Damon La Chatre kasabasının yegâne hastanesinde elinde telefonu, sabırsız adımlarla bir aşağı bir yukarı yürüyüp Hailey'nin serumunun bitmesini bekliyordu. Saatini bir defa daha kontrol ederken içini çekti, ne kadar da uzun sür-
Düşüncesi genç kadının gözlem odasından çıkmasıyla bölünürken rahat bir nefes aldı ve yavaş adımlarla kendisine doğru yürüyen Hailey'e yaklaşıp koluna girdi.
"Nasıl hissediyorsun? Daha iyi misin?"
Kumral kadın kafasını salladı. "Evet, çok iyiyim." Damon'ın yönlendirdiği banka geçerken de ekledi. "Beş dakika oturalım biraz kendime geleyim, hemen gideriz."
.........................................................
Damon, bir taraftan kendi eşyalarını bir taraftan Hailey'nin çekçekli valizini idare etmeye çalışıp aynı anda da küçük, hayranlık dolu sesler çıkartarak tarihi taş evleri işaret eden Hailey'i dinliyordu. Genç kadının etrafı görme isteği üzerine hemen taksiye binmemiş, biraz yürümeye karar vermişlerdi.
"Her yer çok güzel!" dedi Hailey kollarını iki yana açıp kendi etrafında neşeli, küçük bir tur atarak. "Şu evlerin harikalığına bak! Ne şanslısın, keşke ben de burada doğmuş olsaydım. Çok mu oldu buraya gelmeyeli?"
Damon ağzında bir şeyler geveleyerek gerçek bir yorum yapmadığında oradan oraya kelebek gibi sıçrayan Hailey kaşları çatılarak yavaşladı ve genç adamın kendisine yetişmesini bekleyip yeniden sordu.
"Ne kadar oldu?"
"Üç yıl kadar." dedi Damon ağır, gönülsüz bir sesle kelimeleri ağzında yuvarlayarak.
"Eminim ailen seni özlemiştir."
"Biliyorum ama o buradayken gelmek istemedim."
Genç kadının alnı hüzünle kırışırken dudaklarını birbirine bastırdı, Damon'ın kolunu sıvazladı. "Hatırlattığım için özür dilerim."
"Önemli değil." dedi Damon sabırsız bir nefes bırakarak. "Neyse ki ben duygularımı içime atmam." Hailey'e bakarak manalı bir şekilde sırıttı. "Başkalarının aksine. Artık taksiye binelim mi?" Genç kadının cevap vermesini beklemeden elini geçen taksiyi durdurmak üzere kaldırdı.
...........................................................
Hailey belli ki tartışmaya taksicinin hatırına ara vermiş, daha taksinin kapısını açıp indiği anda,
"Haklısın." diye söze girişmişti sanki konuşmaları yarım kalmamış gibi. "Sağlıklı insan duygularını dışa vuran insandır, bastıran değil."
Damon istasyon kapısını açıp geçmesi için tutan genç kadına başıyla teşekkür etti ve son anda ekledi.
"Bu durumda sen dünyanın en sağlıklı insanlarından biri olmalısın."
Hailey gözlerini kısarak genç adama sahte bir gülüş gönderdi. "Ha-ha." Ardından üzerine basa basa,
"Yine de-" dedi dönüp gözlerini kısarak. "Senin de kimseye söylemediğin şeyler olduğuna eminim."
Damon genç kadının yaptığı imayı duymazdan gelip en yakındaki gişeye yanaştı.
"Nice'e iki bilet, lütfen."
"Sarışın, genç bir kız bilgisayar ekranında birkaç yere tıkladıktan sonra döndü ve aynı anda yanakları pembeleşti.
"B-bir dakika, mösyö."
Damon kadınların ilgisine alışık, yine de hoşuna giderken genç kıza en çekici gülümsemelerinden birini gönderdi. Bu, genç kızın daha da kızarmasına neden olurken yanında biten bir gölgeyle kaşları çatılarak döndü. Hailey, muhtemelen olanları görmüş gözlerini kısmış ona bakıyordu. Tam ağzını açıp bir şeyler söyleyecekti ki görevli kız araya girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harika Yalanlar #Wattys2022 (Tamamlandı)
RomanceEvlilik arifesinde olduğunuz 5 yıllık nişanlınızı bir anda başka bir kadına kaptırsaydınız ne yapardınız? O andan itibaren önünüzde iki seçenek vardır; vazgeçmek ya da sonuna kadar savaşmak. ...