SPECIAL CHAPTER

2.6K 220 83
                                    

"NOONA!!! TOLONG LAHHH!! YOUNGMIN TU DAH LAH PEGANG PEDANGG!! HYUNGGG"jisung menjerit apabila youngmin mengejarnya sambil memegang pedang.

"Sapa suruh pergi menggatal dengan perempuan lain dekat sekolah,terima jelah akibat dia"kata jieun tengok dari tempat bbq.

"Macam mana you tahu yang jisung layan perempuan lain?"tanya jeno.

"Waktu tu I yang ajar kelas dia"balas jieun.

"Uish,serius ah tu youngmin? Baru dua minggu dia duduk sini tapi dia dah pandai guna pedang bai"kata haechan yang duduk di kerusi yang tersedia di tepi kolam.

"Kau tahu tak? Si jieun tu pergi ajar dia main pedang lah,guna pistol lah. Bagi dia pegang ular lagi"renjun rancak bercerita.

"Kalau I lah yang jadi jisung,I tak layan perempuan lain"kata jeno lagi.

"Eun,malam semalam kan,masa kitorang pergi kutip hutang dekat club semalam an,ada sorang perempuan ni an,dia pergi pegang pegang jeno"taeyong menjadi batu api.

"Tenkiu oppa sebab bagitau"kata jieun sambil membuat muka seperti ingin membunuh orang tetapi tersenyum.

Jeno sudah pasrah dan hanya memalingkan mukanya ke arah lain.

"Tak silap I betina tu pegang bahagian lengan ni an. Pastu dia pegang bahu dua dua belah. And dia acah acah betulkan kolar you kan?"kata jieun masih senyum maut.

Jeno hanya mendiamkan diri.

"Dekat pedang ni kan,ada lagi....darah betina murah tu"kata jieun mengeluarkan pedang dari tepinya.

Jeno sudah membulatkan mata tanda takut campur terkejut.

"Nak tak kalau I tambah darah you sekali dekat sini"

"Emm,I masuk dalam dulu lah"jeno ingin pergi dari situ.

"YA LEE JENO!!"jieun mengejar jeno sambil memegang pedang tersebut.

"JISUNGGGG TOLONG HYUNGGG!!"-jeno.

"JISUNG PON KENA KEJAR,HYUNG NAK SURUH JISUNG TOLONG!"jisung sedaya upaya lari daripada youngmin.

"Hyung,apa dah jadi dekat dua dua pedang hyung?"tanya winwin kepada yuta.

"Entah lah"balas yuta kembali memakan popcorn sambil melihat kedua dua pasangan bergaduh.

MAFIA'S

Pada waktu malam,jisung dan youngmin mengajak ahli cravity untuk makan malam bersama mereka.

Sesampainya ahli cravity di depan rumah ahli neo,loceng ditekan dan pintu terbuka.

Aunty suzan yang mempalawa mereka masuk dan yang hanya masuk adalah wonjin manakala yang lain terkaku di luar.

"Weyh sies arh kena masuk? Dah lah rumah mafia weyh"minhee ragu ragu untuk masuk.

"Masuk je lah bukan ada apa apa pon,ada orang je lah"balas wonjin.

"Jommmm"wonjin menarik tangan hyeongjun yang tercegat di depan pintu.

"Tak nak weyh aku tak nakkkk"rengek hyeongjun memegang allen.

"Aku kata jom masukkk"wonjin mencuba lagi.

"Yo wonjin wassup"jisung menyapa wonjin.

"Yoww"-wonjin.

"Yang korang ni dah kenapa?"jisung menyoal.

(✓)ꜱᴇᴄᴏɴᴅ : мαƒια'ѕ [ᴘᴀʀᴋ ᴊɪꜱᴜɴɢ]Where stories live. Discover now