"TAEYONG HYUNG,CEPAT LAH PILIH NAK WARNA APA NI"jerit kun membawa buku untuk warna langsir.
"HA JAP"jerit taeyong sebelum keluar dari dapu bersama mark.
"Nak warna apa"-kun.
"Kita ambik warna pink lah,cantik sikit"balas taeyong.
"Euw,pink. Macam pondan je"mark menyampuk.
"Kita pakai warna biru,biru kan tenang"-mark.
"Tak nak lah,kita guna warna hitam"-kun.
"Hitam! Panas bodoe kalau pakai warna tu"kata taeyong.
"Kalau pink lagi lah,dah lah warna perempuan,ramai lelaki dalam rumah ni pastu nanti orang cakap kita pondan. Euw tak nak kun"balas kun apabila taeyong tidak menerima keputusannya.
"Ha tahu takpa,kita ambik biru je lah. Dalam rumah ni ramai lelaki and warna biru ni kan warna asas untuk lelaki"kata mark bangga.
"Kau nak berapa banyak biru dekat dalam rumah ni? Dah lah bilik kau biru,dalam tandas pon sama,air laut dekat bumi ni pon biru. Kau nak banyak mana lagi?"soal kun.
"So kita guna hitam je. Baru lah dapat feel mafia dalam rumah ni"kata kun lagi.
"Kalau kita guna warna hitam,mau nya jadi ayam panggang sorang sorang nanti"terang taeyong.
"Habistu! Nak pakai warna pink?!"-mark.
"Ye lah"-taeyong.
"Eiy tak nak lah. Nampak pondan sangat,kalau hyung nak sangat warna pink,hyung pergi duduk rumah sajat tu"balas kun.
"Apa kena mengena sajat dengan langsir?!!"-taeyong.
"Apa lah korang ni,warna pon susah nak pilih. Kita pakai warna white gold. Ni tak,nak pakai warna pink! Dah macam pondan dah eun tengok"jieun menyampuk.
"Kun dah kata,macam pondan! Tak nak dengar. So kita pakai warna hitam"balas kun.
"Hitam hitam. Hati oppa tu dah cukup hitam bunuh orang,tak payah nak hitamkan suasana dalam rumah ni pulak"savage jieun.
"Uish,dia punya savage tu macam aku buat salah besar sangat tho"kata kun memegang dadanya.
"Ha! Jadi kita pakai warna biru lah"bangga mark.
"Tak nak. Warna tu dah banyak sangat dekat dunia ni. Dah lah bilik oppa pon biru,tandas dalam bilik oppa pon biru,tandas dekat bawah ni pon biru. Nasib otak oppa tak biru je,kalau tak,tak tahu lah jadi apa dekat oppa sekarang ni"savage jieun lagi.
"Weyh,dia hari ni savage sangat kenapa ni?"mark memandang jieun dengan kerutan di dahi.
"Habis tu,nak pilih warna apa?"soal kun.
"Pakai warna white gold ni"kata jieun menunjuk warna pada buku tersebut.
"SETUJU!!"jerit jaemin dan taeil yang sedang berada di depan laptop mereka.
Jisung,youngmin dan chenle yang baru pulang dari sekolah di kejutkan dengan jeritan 'setuju' dari taeildan jaemin.
"Noona,apa yang setuju?"tanya jisung.
"Pilih warna langsir,noona pilih warna white gold ni"jieun menunjukkan warna tersebut.
"Ouhh cantik cantik"youngmin yang berada di sebelah menyampuk.
"Okay,kalau semua dah setuju. Lagi sejam langsir sampai. Jieun nak naik bilik dulu,bye"kata jieun beredar dari situ.
Jeno selesai memakai baju dan mendengar jieun menyanyi.
YOU ARE READING
(✓)ꜱᴇᴄᴏɴᴅ : мαƒια'ѕ [ᴘᴀʀᴋ ᴊɪꜱᴜɴɢ]
FanfictionTak disangka pandai di sekolah,dibuli di sekolah tetapi seorang mafia diluar sekolah. No matter what they say, No matter what they do, You always mine. Start : 14 December 2020 End :4 February 2021 📌 Maaf sekirannya terdapat kesalahan bahasa atau m...