"Bahse var mısın?"

589 66 102
                                    

İçeri bir süre sonra bir kız girdi ve personel odasına doğru ilerlemeye başladı. Birşey desem mi bilemedim.....
Kız çıktığımda üzerinde önlük ve kafasına da bez bağlamıştı. Kim ki...?

"Sen de kimsin?"

"B-ben yeni çalışanım..."

"Bugün mü başladın...Dazai-san sonunda bize bir iylik yaptı...herneyse.. kasaya bakmaya devam et, ben hazır siparişleri paketliycem. Ardından kasayı bana bırak."

"Tamam."

Dazai elinde büyük bir pasta ile çıkıverdi. Kızın yanına gidip tezgahtaki koca kutuya birlikte koydular ve kapatıp paketlediler.

"Cidden ağır, ama her zamanki gibi mükemmel görünüyor Dazai-san."

"Müşteri 5 dakikaya burda olucaktır. Arka taraftan teslim edebilirsin....ve....Chuuya~ nasıl gidiyor? Herşey yolunda mı?"

"E-evet. Sipariş ekranı çok kolay."

"Zorlanmamana sevindim. Ben yine mutfakta olucam sana bol şans."

Siparişleri işliyor sonrasında o kız paketleyip veriyordu.

Artık hava kararmış ve kapatma vakti gelmişti. Son siparişi de alıp kasayı kapattım.

"Bitti.."

"Ow harika, bu arada bu Lucy, Lucy bu da Chuuya artık bizimle çalışıcak."

"Memnun oldum. Kasa kısmı oldukça basit o yüzden şimdilik buranın illeyişine alışana kadar orayı işleticeksin. Ardından sana sipariş hazırlamayı ve paketlemeyi göstericem."

Sıcak bir tebessümle sözünü bitirmiş ve ardından yanımızdan ayrılmıştı.

"İyi iş çıkardın. Tebrikler."

"Teşekkürler..."

"O halde hazırladığım birkaç dilim pasta var mutfağa geç ben de içiçek getireyim."

Lucy üzerini değiştikten sonra kepenkleri kapatmış ve pastasını paketleyip çıkmıştı. Herhalde evine erken dönmesi gerekiyordu.

"Yesene. Beğenicek misin merak ediyorum."

Biraz çatalımla bölüp ağzıma götürmüştüm.
.....keki çok yumuşak ve ağzında eriyor, ardından çok soft bir tat bırakıp tekrar yemen için seni hipnoz ediyor gibiydi. Çikolatası ağzında yine hafif bir tat bırakıp içini hoş ediyordu.

"Bu mükemmel..."

"Beğenmene sevindim."

"Sen neden yemiyorsun..?"

"Çikolata sevmem ben, ama sorun değil. Kahve içmeyi tercih ederim."

Ow unutmuştum......

"Pasta ve içicek için teşekürler... geç olmadan dönsek iyi olur."

"Tamamdır."

Dazai ile üzerimizi değiştirip çıktık.

"Chuuya~..."

"Efendim?"

"Bu gece de bende kalmak istersen çok mutlu olurum. Yani şu takipçi olayını çözene kadar tek kalman riskli. Seni takip ediyorsa evini de kolaylıkla bulabilir.."

Olamaz onu tamamen unutmuşum...ama onda kalamam çünkü bu çok utanç verici. Hem yeni tanıştık bu kadar hızlı samimiyet kurmak çok tuhaf geliyor. Ama eminim ki Ryuu onun gibi biriyle arkadaşsa gerçekten iyi biri olmalı. Ryuu arkadaş konusunda oldukça seçici davranır. Ve onun kişisel numarasını bile verdiğine göre sorun olmamalı. Ama yine de bu ani oldu..

B-Day CakeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin