CHAPTER 14

1.5K 192 29
                                    

"Macam mana boleh jadi macam ni?"jieun menangis teresak esak.

"Emm,lele rasa lele tahu sapa"chenle bersuara.

"Sapa"jieun mengangkat kepalanya memandang chenle.

"Wonjin"

"Wonjin?!"kata youngmin sedikit terkejut.

"Tadi chenle nampak yang dia ada letak dua biji ubat,tapi chenle tak tahu ubat apa"terang chenle.

"Youngmin,unnie rasa youngmin balik dulu lah. Kalau jisung dah sedar nanti unnie bagitahu"arah jieun.

"N-nae unnie"

"Johnny oppa,hantar youngmin balik"arah jieun lagi.

Selepas youngmin dan johnny pergi meninggalkan mereka,doktor jin keluar dari bilik di mana jisung berada.

"Doktor,macam mana dengan adik saya?"tanya jieun.

"Keadaan dia semakin stabil. Nasib baik kamu bawak dia datang sini cepat,kalau tak.."kata doktor jin.

"Emm..kitorang boleh masuk tak?"soal taeyong.

"Dia perlu berehat sekarang ni so.."-doktor jin.

"Boleh masuk tak ni?"kata taeyong tapi sedikit memaksa.

"Ma-masuk lah korang,tak pasal pasal aku kena black list dengan korang"takut doktor jin kerana dia tahu identiti sebenar mereka.

Mereka semua masuk ke ruangan VVIP tersebut dan jieun mengambil tempat di sebelah jisung.

"Icung..bangun lah cepatt. Noona risau lah"jieun menggenggam tangan jisung.

"Weyh renjun,kau nak tahu tak"-haechan.

"Apa"

"Aku pakai pencuci muka kau dengan syampu kau tadi"haechan sengaja menyakat renjun.

"Patut lah tinggal sikit!"renjun mencubit dan memukul haechan.

"Ekhem,Awani satu setengah petang. Dimaklumkan bahawa Huang Renjun dan Lee Haechan masih lagi bergaduh. Sekian Awani satu setengah petang"yangyang melawak.

"Yangyang,aku translate bahasa jepun au"kata shotaro menyebut kembali ayat yang keluar dari mulut yangyang tetapi di dalam bahasa jepun.

"Hyung china"-hendery.

"Aku english"-mark.

"Hyung thailand"-ten.

Ahli yang lain hanya memandang mereka pelik kerana bercakap terlalu banyak bahasa.

"Sejak bila korang tengok channel tv malaysia?"taeyong sudah menggaru kepala.

"Sejak hyung bagi kitorang kerja merepek"balas yangyang.

"Korang tengok awani je ke? Channel lain tak tengok?"tanya taeyong ingin tahu.

"Eh,kitorang tengok banyak lah,drama lagi"-yangyang.

"Drama apa?"jaehyun pula bertanya.

"7 hari mencintaiku,sweet dream,banyak lagi. Best au. Tapi kalau hyung tengok 7 hari mencintaiku tu kan,hyung akan rasa macam nak tumbuk director tu tau sebab dia menyeksa orang yang tengok drama tu"bersungguh sungguh hendery menceritakan pengalamannya.

"Korang sekarang ni nak cakap tentang drama ke tentang jisung!"jieun menguatkan suaranya sedikit.

"Alah eun,jangan lah marah"-yangyang.

"Gila tak marah,cuba benda ni jadi dekat adik korang? Apa korang rasa?"jieun menyambung.

"Tapi yangyang takde adik"balas yangyang.

(✓)ꜱᴇᴄᴏɴᴅ : мαƒια'ѕ [ᴘᴀʀᴋ ᴊɪꜱᴜɴɢ]Where stories live. Discover now