Birkaç gün geçmişti bile... Dazainin fazla ağrıları olduğundan eve doktor çağırdık.. endişelenmeden edemiyorum..
"Endişelenicek birşey yok. Yeni ameliyat oldun bu tür ağrılar normal. Eğer ağrın şiddetlenirse bu verdiğim ilacı al. Tok karna içmeyi unutma ve ardından kahve tarzı uyku kaçırıcak şeyler içmemeye çalış. Ne kadar uyursan o kadar iyi senin için. Ve kendini zorlama. Elinden geldiğince az haraket et. Zamanla iyi olucaksın"
"Peki ya işim... bir işim var ve ara verdiğimden dolayı işler batık durumda sensei....."
"Üzgünüm ama bu bacakla işine devam etmen mümkün değil."
"Ah... lanet olsun..."
"Eğer beslenmene dikkat eder, süt ürünleri ve et ile beslenmeye özen gösterirsen bunlar iyleşmende büyük rol oynıycaktır. Tahmini 2-3 ay gibi bir sürede ayaklanmaya başlarsın..."
Ben doktoru kapıdan geçirdim ve geri döndüğümde Dazai elleri ile başını kavramış şekilde duruyordu...
"Sorun ne..... üzülme iyleşiceksin.. kendine zaman ver..."
"Ah... işimi çok seviyorum... ara vermek hiç iyi olmuycak.... siparişler var ve-"
"Ben ve Lucy ilginlensek? Elimden geleni yapıcam-"
"H-hayır.. olmaz... sen benimle kalmalısın... ve Lucy ise hepsine yetişemez.... Lucy i ara ve pastaneye ara verildiğini söyle... eğer nedenini sorarsa ayağımı kırdığımı değil de..... ım.......yurtdışına gittiğimi söyle... evet bunu de. Endişelendirmek istemiyorum. Yaklaşık 2 ay boyunca dönmiyceğimi de söylersen tamamdır."
"Anladım..."
Odadan çıktım ve telefonumla Lucy i aradım... telefon bir süre çaldı... bende kapatmak için kulağımdan çektiğinde duyduğum sesle telefonu geri kulağıma tuttum. Tuhaf zamanlama...(?)
"Moshi moshi..."
"Merhaba Lucy... geç bir saatte aradığım için özür diliyorum.."
"Hayır önemli değil.... ne için aramıştın?"
"Ah... Dazai... yani patron, ayağını k-....... y-yani patron yurtdışına çıktı.... dün.. dün çıktı... ve 3 ay dönmiycek bu yüzden pastaneye ara veriliyor...."
"Hayır bu olamaz...... ama ya siparişler..."
"Yakın tarihtekileri hazırlayıp geri kalanı için müşteriyle iletişime geçicek... sana haber vermemi istedi."
"Anlıyorum.. peki o halde aradığın için teşekkür ederim... iyi geceler."
"Sanada."
Ah.... ne kötü bir yalandı.... ama... evet siparişler!
Odaya geri döndüm...
"Yalan söylememeliydim.... ah.."
"Ama endişelenirse bu hiç iyi olmaz.... beni rahat bırakmazdı ve kendini çok hırpalardı. O iyi bir kız benim yüzümden bu denli üzülmesine gerek yok~"
"....ah... peki.."
"Hey.....~"
"Hm....efendim?"
"A.....şey.... birşey sormak istiyorum ama çok alakasız olucak.... sanırım.... ah..."
"Çıkar baklayı, sorucağın şey herneyse elimden geleni yaparım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
B-Day Cake
FanfictionSipariş niyetiyle gittiği pastaneden sonra hayatı değişen bir cüceyi kaleme aldım. İyi okumalar. . DazaixChuuya . Soukoku FanFic . Kapak çizimi bana aittir! .