"Chuuya-san!!! Tanrım ne oldu!"
"Sakin ol Atsushi iyiyim ben...."
"Hayır.... yüzünün hali...!"
"Ne oldu anlatıcam... ama önce biraz su alabilir miyim..."
Atsushi başıyla onaylayıp hızla yanımızdan ayrıldı..
"Chuuya...."
Bana yaklaşıp göz yaşlarımı sildi ve sarıldı...
Atsushinin getirdiği suyu içtim ve eğilip yüzümü temizlemesine izin verdim...
"Teşekkürler.... ah.... nerden başlıycağımı bilmiyorum.... sanırım.... birlikte onun evine geçtik... ilk kalmak istemedim, onu belki rahatsız ederim diye düşündüm... her ne kadar ben onu tanısam da o bana yabancıydı... ama ısrar edince kabul ettim.."
"Israr mı etti?.... tuhaf.."
"Bekle sana bunu yapanın eğer Dazai olduğunu söylersen onu gebertirim!!"
"S-sakin ol... anlatmamı bitirmedim bekle... pervasızca davranmak yanlış olur..."
"... sana bunu yaptıysa onu affetmem."
"Anlatmaya devam et Chuuya-san.."
"Ah.... odaları gezmeye başladığımızda her yeri eleştirip kötü yorumlar yaptı.... sonrasında emirler yağdırmaya başlayınca ben de gerildim ve ona dekorasyoncu olmadığımı söyleyip banyoya girdim. Yüzümü yıkadım ve ardından rahatlamak için suya girdim... 1 2 saat kadar kalıp çıktım çünkü buna çok ihtiyacım vardı.. sonrasında kapıda onu gördüm, banyo kapısının hemen önünde... bana git diye bağırmaya başlayınca neler olduğunu sordum... eğilip ona güven vermek için yüzüme bakmasını sağladım... s-sertçe.... saçımı tutup duvara vurdu.. defalarca..."
"Lanet olsun onu geberticem!!"
"D-dur.. sonrasında duraksadı... ona bağırdım ve ordan kaçtım... l-lütfen ona zarar verme... Ryuu.."
"O kendini ne sanıyor! O tanıdığımız Dazai değil görmüyor musun, sana asla zarar vermezdi! Ben gidiyorum!"
"Ryuu!! Hayır!...... o pişmandı.. gerçekten bunu gözlerinde gördüm.... ama korktum ve yine de kaçtım..."
"Elbette kaçıcaktın o bir canavar!"
".....o.... iyi değil.. zamana ihtiyacı var ve bende ona zaman vericem... bu süreçte kafasını toparlamalı ve... bilmiyorum... ah bilmiyorum."
"Chuuya-san hala onu seviyorsun.... düzeliceğine inandığını görebiliyoruz ama..... bu hiç Dazai gibi değil... o bambaşka biri... ama ona zaman verelim... seni kesinlikle arıycaktır..."
Atsushi yaklaşıp sarıldı ve yüzümü temizlediği bezle su kovasını götürdü.. bir sargı yardımıyla kafamı nazikçe sardı..
"Hala inanamıyorum... nasıl yapar...... herneyse onu affetmiycem! Ve sen de bugün burda kal... tek kalırsan çok zorlanırsın.."
"Hayır sorun değil... benim de biraz zamana ihtiyacım var.. tek kalıp ne yapıcağımı düşünmeliyim.... onsuz zor olucak ama alışmak zorundayım. Sizi de rahatsız edemem.."
"Chuuya-san öyle düşünme lütfen. Yalnız kalmanı istemiyoruz... hem birlikte film izler kutu oyunu oynarız."
"Seni normalde kıramam Atsushi... ama bu sefer hayır demek zorundayım... kafamı toparladığımda sizi çağırıcam söz veriyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
B-Day Cake
FanfictionSipariş niyetiyle gittiği pastaneden sonra hayatı değişen bir cüceyi kaleme aldım. İyi okumalar. . DazaixChuuya . Soukoku FanFic . Kapak çizimi bana aittir! .