"Chuuyayı arıyorlardı.... bize yerini sormuşlardı, Chuuya onlarla değil.."
"Chuuyaya odaklanmak tek çaremiz. Başına birşey gelirse ne yaparım bilmiyorum. Twainden sonra bir ölümü daha kaldıramam....."
"O iyi olucak, kuruntulu olmayı bırakmalısın Dazai."
"Twainin intikamı için bizzat onlara saldırmak aptalca.... bir süre bekleyelim. Adam sayımızı derhal arttırıyoruz, geçen bahsetmiş olduğun timi çağır, ikişerli gruplar halinde gelsinler 1 hafta içerisinde adam sayımızı 50 ye çıkartıcaz. Karargahı da genişletmeye başlıycaz.... şimdilik yeni bir yer bulmakla başlayın. Ana karargahı yine ambar sayıcaz, gelicek timler diğer yerde hazırda bekleyebilirler."
"Anlaşıldı. Çağırıcağımız tim oldukça pahalı... ama halledicem, 50 kişiye tamamlanmamız sence iyi fikir mi? Bir planın mı var yoksa?"
"Evet.... 50 kişi sayıdan ibaret.... dediğim şeyi tekrarlıycam, ölücek adamlara ihtiyacım yok bunu biliyorsunuz.. en iyilerini istiyorum, babam gibi biriyle savaşa girmek.... Kişi üstünlüğüyle kazanıcaz."
"Kişi üstünlüğünü düşünmiycektir... senin az adam taktiğini kullanıyor. Tamamen senin yönetim biçimine ayak uyduruyor. Kişi üstünlüğüyle kazandığımız vakit çok şaşırıcaktır. Ve..... onu gerçekten öldürücek misin... babanı yani...?"
"Bir de soruyorsun Ranpo-san. Onu geberticem. Twain benim adamım değildi, o benim dostumdu. Bunun bedelini ödiycek canıyla tabiki~"
"Seni yüz üstü bıraktım... Chuuyayı bulmadan dönmiyceğimi söylemiştim.."
"Hayır, eğer dönmeseydin seni asla affetmezdim. "Onu bulucaz ve iyi olucak" bunu sen demiştin. Chuuya senin de arkadaşın, endişelenmekle uğraşma bir an önce ayaklanmana bak, işte o zaman yardımın dokunabilir~.."
"Tamam... anlaşıldı."
"Sen bu ailenin başısın. Ben patron olabilirim ama senin yönlendirmen olmadan hiçbir ilerleme kaydedemezdim."
"Senin ilerleyebilmen için bize ihtiyacın yok bunu sen de biliyorsun.... biz iyiyiz çünkü senin yönetimin altındayız."
"......t-teşekkür ederim... sadakatiniz ve dostluğunuz için minnettarım~"
Dazai derin bir nefes aldı ve devam etti
"Sayımız artıcak ve iyi olduğumuz vakit saldırıcaz. Chuuyayı aramaya ise bizzat ben çıkıcam. Ranpo-san bana katılmanı istiyorum. Ama yönlendirmene ihtiyacım var bunu unutma."
"Seni gizli takiple yönetirim. Yapman gereken tek şey şehir kameralarını hackleyebilmem için beni sağlam bir donanıma oturtman. Eğer bilgisayar donanımı tahmin ettiğimden iyi olursa size güzel bir şov yapabilirim."
"Anladım tamamdır, elimden geleni yapıcam. Donanım bulma görevini Kenji-kun sana bırakıyorum. Ben ise sahaya çıkıcağım vakit süresince timin yeni karargah yerine gitmesini bekliycem."
"Karargahı da bana bırakın Dazai-san."
"Peki, sensei sen Aku ile ilgilenmeye devam et. Karargah ile ilgili size güveniyorum~"
"Anlaşıldı!"
Her biri kendi görevlerini üstlendi... yapıcakları şey; Kenji gerekli donanımları kurarken gelicek timi beklemek ve Chuuyayı bulmalarının ardından biricik babasının bölgesine baskın yapmak.
.Herşey yaklaşık 6 gün gibi bir süre sonrasında hazırdı. Kenjinin donanımları kurması 3 gününü almıştı, geri kalan 5 günde ise karargah ve timler hazırlandı. Akutagawa savaşabilicek duruma geldiğinde silahlarını parlattı ve Twain in masasında duran sniper ile ertesi gün kamyona atlayıp yola çıktılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
B-Day Cake
FanfictionSipariş niyetiyle gittiği pastaneden sonra hayatı değişen bir cüceyi kaleme aldım. İyi okumalar. . DazaixChuuya . Soukoku FanFic . Kapak çizimi bana aittir! .