Bölüm 10 - Otelde Kargaşa

1.1K 113 19
                                    

Hailey şokla, az önce ağzından farkında olmadan ne kaçırdığını kendi sesi yeniden kulaklarında yankılanınca idrak edebildi. Nasıl böyle bir hata yapabilmişti? Utanç bütün vücudunu ele geçirip, özellikle yüzünde ete kemiğe bürünürken kıpkırmızı kesildi.

"Ben- Damon..." dedi panikle kekeleyerek. Bir anlık duraklamanın ardından aklına ilk gelen bahaneyi söyledi. "Umarım, beni yanlış anlamadın. Ben sadece... Ray'e karşı sevgili rolü yapacağımız için şimdiden ağzımı alıştırmaya çalışıyordum."

"Öyle mi?"

Damon yüzünden geçen hayal kırıklığını başını cama doğru çevirerek başarıyla saklarken Hailey tereddütle elini onun omzuna koydu.

"Kızmadın değil mi? Kızacağını bilsem söylemezdim."

"Hailey-"

"Aptal kafam senin bu konuda hassas-"

"Hailey-"

"-olduğunu bile bile-"

"Hailey!"

Hailey susarak genç adamın yüzündeki sabırsız ifadeye baktı.

"Sorun değil." dedi Damon üzerine basa basa. "Gerçekten. Kızmadım, alınmadım da."

"Yine de özür dilerim." dedi genç kadın kafasını eğerek.

"Dediğim gibi sorun değil, özür dilemene gerek yok."

Hailey kumral adamın sesinde bir an için soğukluk sezdiğini düşündü fakat Damon ona gülümseyerek bakınca endişesi geldiği hızla kayboldu.

.................................................................

Otele vardıklarında akşam saatleriydi. Damon giriş için doldurulması ve imzalanması gereken kâğıtlarla uğraşırken Hailey de belki Ray'e rastlarım düşüncesiyle oteli keşfe çıktı. Lobiyi geçip otelin arka, kumsal tarafına yürümeye başladı. Temkinli bakışlarla etrafı tararken aklına istemsizce Ray'in burada, şu anda, kolunda yeni nişanlısıyla özgürce dolaştığı düşüncesi geldi, kanı kızgınlıkla kaynadı. Ama hayır, kızmamalıydı. Damon'a trende söz vermişti. Duygularını belli ederek Ray'i şüphelendirebilir ve bu da tüm planı daha başlamadan bitirebilirdi. Zavallı Damon şu an lobide geriye kalan tüm malvarlığını bu pahalı otele gömerken ve kendisine tek bir Euro harcatmazken- Ray!

Hailey ağzı bir anlık şaşkınlıkla açılırken gözlerini kısarak emin olmaya çalıştı. Evet, şüpheye yer bırakmayacak şekilde Ray'di bu. İleride, havuz başındaki geniş alanda yüzü kendisine dönük oturmuş yeni nişanlısı ve orta yaşlı bir çiftle akşam yemeği yiyordu. Hailey, çiftin Fransız güzelinin ailesi olduğunu tahmin etti. İkili hararetli bir sohbetin ortasındayken durdular ve yaşlı kadın Ray'e dönerek bir şeyler söyledi.

Ray, çatal bıçağını kenara bırakıp ellerini tabağının üstünde kenetlediğinde Hailey ciddi meselelere geçiş yaptıklarını anladı zira Ray'in bu hareketi onu işaret ediyordu. Ne konuştuklarını duymak için içinde bastırılamaz bir istek duyarken ilerleyerek masaya biraz daha yaklaştı. Tanrı'ya şükür ki havuzun kenarındaki yapay şelalenin tam yanında oturuyorlardı da Hailey şelalenin ardına sığınıp eğildi ve kendisini hemen en yakındaki uzun, yeşil yapraklı bir bitkinin arkasına saklayabildi.

"Sizin düğününüz olduğunu biliyorum kızım ama töreni villanın bahçesinde yaparsak çok hoş olur. Siz ne düşünüyorsunuz?"

Hailey kulağına çalınan soruyla olduğu yerde kaskatı kesilirken hiçbir şey kaçırmamaya çalışarak dinlemeye devam etti.

Harika Yalanlar #Wattys2022 (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin