Damon, Hailey gülümseyerek kendisine bakmasına rağmen genç kadının gözlerindeki geri çekilme ve korkuyu açıkça okuyabiliyordu. İçinden kendisini kaybettiği ve bunların olmasına izin verdiği için lanet etti. Şimdi genç kadınla aralarında bir şeyler olma şansı varsa bile onu kendi elleriyle başarılı bir şekilde yok etmişti. İçgüdüyle elini Hailey'nin koluna doğru uzattı ancak genç kadın geri çekilip Damon'ın kendisine uzanan elinden kaçındı.
Damon'ın kalbi bu hareket üzerine atmayı bıraktı, boğazındaki yumru her zamanki yerine geri oturdu ve genç adamın gözleri tehditkâr bir şekilde yanmaya başladı.
"H-Hailey..."
"Damon... Tamam, önemli değil."
"Ama-"
"Gerçekten." Genç kadın kendini gülümsemeye zorladı. "Bir an ortamın ve dansın havasına kapıldık o kadar, sorun edecek bir şey yok."
Damon gözlerindeki acıyı saklamaya çalıştı. Demek Hailey az önceki, onun tekrar yaşayabilmek için her şeyini verebileceği o büyülü öpücük için böyle düşünüyordu. Öylesine ve sorun etmeye gerek olmayan bir şey. Yutkunup başını salladı.
"Doğru, haklısın. Galiba bunu en iyi benim bilmem lazım, değil mi? Bunun da sabah Ray ve Brigitte'in önünde sergilediğimiz öpücüklerden farkı yoktu, profesyonel bir şeydi. Yalnızca iş için."
Hailey nefesinin bir an tıkandığını hissederken Damon'ın sözlerinin neden kalbini bu kadar acıttığını düşündü. Daha iki gün önce kumral adamın kendisine gösterdiği yakınlığın sadece arkadaşlıktan ileri geldiğini bildiğini söylemiyor muydu? O halde neden içinde, şimdi her şeyi unutup her şeyi boş verip bir anda oturup ağlamak isteği uyanmıştı. Gözlerine birikmeye çalışan yaşları geri iterek bakışlarını Damon'ın omzunun üzerindeki bir noktaya dikti.
"Evet, dediğin gibi profesyonel bir şeydi. Bu yüzden lütfen bunu dert edip planımızı aksatmasına izin vermeliyim olur mu?" Neşeli süsü vermeye çalıştığı bir tonla ekledi. "Hem biz arkadaş değil miyiz, arkadaşlar arasında bir öpücüğün lafı mı olur?"
Genç kadın saçmalama boyutuna kendisi bile şaşırsa da, içi acıyarak böyle davranmaya mecbur olduğunu düşündü. Gururu yeterince ayaklar altında çiğnenmişti, bir darbeye daha dayanamazdı.
Damon neredeyse sinirinden kahkaha atacaktı. Hailey'nin söyledikleri kulağına o kadar absürt geliyordu ki...
Arkadaşlar arasında bir öpücüğün lafı mı olur? demişti genç kadın.
Arkadaşlarmış! Hah! Nasıl bir saçmalıktı bu?!
Sakinleşmeye çalışarak nefesini burnundan bıraktı. "Haklısın, arkadaşız." dedi bastıra bastıra. "Neyse bunları boş verelim şimdi. Sana daha planın son kısmını anlatamadım."
"Ö-öyle mi?
"Hıhımm. Sen Ray'le yemek yiyip konuşur ve her şey planladığımız gibi giderse, dans ederken ben de..."
"Evet?"
"Ben de Brigitte'i fazlasıyla meşgul ediyor olacağım."
"Nasıl yani?"
Hailey'nin aniden sertleşen bakışları Damon'ı yakaladı. Eğer genç adamı geçirdikleri kısa zaman içinde biraz tanımışsa bu lafın arkasından hiç hoşlanmayacağı bir şey çıkacaktı.
"Bilirsin işte... Brigitte sizin yakınlaştığınızı görünce üzülecek, yıkılacak vesaire vesaire. Ve- kendine sığınacak güvenli bir liman arayacak. Tam bu noktada-" dedi Damon kaşını gözünü oynatarak. "-devreye ben gireceğim ve ona acılarını unutturacağım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harika Yalanlar #Wattys2022 (Tamamlandı)
RomanceEvlilik arifesinde olduğunuz 5 yıllık nişanlınızı bir anda başka bir kadına kaptırsaydınız ne yapardınız? O andan itibaren önünüzde iki seçenek vardır; vazgeçmek ya da sonuna kadar savaşmak. ...