"Aramızı Yap..!"

1.7K 88 240
                                    

Ah... çok heycanlıyım, çünkü kız arkadaşımın doğum gününü sonunda o fark etmeden güzel bir sürprizle kutlayabilicektim.
Bu benim için neredeyse imkansızdı çünkü her ne olursa olsun her daim bir şekilde öğreniyordu ve sonu pek de iyi bitmiyordu.

Karakter olarak asık suratlı ve şikayetçi bir kişiliğe sahipti ama neşeli ve enerjik de, olumsuz taraflarının sevgiye engel olabiliceğini düşünmüyordum.

Lupin isimli (way way ;3) güzel ve sakin kafenin sahibi olan Akutagawa kardeşlerin dükkanında birer kahve içerken beraber Yosano, Atsushi ve Rampo ile oturuyorduk.

Rampo, kahve içmeyi çok sever sürekli bu kafeye gelir ve onun için kişiselleşmiş americano tarzı köpüklü bir filtre kahve sipariş eder. Atsushi, Ryuudan içten içe hoşlandığından dolayı onu görmeye bizi bahane bularak gelmişti. Yosano da Rampo ile çok iyi anlaştığı için arada bir anlaşıp ikisi kahve içmeye gelirler ve sohbet ederlerdi.
Herkesi arayıp buraya çağıran ben olduğum için konuşmaya nasıl giriceğimi düşünüyordum.
Kız arkadaşımın sezgileri çok güçlüdür, bu yüzden hep yakalandım.... onlardan yardım istemek pek de şaşkın karşılanıcak bir durum değil çünkü onlar da alışmışlardı bu saçma konudan sürekli tartışmamıza.
Söze nasıl giriceğimi bulamayıp sessizliğimi korudum. Atsushi ise elini omuzuma koymuş ve söze girmişti.

"Chuuya-san çok gergin görünüyorsun.... sorun ne..."

"Güzel sevgilisinin doğum günü yüzündendir...bizi de bunun in çağırmış olmalı." *donat yer*

"Bence sadece bir çiçek de verebilirsin..."

"Kız arkadaşının çiçeklere alerjisi vardı Atsushi-kun.... ama belki bir parti verirsen-"

"Hayatta olmaz... Unuttun mu parti vermeye çalıştığım zaman öğrendiğinde nerdeyse ayrılıyorduk..."

"İyi de neden böyle davranmaya devam ediyor, sürekli yakalıyor işte?"

"Öğrenemiyceği şekilde hazırlamamı istiyor.....başka şansım yok, bu sefer batırırsam ayrılır benden...."

"Hadi ama bu çok saçm-"

Ryuu yerini bir süreliğine Gin e bırakmış ve aramıza katılmıştı. Önlüğü hala boynundaydı, saçlarının ön kısımını tepeden tokayla tutturmuş bu da ona sevimli bir hava katmıştı.
Kasa kısmından dolandı ve masamıza doğru geldi.

"Selam çocuklar!"

"Sonunda gelebildin Akutagawa-san"

"Ne yapıyorsunuz..? Hala doğum günü muhabbeti mi..?"

"E-evet.."

"Hadi ama dostum halledersin, hem bir fikrim var...."

Umutlu gözlerimi kocaman açmış ve ona dikmiştim. Ryuu sözüne devam etmesini istercesine ona dönmem de heycanımın büyüklüğünü belli ediyor ve komik bir hava katıyordu....

"Şu sıralar popüler olan bir Pastane var. Hem sahibi yakın arkadaşım."

"Ona kurabiye falan mı almayı düşünüyorsun?" *gülerler*

"Ahaha, aslında.... çok hoş pasta yapıyorlar, sipariş verebilirsen güzel bir doğum günü pastası yaptırabilirsin."

"Sipariş verebilirsem mi...?"

"Son zamanlarda o kadar yoğunluk varmış ki 1-2 ay önceden sipariş vermen gerekiyormuş. Dediğim gibi son zamanlarda çok popüler olmaya başladı."

B-Day CakeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin