"Tamam, şimdi ilk yapmamız gereken onları bir süre izlemek. Nerede yemek yiyorlar, nerelerde geziyorlar... İstihbarat meselesi yani..."
Hailey kahvesinden bir yudum aldıktan sonra başını salladı. Planlarını konuşmak için Eyfel kulesinin karşısındaki cafelerden birine oturmuşlardı. Bakışlarını heybetli kuleden ayırıp genç adama döndü.
"Sonra?"
Fabien'in yüzüne alaylı bir ifade yerleşirken,
"Biraz sabırlı olman lazım." dedi tane tane. "Eğer acele edersek her şey başlamadan bitebilir."
Hailey sabırsız bir nefes bıraktı. "Pekâlâ, pekâlâ... Anladım, patron sensin. Sen ne söylersen onu yapacağım, sözünden hiç çıkmayacağım."
"Güzel."
Damon gülümsemesini bastırarak genç kadını izledi bir süre. Hailey bilmese de bu sinirli haliyle çok tatlı görünüyordu aslında. Ne düşündüğünü fark edince kafasını düşüncelerini kovalamak istercesine iki yana salladı, eğilip masadan kahvesini aldı.
"Keşke planlarını önceden bir şekilde öğrenebilsek, çok iyi olurdu." dedi, ses tonunun normal çıkmasına dikkat edip genç kadına dik dik bakarak.
Hailey'nin düşüncelerinin, odasındaki izleme aletine düşmesini ve yüz şeklinin değişmesini an be an izlerken kendi yüz ifadesini sabit tutmak da git gide zorlaşıyordu. Genç kadın bir süre kafasında belli ki bir şeyler tarttıktan sonra yerinde rahatsızca kıpırdandı, sonunda da çekinerek söze girdi.
"Şey aslında-" dedi, masanın üzerindeki peçeteyle oynamaya başlayarak. "-eğer beni kınamayacağına söz verirsen sana bir şey söyleyeceğim."
Damon artık içinden kahkaha atıyordu. Herhalde Hailey'i başkasının odasını gözetledi diye kınayacak son kişi kendisiydi. İnandırıcı olması açısından yüzüne şüpheli bir ifade oturttu.
"Söz veriyorum?"
Genç kadın gözlerini kısıp temkinli bir şekilde onu süzüyordu.
"Bak söz verdin ama." dedi işaret parmağını sallayarak.
Damon ciddi ifadesini koruyarak elini havaya kaldırdı. "Sözüm söz."
"Ben... Seninle odalarımızı değiştirdikten sonra bir şey fark ettim. Ray'in odasıyla benim odam arasındaki havalandırma deliği ortaktı ve bu da aklıma odalarını daha rahat izleyebileceğim bir yol getirdi."
Damon nedir o dercesine kaşını kaldırdı fakat yorum yapmaktan kaçındı.
"İzleme cihazı."
Damon'ın kaşı iyice gerilirken Hailey devam etti.
"Havalandırma deliğinden Raylerin odasına bir mikro kamera gönderiyorum ve bu sayede izleme cihazından odada neler olup bittiğini öğrenebiliyorum."
Hailey tepkisini ölçmek için utançla yüzüne baktığında Damon kahkaha atmamak için artık dilini ısırmak zorunda kalmıştı. Zavallı kadının gerilimi üzerinden akıyordu adeta. Onunla biraz oynamaya karar verdi, bir parça eğlenceden kime ne zarar gelirdi, değil mi? Yüzünü yeniden ciddi bir şekle soktu.
"Vaov! Bunu hiç beklemiyordum doğrusu. Senin gibi hanım hanımcık duran bir kadından böyle bir fikir çıksın. Eee-" dedi durup sanki ne söyleyeceğini zihninde evirip çeviriyormuş gibi yaparak. "Bu arada yaptığının yasa dışı olduğunu biliyorsun değil mi? Eğer otel kameraları seni gördüyse-"
Damon genç kadının gittikçe beyazlaması üzerine çenesini kapamaya karar verdi, zavallıcığı bir de kalp krizinden öldürürse suç listesine hırsızlık dışında yeni bir kategori ekleneceğini düşündü ürpererek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harika Yalanlar #Wattys2022 (Tamamlandı)
RomanceEvlilik arifesinde olduğunuz 5 yıllık nişanlınızı bir anda başka bir kadına kaptırsaydınız ne yapardınız? O andan itibaren önünüzde iki seçenek vardır; vazgeçmek ya da sonuna kadar savaşmak. ...