.
Yazım hataları için şimdiden üzgünüm, oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın, iyi okumalar ♤
.
.
.O gün evime dönmüştüm ve kız arkadaşımı aramıştm. Sonuçta bir an bile boşta kalırsam yanlışlıkla da olsa herşeyi batırabilirim..
"Moshi mosh."
"Selam hayatım. Nasıl gidiyor?"
"Nasıl mı gidiyor...?" *chuuya genelde bu şekil sormaz* "Şey.. sanırım hala dönemiycem, kamp 1 hafta daha uzatıldı.."
"Ne! Ama olamaz. Sana sarılmak istiyorum..."
"Aow çok tatlısın Chuu, ben de sarılnak istiyorum."
"Peki, şuan meşgul müsün?"
"Aslında evet ama-"
"Tamam o halde. Biliyorsun işini aksatmak istemiyorm. Birkaç hafta daha uzatılsaydı çıldırabilirdim o yüzden zaman kaybetmeden işine dön.."
"Çok düşüncelisin hayatım... seni seviyorum, görüşürüz!"
"Bye.. bende seni.." *telefonu kapatır..*
"Ben de ha..."
Ah, elimden gelsiğince belli etmemeye çalıştım....ama....Beni idare ediyor gibi hissediyorum..... tanrım lütfen öyle olmasın..
Telefonu avucumda tutmuş düşünürken beni korkutan bir bildirim sesiyle kendime gelip telefona baktım.
Bu Dazai-kun... buluşucağımız saati yazmış olmalı.~Mesajlar~
Dazai; Selam! Şuan yarına kalmış 2 doğum günü pastası var ve eğer erkenden gelirsen tüm gün konuşabiliriz.
Sen; Ow... kaç gibi gelmemi istiyorsun?
Dazai; 10:00 gibi gelirsen iyi olur. Pastane kapalı bugün, sadece sipariş hazırlıycam.Sen; Tamamdır! Görüşürüz.
Dazai; Byeeeee!Dazai; Ha bu arada, Aku ile konuştun mu???? Ne dedi? Kabul ediyor mu?!...
Sen; .... hala konuşma fırsatım olmadı ama birazdan yazmayı düşünüyorum.
Dazai; Olmazzz! Yüz yüze konuşursan daha ikna edici olur.. veya yazsan da olur... tamam yaz!Sen;....peki...buluşma ayarlarım, ama ayarlama konusunda çok da iyi sayılmam...
Dazai; Peki peki, bulışmamızı sağlasan da olur...Sen; İşler o kadar vahim ha....
Dazai; Evet.... benden nefret ediyor sanırım hehehe.... yani çıkmıycağımızı biliyorum, zaten sen söylesen bile kabul etmiycektir ama buluşmayı kabul edebilir!Sen; Oh, neden?
Dazai; Her gün çıkma teklifi etmeden sinirlenip beni dövmüştü..... ama kızınca bile çok tatlı!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
B-Day Cake
FanfictionSipariş niyetiyle gittiği pastaneden sonra hayatı değişen bir cüceyi kaleme aldım. İyi okumalar. . DazaixChuuya . Soukoku FanFic . Kapak çizimi bana aittir! .