"K-krep nerde....?"

683 72 208
                                    

Yazmalı mıyım...... geri yazmalı mıyım....
Belki de polis gibi davranırsam.... olmaz, neden inansın ki.... sinirlendirmek istemiyorum bu işleri daha da büyütebilir.

Şuan eve dönmem gerekiyor ama hava karardı....
Ah lanet olsun......
.

"Birşeye ihtiyacın olursa haber vermen yeterli Chuuchuu, iyi geceler."

Sktr... ne ara buna ikna oldum haberim yok ama başka şansım yoktu....

~Öncesinde~

"D-dazai-kun.... bir ricam olucaktı..?"

"Elbette, nedir?"

"Bu gece sizde kalmama izin verir misiniz lütfen!" *eğilir*

"Ha...? Bir sorun mu var....."

"Anlatmaktan çekiniyordum ama başka şansım yok..."

"İçeri geç ben de kahve yaparım."

"Çok teşekkürler Dazai-kun!"

"Ama öncesinde benim de bir ricam olucak. Bu gece burda kalmana izin veriyorum ve sen de bundan sonra bana ismimle hitap ediceksin."

"Ama-"

"Anlaştık" *gülümser* "İçeri geç, kahveleri yapıcam"

"Peki."

İçerisi oldukça.... topluydu demek yanlış olur ama dağınık da değil.... sadece heryerde bandajlar var.........
.

"Bu özel bir kahvedir"

"Nescafe ne zamandan beri özel oldu....."

"Hey, hadi bana ne olduğunu anlat." *bacak bacak üstüne atar*

*telefonunu çıkarır*

Mesajlara girdim ve telefonu ona doğrulttum.

"Ha......"

Ekrandaki yazıları hızlıca okuyor ve yüzündeki güneş yavaş yavaş batıyordu.
Telefonu kapadı ve bana döndü.

"Fark etmiştim...... bu sabah birileri bizi takip ediyordu..."

"Haaa????"

"İlk emin olamadım ama şuan eminim..."

"O halde neden bana söylemedin!??" *nazik ama endişeli bir ses tonuyla*

"Neden tadımızı kaçırayım ki? Hem yüzü hatırlıyorum. Onu bir daha görücek olursam.." *sırıtır*

"H-hey..... beni ve Mitchell i rahat bıraksın yeter. Ve seni de rahatsız etmelerini istemem Dazai-kun"

"İsim konusunda anlaştık sanıyordum....."

"Pardon...."

"Askeri eğitimi olan biriyim. Bize çok da yaklaşamaz, yaklaşırsa bildirimlerinde azalma olucak emin olabilirsin."

"A-askeri eğitim mi....?"

"Evet.... ama pasta sevdam daha fazla olunca bırakmak zorunda kaldım. Astlarım herbiri çok kıdemli v- ah... neden bu konuyu konuşuyoruz ki.. Peki o halde, sana giysi ve oda ayarlıycam."

"Oda mı...?"

"Evet, evim oldukça büyük... istediğin bir oda seçebilirsin" (senin odan yeter ;3)

B-Day CakeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin