslím že vím," podívala se na něj Anne, vstala a s Jess a pozdravem opustila Velkou síň. 

Blížila se čtvrtá hodina a tak se dívky přesunuli do společenské místnosti, kde už bavili prváky Fred s Georgem. Kluci si jich hned všimli, Fred vzal nějakou tašku a pokynul jim ať je následují. Společně šli mlčky chodbami, až došli do chodby, kde to dívky vůbec neznali. Zabočili na záchody, a tam Fred položil svou záhadnou tašku.

"Vy už si s tím určitě poradíte," přesunul svůj pohled Fred na Anne a Jessicu, které tam vyjeveně stáli.

"Ale s čím?" zeptala se nechápavě Anne a pohlédla na onu tašku.

"Uděláte protilék pro Percyho. Fred vám popsal postup, protože my musíme ještě něco zařídit," vysvětlil George a už si to společně s Fredem pelášili pryč.

"Dělají si z nás srandu?" vyjekla Anne při pohledu na nečitelný text, který našla na vrchu uvnitř tašky.

"Takhle píše normálně, nebo to udělal schválně?" přemýšlela Jessica a pohlédla na zbylý obsah tašky. Dál tam byli různé lahvičky, a u většiny dívky netušili k čemu jsou.

"Tak se do toho pustíme," pokrčila rameny Anne a chtěla vyndat přísady. Najednou však uslyšela tiché vzlykání z jedné kabinky. Obě dívky se po sobě podívali zmateným pohledem a vyrazili zjistit kdo to tam pláče.

"Jsi v pořád-" chtěla se zeptat Jessica, když otevřeli dveře, ale zarazila se, protože to nebyl žádný student, nýbrž duch dívky.

"Jistě že jsem v pořádku! Nestarej se!" vyjekla průhledná dívka a odletěla k umyvadlům.

"Dobře dobře, klídek," dala před sebe ruce Anne a přesunula se zpět k tašce. Duch dívky k nim přiletěl a začal se zajímat co dělají.

"Co to tam máte?!" prohlížela si lahvičky, které právě dvojčata vytahovala k tašky a stavila je vedle sebe na zem.

"Nestarej se," odsekla Anne, aby to hned neletěla někomu povědět.

"Takže. Jako první je tu..." snažila se Anne rozluštit Fredovo písmo, ale ať se na to koukala zblízka, nebo z dálky, nakloněný dopředu či dozadu, nepřečetla nic.

"Myslím že je to tahle," ukázala Uršula na jednu z lahviček po dlouhém zkoumání papíru.

"Myslíš?" kontrolovala to Jessica.

Nejste jediní (Fred Weasley, George Weasley)Kde žijí příběhy. Začni objevovat