Bölüm 15 - Doğruyu Söylüyorsun

1K 116 29
                                    


Ertesi akşam tanışma partisi oluyorken ev mümkünse daha fazla akraba, daha fazla eş dost dolmuş, malikânenin dört bir yanı ailenin zenginliğini vurgularcasına süslenmiş, yemekler yapılmış ve en ünlü quartetlerden biri tutulmuştu. Viyolonsel ve keman sesleri birbirine karışıp tüm bahçeyi dolduruyorken davetliler ellerinde kadehleri ayakta ya da önlerinde yemekleri, masalarında gülüp konuşuyor ve eğleniyordu. Damon mavi-gri gözleri tıpkı dünkü gibi bahçeyi tarayıp Hailey'i ararken aklında genç kadınla banktaki konuşmaları ve ondan sonra olanlar vardı.

Hailey'nin özür dilemesinden sonra birlikte eğlenceye geri dönmüşler ve her şey çok güzel devam etmişti. Elbette Ray'in genç kadını etkileme çabaları hariç diye düşündü Damon dişlerini sıkarak. Adamın her fırsatta Hailey'e yanaşmaya çalışmasına sinir oluyordu ancak intikam oyunlarını bozmamak adına hiçbir şey yapamıyordu.

Grup Damon'ın çok iyi bildiği ve sevdiği bir dans müziğine başlarken genç adam omzunda bir el hissetti. Dönüp baktığında, Hailey'i menekşe rengi uzun, göğüs dekolteli bir gece elbisesi içinde buldu. Gülümsemesi bir anda kulaklarına varırken ayağa kalktı ve elini genç kadına doğru uzattı, belinden hafifçe büküldü.

"Bana sizinle dans etme onurunu bahşeder misiniz, matmazel?"

Hailey kıkırdayıp elini usulca Damon'ın avucuna bıraktı.

"Şimdi kadınların neden bu kadar kolay kandıklarını anlayabiliyorum."

Damon kaşlarını muzipçe oynattı. "Lütfen ama... Karşı koyulamaz cazibemin yanında bunun lafı bile olmaz."

Hailey, Damon onu dans edenlerin arasına çekerken küçük bir kahkaha attı.

"İnanılmazsın."

"Biliyorum."

"Ve kendini beğenmişin tekisin."

"Onu da biliyorum."

"Şu sırıtışı suratından siler misin, çok sinir bozucu."

Damon Hailey'nin belindeki tutuşunu sıkılaştırıp genç kadını kendine daha da yaklaştırdı.

"Hoşuna gitmediğinden emin misin?" diye sordu ses tonunu birkaç perde indirip karanlık bir hava yaratarak.

"Gerçekten Damon, nesi hoşuma gidiyor olabilir?"

Damon genç kadının kendine güvenen tavrını görmezden gelemezdi, Hailey daha ne olduğunu anlayamadan onu belinden tutarak geri yatırdı, bakışları birbirlerine meydan okurcasına çarpışırken iki taraf da aynı anda nefeslerini tuttu, Damon genç kadını profesyonel bir hareketle yeniden kaldırıp narin vücudu kendisininkine daha çok yaklaştırdı.

Hailey Damon'ın vücuduna yapışık bir şekilde, gözleri genç adamın ışıl ışıl parlayan gözlerinde, tuttuğunu fark etmediği nefesini bırakırken bir anda yüzüne ateş bastığına yemin edebilirdi. Damon onu hiç teklemeden oradan oraya ilerletiyor, döndürüyor ve geriye doğru yatırıyorken Hailey'nin tek yapabildiği Damon onu ne yöne çekiyorsa o yöne gitmek ve genç adamın onu mıknatıs gibi çeken bakışlarına dalmaktı. Genç kadın, Damon'ın mavi-grilerinde tamamıyla kaybolmaktan korkarken genç adamın elinin kalçasına doğru indiğini hissetti, kalbi şimdiye dek hiç olmadığı gibi çarpmaya ve göğüs kafesini zorlamaya başladı.

Ona neler oluyordu böyle? Uzun zamandır hissetmediği şeyleri sanki toy, savunmasız ve aşkı ilk defa öğrenen bir genç kızmışçasına yeniden hissediyor, tanıyordu. Bu, gözleri sisli gökyüzünü andıran, hayatında tanıdığı en yalancı, en düzenbaz ama en iyi kalpli ve en duygusal adam; Damon Montgomery ona neler yapıyordu böyle?

Harika Yalanlar #Wattys2022 (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin