Hailey sabahlığının önünü bağlayıp banyodan dışarı çıktığında pencerenin önünde dikilen Damon'ı görünce irkilerek istemsiz bir çığlık attı. Kumral adam bunun üzerine tetikte bir şekilde arkasını dönüp çığlığın kendisine yöneltilmiş olduğunu anlayınca sırıttı.
"İki odayı karşılamaya gücüm yetmedi, maalesef birlikte kalacağız." Eli farkında olmadan boynuna gitti, ovaladı. "Sana söyleyecektim ama akşamdan beri o kadar çok şey oldu ki sıra bir türlü buna gelemedi."
Genç kadın yapılan iğnelemenin üzerinden akıp gitmesine izin verirken bakışları ilk defa olarak odayı gerçekten görerek taradığında köşedeki ikili kanepeyi yakaladı, farkında olmadan rahatlamış bir nefes bıraktı. Genç adamın yerde yatmak zorunda kalacağından korkmuştu.
Hailey'nin bakışlarını takip ettiğinde bulduğuyla Damon'ın dudaklarından belli belirsiz bir gülümseme geçti.
"Merak etme, ben de orada yatmayı planlıyordum zaten."
"Hayır, onun için değil-" diye itiraz edecek oldu Hailey fakat sonra bunu yapmaktan vazgeçti. Damon'la daha fazla atışmak istemiyordu. Bunun için hem fazlasıyla yorgundu hem de...
Başını iki yana salladı ve şimdi sırtını ona dönmüş olan genç adamın yanına, pencereye yaklaştı. Bakışları önce Damon'ın pencere pervazına koymuş olduğu kesme bardağa ardından da masanın üzerinde yarıya inmiş olan viski şişesine düştü.
"Bu kadar hızlı içmemelisin, kendine zarar veriyorsun."
Damon bir şey demeden genç kadına döndü, sol kaşı havadaydı.
"İyiliğin için söylüyorum, karışıyorum falan zannetme. Hem- kendine değilse bile bana acı, sen yanımda olmazsan nasıl Ray'den öcümü alırım."
Damon gözleri Hailey'de, sanki inadına yapıyormuşçasına içkiyi tepesine dikti ardından da boş bardağı tok bir ses çıkartacak şekilde, sertçe masaya koydu.
Hailey genç adamın çocukluğuna gözlerini devirse de bir yorumda bulunmadı. Onun yerine,
"Beni bırakmayacaksın, değil mi?" dedi omzuyla Damon'ın koluna vurarak.
Kumral adam kısık bir sesle güldü.
"Damon?"
Damon'ın bakışları genç kadının ses tonuyla yumuşamıştı.
"Hımm?"
"Sence..."
"Evet?"
"Bugün olanlardan sonra hala Ray'den öç almak için bir şansım var mı?"
Hailey bakışlarını sorarcasına, düşüncelere dalmış görünen genç adama çevirdi. Karşıdan bir süre cevap gelmeyince bastırdı.
"Damon?"
"Evet, elbette." dedi kumral adam dalgın halinden çıkıp genç kadının gözlerine bakarak. "Hatta yaşananları kendi lehimize kullanacağız."
"Öyle mi? Nasıl olacak bu?"
"Ray muhtemelen şu an bile, senin gerçek olup olmadığını düşünüyor bir yandan da kendini hayal gördüğüne ikna etmeye çalışıyordur. Sen o sırada kaçmakla meşgul olduğun için duymadın ama sadece seni gördüğünü zannetmesi bile Brigitte ve ailesiyle arasında küçük çapta bir kargaşa yaratmaya yetti. Yarından itibaren bizim de yardımımızla senin varlığın yüzünden önce tartışmaya sonra kavga etmeye başlayacaklar."
"Peki, ne zaman karşısına çıkacağım?"
"Eğer kavgaları onları ayırmaya yeterse ne ala ama yetmez ve yeniden arayı düzeltip rahata sarmaya başlarlarsa tam o anda aslında bir hayal olmadığını onlara göstereceksin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harika Yalanlar #Wattys2022 (Tamamlandı)
RomanceEvlilik arifesinde olduğunuz 5 yıllık nişanlınızı bir anda başka bir kadına kaptırsaydınız ne yapardınız? O andan itibaren önünüzde iki seçenek vardır; vazgeçmek ya da sonuna kadar savaşmak. ...