"UYUMUŞTUN HANİ!"

592 61 371
                                    

Uyandığımda Dazai hala uyuyordu.. yavaşça üzerinden kalktım ve üstüne kenardaki battaniye örttüm.... o an aklıma geldi... büyük annem....

Mutfağa geçip kahvaltı hazırladım, ve banyoyu temizledim..... lanet olası musluk!

Kahvaltıyı hazırladığımda Dazainin yanına gittim... uyandırmalı mıydım... bilmiyorum. Kahvaltı hazır, onsuz başlamak kabalık......

Ve dün onu öpmüştüm... çok utanıyorum.
Mitchell ile ayrılmış olmamız..... gh, zaten aramız açıktı.... aylarca gelmesini bekledim... geçmişimiz de kavga ve tartışmayla dolu.. o beni sevmiyordu.. tükenmiştim. Ona olan sadakatimden pişman değilim, ennazından doğru olanı yaptım diyebilirim.

Dazai ise... çok tuhaftır ki ilk defa içten içe sevildiğimi, önemsendiğimi hissettim..
O-ona karşı olan hislerime isim vermen zor... zaman gerekiyor. Ama iyi ki şuan benimle.. bisexuel olup olmadığımı bilmiyorum... sadece ona şans vericem..

Başında bekleyip öylece izledim onu... neden bilmiyorum... hala da izliyorum.

Çok geçmeden uyandı. Önce üstünü yokladı, ve ardından hızla doğruldu....

"C-chuuya!......"

"Günaydın.."

"Oh.. uyanmışsın..."

"Kahvaltıyı hazırladım, seni bekliyordum.."

"Keşke bensiz başlasaydın.. üzgünüm acıkmış olmalısın~"

"Sensiz yemek istemedim....."

Sandalyesini yaklaştırıp oturmasına yardım ettim...

"İyi misin... ağrın var mı.."

"Hayır. Çok endişeleniyorsun, ağrım olmuyor merak etme hayatım~"

".....tamam.. sana kahve yaptım.."

"Wow.."

Mutfağa geçtik, karşıma geçti. Ben ise tabağını doldurdum.

"Kahveyi boşver... onu sonra içersin, şimdi kahvaltı et."

"Hayır, o kadar yapmışsın içmek istiyorum~~"

"Olmaz, önce karnını doldur.."

"Ih ım!~"

Bardağa doğru elini attı ve hızla içmeye başladı...

"Yavaş iç sıcak!"

"Ahdadadada yandımm!.... uf uf uf..."

"Ah, tanrım..."

Su uzattığımda hızla içti... tanrım, çok sersem.

".....canın yanıyor mu...."

"H-hayır.. çok da ağrımadı ama... dilim bi tuhaf.... pütür pütür...."

"Dokuları yaktın.. tamam dikkatli ol... kahveyi de içme sakın. Sıcak bişey içersen-"

"AHDADAAAA"

"Dazaii!!!"
.

Kavaltıyı ettikten sonra valizlerimi kontrol etmek için dolabımı açtım. Tch, iş görmez....

"Orda bir süre kalıp aileme destek olmalıyım..... bu valiz iş görmez....."

"Hey, sorun ne güzelim?~"

"Valiz.... çok küçük... y-yani orda bir süre kalmam gerek..."

"Unutma! Birlikte gidicez.."

B-Day CakeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin