"RAY WELLS?!!"
Hailey yüzünü buruşturarak kafasını tanıdık sese çevirdiğinde fevkalade kızmış ve adeta başından dumanlar tüten Brigitte'i etraftakilerin şaşkın bakışlarına ve yoluna çıkanları ezdiğine aldırmadan bir kaplan misali kendilerine doğru gelirken buldu.
Ray gözleri kocaman olmuş, kireç gibi bir yüzle sanki yerine mıhlanmışçasına Brigitte'in onlara yaklaşmasını izliyor, hiçbir harekette bulunmuyor, bulunamıyordu.
Hailey ilk defa olarak Ray'in bir şeyler yapmasını, söylemesini istedi. Brigitte'in olay çıkartacağına hiç şüphe yoktu ve eğer Ray orada öyle oturup kalacaksa, ondan öfkesini alamayacağını anlayan kadın bu defa kendisine saldıracaktı.
Hailey ağzını açıp Ray'e seslenmek üzereydi ki esmer adam tam da Brigitte nihayet yanlarına ulaştığında bir anda derin bir transtan çıkmış gibi silkindi ve ayağa kalktı.
Aynı anda tüm restoranı çınlatan bir tokat sesi duyuldu.
Hailey soluğunu içine çekip Ray'in, Brigitte'in kırmızı parmak izlerinin kaldığı yanağını tutmasına baktı. Genç adamın sol yanında duran eli yumruk olmuştu ve Ray belli ki bir şey söylememek için dişlerini sıkıyordu.
"Biliyordum!" diye bağırdı Brigitte, Hailey'e saatler gibi gelen bir süre sonunda. "Aranızda bir şeyler olduğunu anlamıştım. Tüm o bakışmalar, yalnız kalmalar..." Büyük bir keşfin eşiğindeymiş gibi kafasını aşağı yukarı salladı. "Şimdi de bu! Madem nişanlını bu kadar seviyordun Ray, madem ona geri dönecektin o zaman niye- niye ondan ayrılıp bana geldin?!
"Bri-"
"Sus! Hiçbir şey duymak istemiyorum. Şüphelenip seni takip etmeseydim, sizi bu şekilde basmasaydım belki biz evlendikten sonra da devam ettirecektiniz ilişkinizi! Söylesene Ray, neyim ben senin için ha?! Beni yasak aşkınız için finansal destek olarak mı kullanmayı planlıyordunuz?!"
"Brigitte-" dedi Hailey uyaran, sert bir tonla. İkisi arasına girmek hiç istemiyordu ancak genç kadın asılsız iddialarına kendisini de karıştırmaya başlamıştı. Buna sessiz kalamazdı. Şimdiye dek kimsenin sevgilisine ya da kocasına asılmak şöyle dursun, düşüncesini bile aklından geçirmemişken böyle bir suçlamaya göz yumamazdı. Bu suçlama özellikle de Brigitte'ten geliyorsa...
"Hele sen-" dedi Brigitte, ona dönüp hiddetle parmağını sallayarak. "Sen- hiç konuşma, seni küçük, adi-"
"Sakın o cümleyi bitirmeye kalkma Brigitte." Hailey sinirle genç kadının bileğine yapıştı. "Buraya sırf Ray beni gelmek zorunda bıraktığı için geldim, sen içeriye girdiğinde de beni yine zorla öpmeye çalışıyordu." Hailey Ray'in inanamaz bakışlarına aldırmayarak ve birazdan söyleyeceklerinden büyük bir zevk alarak devam etti. "En başından beri üzerime gelen, eğer istersem senden hemen ayrılacağını ve bana geri döneceğini söyleyen Ray'di. Her fırsatta, hatta senin gözlerinin içine baka baka benimle flört eden de oydu. Ben hiçbir şey yapmadım." Kumral kadının elini sertçe itti. "Eğer canın kavga istiyorsa bunu Ray'le halletmeni tavsiye ederim çünkü ikiniz de beni şu kadar ilgilendirmiyorsunuz. Damon'ı seviyorum ve şu an onunla yeni bir hayat kurmaktan başka bir isteğim yok."
Brigitte Hailey'i yarı ikna olmamış yarı sakinleşerek dinledikten sonra Ray'e döndüğünde öfkesi tüm şiddetiyle geri gelmişti.
"Bu hiçbir şeyi değiştirmiyor." dedi bağırarak. "Her şey bitti Ray." Esmer adamın daha da beyazlayan yüzünden yeniden Hailey'e döndü ve üstten bir bakışla ekledi. "Artık bir düğün olmayacağına göre evimi daha fazla işgal etmezseniz sevinirim."
Hailey kısa bir baş hareketiyle anladığını belirttikten sonra Ray'in sanki artık yüzünde yer etmiş gibi görünen beyazlığına bakarak,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harika Yalanlar #Wattys2022 (Tamamlandı)
RomantikEvlilik arifesinde olduğunuz 5 yıllık nişanlınızı bir anda başka bir kadına kaptırsaydınız ne yapardınız? O andan itibaren önünüzde iki seçenek vardır; vazgeçmek ya da sonuna kadar savaşmak. ...