Dazai beni öpüyorken tam konuşucağı üstüm arkaya düşmüş ve uyuya kalmıştı.
Ben de üzerinde sızmıştım..
.Sabah havanın dondurucu soğuğunun geldiği saatlerde bir tıkırtıyla uyandım ve doğruldum. Doğrulduğum an başıma saplanan o dehşet verici ağrı ise ellerimi başıma bastırmama neden olmuştu.
"Uyanmışsın... ses yaptığım için üzgnüm uyandırmak istememiştim."
"S-sorun değil..."
"Bunlar yeni kıyafetler, tarzını bilmediğim için şimdilik klasik şeyler seçtim."
"Biz dün ne yaptık... hiçbirşey hatırlamıyorum..."
"Ben de... ama abartıp o kadar fazla içmemeliydik.. normalde bu denli fazla içmem ama neden bu kadar çok ileri gittiğimi bilmiyorum.."
Yataktan çıktım ve anılarımı yokladım... ah, herneyse sadece içmişizdir abartmama gerek yok.. ama umarım utanç verici birşey yapmamışımdır...
"Kahvaltıda ne istersin."
"Fark etmez."
"Hadi ama. O halde sana türk kahvaltısı hazırlıycam."
"Türk.... ne?.... bekle bekle zahmete girmene gerek yok gerçekten."
"Zahmet mi..? Her sabah bunu yaparım o yüzden sorun değil. Şimdi kalk ve yüzünü yıka. Ben de hazırlamaya başlıyorun. İş için daha çok erken en az 6 saatimiz var o yüzden acele etmene gerek yok."
"Banyoyu kullanabilir miyim.."
"Çok sinir bozucusun, sormana bile gerek yok."
"Tamam, teşekkürler."
Lanet olsun bu utanç vericiydi...
Banyoya girdim ama bu sefer kulaklığım olmadığından (agb :( ) yanı başımda telefonumdan rahatlatıcı bir şarkı açıp suyun altına girmiştim. Yaklaşık yarım saat sonra çıktım ve gözlerimi açarken karşımda Dazaiyi bulmamak için dua ettim ama görünüşe bakılırsa alışmış olmalı..
.Üzerimi değiştirip kafama havlu attım ve Dazainin yanına gittim.
"Ow erken çıkmışsın."
"Erken...?"
"Daha geç çıkarsın diye bekliyordum. Umarım acele etmemişsindir, hem kahvaltı hazır olmak üzere."
Çoktan bana alışmış.....
O ocakta bişeyler pişirirken ben de oturmuş onu seyrediyordum."Sucuk sever misin?"
"Daha önce yemedim."
"Ow bu harika. Peki ya zeytin?"
"Onu da.....yemedim."
"Tamamdır. Az önce omlet yaptım şimdi sucuklu yumurta yapıyorum. (Sucurtalı yumuk)"
"Güzele benziyor.."
"Efsane. Beğeniceğini düşünüyorum."
Mutfakta birşeyler yaparken yüzü daha bi gülüyor ve daha enerjikti. Gerçekten bu işi seviyor. Ödül mamasını kapmış yavru bir köpek gibi.
."İşte hazır. Hadi başla."
Önümde tuhaf renkte şeyler vardı.
"Bu nedir?"
"O bal, yanındaki çilek reçeli. Ve bu da kaymak."
".......pekiii.."
İsimlerini duymuştum ama bunları kahvaltıda mı yiyorlar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
B-Day Cake
FanfictionSipariş niyetiyle gittiği pastaneden sonra hayatı değişen bir cüceyi kaleme aldım. İyi okumalar. . DazaixChuuya . Soukoku FanFic . Kapak çizimi bana aittir! .