Ne zaman burdan çıkıcağımı bilmiyorum ama gece olduğu vakit bulunduğum yere kimse gelmedi.... acıkmıştım ve üşüyordum..
Tüm bunların hangi ara başıma geldiğini bilmiyorum.. Dazai ile tanışmam kader miydi yoksa lanet mi emin değilim... Şu vakit ona olan hislerimi göz önünde bulundurursak bu beni ayakta tutan tek şey....
O saniye başıma gelen her olayın film şeridi gibi gözümün önünden geçişiyle kala kaldım.
Dazai ile tanıştığımız zamanlarda herşey çok sakin ve güzeldi. Çok samimi ve cana yakın oluşu oldukça sevimliydi.
Ama benimle Türkiyeye gelenin kardeşi olduğunu öğrendiğimden.... benimle hergün uyumuş, duşa girmiş, sayısız kez öpüşmüş..... İğrenç.. Ona kızıyor muyum bilmiyorum... sadece bilseydim bunlar olmazdı demeden edemiyorum...O sıra eve birinin girdiğini işittim.
Ayaklanıp kapıyı yumruklamaya başladım."Hey! Aç kapıyı beni duyduğunu biliyorum!!"
Kapı açıldığı sıra içeri hışımla girdi.
"N-ne....."
"Benim Chu"
"...d-dazai!!"
"Kandırdım yine sürtük..."
Kafama vurarak bayıltışının ardından beni kucakladı.
"Ne kadar aptal, gerçekten aptal. Kandırılmaya yer arıyor....."
Ordan ayrılıp hızla uzaklaştı...
.Akutagawa vurulmuş bacağıyla zorla ilerlese de pes etmeyip ambara vardı.
Yüzündeki ve karnındaki yanıklar onu çok yavaşlatmış olsa da o en iyi adamlardan biriydi. Bu kadar kolay pes edicek olsaydı patronun yüzüne bakamazdı.
Pastaneye girdiğinde sensörde izi olduğuna şükredip içeri girdi.
Merdivenlerden inerken takılıp düştü."Agh!!!"
"Bu da neydi.."
"Silahlarınızı çıkarın!"
"Orda kim var?!"
Yavaşça yaklaştıkları sıra gördükleri bedenle hepsi dona kaldı..
"Akutagawa!! Dönmüşler! Dazai-san ı çağırın!"
Onu kucaklayıp götürdükleri sıra bilincini kaybetmişti.
Çok kan kaybetmişti ama o seçkin bir savaşçıydı, bu kadar hırpalanmış olması onun için ilk değildi...
Yosanonun odasına doğru götürülmek için Kenji tarafından kucaklandı. Yosanonun odasına, Dazainin odasına girildiğinde karşı duvarda kalan ve diğerine kıyasla daha ufak olan kitaplığı iterek ulaşılıyordu.
"Akutagawa!! Tanrım onun nesi var!!"
"Girişteyken bu halde bulduk.."
"Akutagawa!!"
"....."
Dazai kolundaki seruma aldırmadan hızla arkadaşına atıldı. Onun taşınmasına yardım edip sedyeye yatırdılar.
Baygın olduğu sıra Yosano gerekli kontrolleri yaptı.
Çok kan kaybetmişti, hemen koluna serumla uyumlu kan bağlandı ve zaman kaybetmeden vücudundaki mermileri bulup hepsini uyuşturmasının ardından çıkardı."Dazai-san... hayır o serumu hemen geri takın! Nasıl çıkartırsınız?! Ne zaman çıkardınız???!"
"Sensei.... Onunla ilgilenmeye devam et. Ben iyiyim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
B-Day Cake
FanfictionSipariş niyetiyle gittiği pastaneden sonra hayatı değişen bir cüceyi kaleme aldım. İyi okumalar. . DazaixChuuya . Soukoku FanFic . Kapak çizimi bana aittir! .