Birkaç gün hastanede yattı ve ardından taburcu oldu...
"Hey..... ben eve uğrayıp eşyalarımı alıcam."
"....tamam.."
"...senin yanında kalmam en doğrusu olur. Bu ayakla hiçbir işini halledemezsin...."
"...emin misin... eğer kalmak istemezsen anlarım.."
"Hayır, seni yanlız bırakmıycam... dönücem beni bekle.."
"Bekliycem."
Gülümseyip çıktım..... bekle, bana duygu sömürgüsü yaptı.... ah onunla kalmaya ikna oldum bile... herşey çok ani oluyor..
Evime girdiğimde tüm kıyafetlerimi
çantaya koydum ve elektriği kesip evi kilitleyip çıktım. O eşcinsel...benden hoşlanıcak ihtimali aklımdan çıkmıyor.
Ona karşı ırkçı bir tutumum yok... eğer öyle hissetseydim zaten onunla konuşmayı bırakır, evinde bile kalmazdım (?).... ama ya hoşlanırsa.. bir kız arkadaşım var ve onu reddettiğimde duygularını incitmek istemiyorum...
Ama hoş biri.... yani çok sempatik ve çalışkan, işine önem veriyor ve komik.... Herneyse.... çok da inatçı hehe..Kısa sürede evine geri döndüm... o uzanıyor ben ise çantamı indirmiş üzerimdekileri asmıştım.
"Daha iyi misin... ağrın var mı.... istersen sana-"
"Hey.... ben iyiyim sadece biraz ağrım var... işlerin bu raddeye geliceğini düşünmezdim... herneyse endişelenme ben iyiyim..."
"Tamam... sen iyleşene kadar seninle kalıcam... seni bu halde bırakmam doğru değil."
"Hey... iyleşene kadar mı? Ciddi misin. Hadi ama artık benimle kal..."
"Ah.... orasını düşünürüz.. şimdi dinlenmene bak. Ağrın artarsa bana söyle olur mu.."
"Tamam..."
Kafasını yastığına gömdü ve uyudu..
Ben ise evi gezmeye çıktım.. çok genişti ve burda kalıcağım süre boyunca ne nerde bilmeliyim diye düşündüm... ona yardım için tabiki."Hm... çamaşır makinesi burda, ve ütü ile ütü masası dolapta... kurutma makinesi ise hemen yanında...."
Gezmeye devam edip odalara girdim... baya bir boş oda vardı ve temizlerdi... herhalde haftada 2 kere temizleniyor olmalılar.
"Hm... bu oda küçük yani çocuk odası sayılır... duvarları da çiçek desenli... bir kız çocuğu için harika... hemen yanındaki oda daha geniş ve çift kişilik yatağı var... burası ebeveyin için olmalı.. duvarları sade beyaz.... benim kaldığım odanın çarprazındaki oda ise biraz daha küçük........ şimdiki kaldığım oda gerçekten ferah"
Şuanki odam Dazaiye de yakın olduğundan ona hızlıca ulaşabilirim.. yani seslendiğinde....
Odaları gezmeyi bırakıp mutfağa girdim. Mutfak oldukça büyüktü ve XL bir buzdolabı vardı.... iyi de burda sadece o kalmıyor mu.... herneyse..
İçerisine açıp baktım... herşey mevcuttu bu iyi.."Süt ve yumurtalar, et ve et ürünleri, farklı çeşit soslar ve baharatlar... tamamdır yerlerini ezberledim bile!"
Buzdolabını kapatıp etraftaki dolaplara göz attım.
"Tencere/tavalar buzdolabının solunda, ve tabaklar ise hemen yanında. Alt kapaklarda çatal, kaşık, bıçak ve özel yemek çubukları. Tamamdır bunlar da basitmiş."
Sonrasında banyoya girdim.... küveti vardı aynanın altında ise geniş bir dolap. İçerisini açtığımda ise... bandajlar... bir ton ilaç ve tentürdiyot vardı... gerçekten sakar biri..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
B-Day Cake
FanfictionSipariş niyetiyle gittiği pastaneden sonra hayatı değişen bir cüceyi kaleme aldım. İyi okumalar. . DazaixChuuya . Soukoku FanFic . Kapak çizimi bana aittir! .