Hádka za hádkou

369 31 3
                                    

Úsměv jim však pohasl, když se příštího dne dostavili do kabinetu profesorky McGonagllové.

"Vytřít celou učebnu přeměňování?" vykulila na ni nevěřícně oči Anne.

"Ano slečno Taylorová," přikývla profesorka a vážným pohledem. "A pomůže vám Fred Weasley,"

Ten už chtěl začít protestovat, ale zastavil ho profesorčin zabijácký pohled a tak raději mlčel.

"Konec konců, měli byste se naučit spolupracovat," pronesla jen tak do vzduchu a všichni čtyři nad ní tvrdohlavě zakroutili hlavou.

"Mezi tím vaši sourozenci srovnají všechny pomíchané papíry, které jen tak náhodou minulý týden tady Weaseyovi rozházeli," pokračovala dál. Anne s Fredem se tedy ujali mopů a začali s vytíráním, zatímco v kabinetu hned o místnost vedle Jess s Georgem již rovnali testy a různé výsledky žáků či poznámky profesorky.

"Takže ty vytřeš tuhle část a já tuhle," ukázala Anne rukou čáru a ani nedala Fredovi možnost k odpovědi, protože okamžitě pokračovala v mluvení, "mlčení znamená ano, tak už začni," otočila se a začala vytírat.

"Tak počkat! Tvoje půlka je menší!" rozčiloval se okamžitě Fred.

"Tak zaprvé jedna půlka nemůže být větší než druhá, když je to PŮLKA a za druhé jasně že je ta moje menší," protočila očima, "Je to spravedlivé, protože vy jste mu dali ten lektvar, je to vaše vina," ospravedlňovala její počínání.

"Ale ten trest máme k vůli vám, vy jste našemu bratrovi zlomili nos,"

"Ty ho nazýváš bratrem? No to je jedno, tobě by bylo zjevně úplně jedno, kdyby Georgeovi někdo neoprávněně nadával," zakřenila se na něj Anne. "Jasně že ne!"

"Ne? Tak proč se tak divíš že je Percy na ošetřovně!"

"Proč? Protože zlomit někomu nos pro pár slov není normální!"

"Nedělej, jako by ses nikdy nenaštval!"

"Samozřejmě že naštval, ale k vůli někomu jako je Jessica bych mu pěstí nedal!" 

"Jak to můžeš říct! Vůbec ji neznáš! Ona je skvělá sestra! To ty jsi špatný bratr, vždy musíš být ten první!"

"Tak já jsem ten špatnej?! Vždyť ty děláš to samí!"

"To není pravda nejsem vůbec jako ty!"

"To teda rozhodně nejsi!" Hádka by pokračovala dál, kdyby do učebny nevtrhl George s Jessicou.

"Nemáte vytírat?" ušklíbl se George, ale když viděl jejich naštvané pohledy došlo mu, že za tu dobu nevytřeli ani metr čtverečný.

"Co se stalo?" zkusila to mírněji Jessica. "Mysleli jsme si, že se jen pošťuchujete, ale když jste začali křičet," vysvětlovala.

"Myslím, že jsme přišli akorát včas, ještě se pozabíjet nestihli," uchechtl se George.

"Tss. Stejně by to nedokázala," ušklíbl se Fred a založil si ruce na hrudi.

"Ty! Jeden!" zavřískala Anne a židlí v rukou se ohnala po Fredovi s cílem ho konečně umlčet. Na zlomek vteřiny to vypadalo, že na ošetřovně přibyde další zmrzačený Weasley. Židli naštěstí zarazil rukou George, který následně čapl Anne za ruku. 

"Pojď, jdeme to přerovnat a oni to tady zatím vytřou," pravil k ní jako k malému dítěti a odtáhl ji z učebny pryč.

"Tak se do toho pustíme ne?" pohlédla Jessica s úsměvem na Freda. Ten jen pomalu zakýval hlavou. Bylo mu líto co před chvílí řekl o Jessice a bylo mu jasné že to přehnal. V tichosti se pustili do vytírání a kupodivu jim to šlo rychle. 

Proti tomu Anne s Georgem se pomalu a otráveně přehrabovali v papírech snažíc se rozeznat které patří k sobě.

"Nechápu jak s ním můžeš vydržet," prolomila ticho Anne, kterou stále užírala hádka.

"Je to můj bratr," položil další papír na hromadu testů čtvrtého ročníku.

"Počkej. Ukaž mi ten test na vrchu čtvrťáku," zahlédla Anne povědomé jméno s málo vyplněnými otázkami. 

"Tenhle?" ukázal na jeden z papírů které ještě držel v ruce.

"Ne, ten na vrchu se jménem Cedric Diggory," upřesnila svůj požadavek a George jí ho okamžitě podal.

"To není možné..." vykulila oči Anne s rukou přiloženou u úst.

"Copak? Tvůj dokonalý kamarád nemá dokonalé odpovědi?" zasmál se lehce George a nakoukl Anne přes rameno na papír.

"Nemá vyplněnou ani jednu odpověď," kroutila nad tím hlavou. "Nejsou tu někde správné výsledky?" začala se rychle přehrabovat v papírech poházených po zemi jakoby na to měla jen pár vteřin.

"Jo tady jsou," zamával nad hlavou George s papírem plným písma. "Ale něco za něco," usmál se a schoval papír za záda.

"Cokoli chceš," vyhrkla ze sebe Anne, která nechtěla, aby dostal Ced špatnou známku, když jich má tolik dobrých. Věděla, že by si z toho nic nedělal, ale i tak mu chtěla pomoct.

"Uvidíme, ještě se rozmyslím," uchechtl se a podal jí výsledky které tak moc chtěla.  Písmo Cedrica přibližně znala, takže jí nedělalo takový problém ho napodobit. Horší už pak bylo, když se musela přehrabovat v testech, aby poznala kolik by toho měl mít vyplněné. Po dokončení podvodu ještě zkontrolovala Thomasův test a i u něj něco málo dopsala jeho písmem. 

"Super," prokřupla si prsty, když měli všechny papíry rozřazené na hromádky a úhledně srovnané.

Snad nám odpustíte, že teď nevycházejí kapitoly průběžně. Můžete nám napsat co si o našem příběhu myslíte, co se vám líbí a co zase ne. Budeme rádi za jakoukoliv zpětnou vazbu.

Nejste jediní (Fred Weasley, George Weasley)Kde žijí příběhy. Začni objevovat